> > Ghid de bune practici în turism şi hotelărie
Ghid de bune practici în turism şi hotelărie
Serie/ColecțieBiblioteca Turism - Servicii
Autor
EdituraUranus Informatii suplimentare despre Uranus
Locul publicăriiBucureşti
Data publicării2010
TematicaEconomie Informatii suplimentare despre Economie, Turism Informatii suplimentare despre Turism, Hotel (servicii) Informatii suplimentare despre Hotel (servicii), Turism (marketing) Informatii suplimentare despre Turism (marketing), Turism (organizare) Informatii suplimentare despre Turism (organizare), Turism durabil Informatii suplimentare despre Turism durabil, Neamţ (judeţ) Informatii suplimentare despre Neamţ (judeţ), Autograf (pe publicaţiile bibliotecii G.T. Kirileanu - Piatra-Neamţ) Informatii suplimentare despre Autograf (pe publicaţiile bibliotecii G.T. Kirileanu - Piatra-Neamţ), Ghid Informatii suplimentare despre Ghid
ISBN9789737765840
 
Nota 0/5.00 (0 voturi)

Biblioteca mea

Sumar [Română]

Cuprins Prefaţă7 Introducere9 Capitolul I. Aspecte privind dezvoltarea durabilă a turismului în viziunea organismelor internaţionale de turism11 1.1Millenium Development Goals(MDG)- Scopurile de Dezvoltare ale Mileniului11 1.2Poziţia asumată de Organizaţia Mondială a Turismului în legătură cu dezvoltarea durabilă a turismului12 1.3Linii directoare pentru planificare şi politici în domeniul dezvoltării durabile a turismului14 1.4Criterii pentru dezvoltarea unui turism durabil18 1.5Etica în turism22 1.5.1Comportamentul etic în turism22 1.5.2Codul Global de Etică pentru Turism(OMT)23 Capitolul II. Bune practici în cadrul marilor lanţuri hoteliere33 2.1.Etapele aplicării politicilor corporatiste34 2.1.1Stabilirea obiectivelor strategice34 2.1.2Analiza strategică37 2.1.3Alegerea strategiei39 2.1.4Implementarea strategiilor42 2.2.Lanţul hotelier Accor42 2.2.1Prezentare generală43 2.2.2Cultura organizaţională Accor51 2.2.3Viziunea strategică Accor57 2.2.4Politici globale aplicate de corporaţia Accor60 2.2.4.1.Politica Accor de dezvoltare durabilă 61 2.2.4.2.Politica de expansiune Accor70 2.2.4.3.Politica de resurse umane75 2.2.4.4.Politica de marketing79 2.2.4.5.Politica faţă de acţionari83 2.3.Lanţul hotelier Marriott86 2.3.1.Prezentare generală87 2.3.2.Cultura organizaţională Marriott92 2.3.3 Politici globale ale companiei Marriott98 2.3.3.1Politica Marriott în afaceri98 2.3.3.2Politici de dezvoltare durabilă106 2.3.3.3Strategia de expansiune Marriott112 Capitolul III.Planul de marketing pentru dezvoltarea turismului în judeţul Neamţ în perioada 2009-2012 117 3.1Introducere117 3.2Viziune, obiective, ipoteze strategice119 3.3Potenţialul turistic al judeţului Neamţ121 3.3.1Potenţialul natural121 3.3.2Potenţialul antropic128 3.3.3Evaluarea potenţialului turistic pentru o dezvoltare durabilă a turismului.... 146 3.4. Analiza pieţei judeţului Neamţ152 3.4.1Oferta turistică152 3.4.2Cererea turistică166 3.4.3Concurenţa171 3.5Analiza SWOT a destinaţiei turistice Neamţ175 3.6Factori care influenţează dezvoltarea turismului internaţional în judeţul Neamţ. 178 3.7Strategia de marketing182 3.8Planul de acţiune192 Capitolul IV.Planificarea macroeconomică în turism217 4.1.Conceptul de planificare macroeconomică în turism218 4.2.Consecinţe ale lipsei de planificare 220 4.3.Planificarea turistică - abordări, niveluri, scopuri, obstacole221 4.4.Modele de planificare macroeconomică în turism226 4.5.Prognoza în turism - componentă importantă a procesului de planificare235 4.5.1.Metodologia prognozării în turism236 4.5.2.Prognoze ale activităţii turistice240 4.6.Planificarea turismului durabil243 4.6.1.Ariile protejate245 4.6.2.Zonarea252 4.6.3.Analiza capacităţii de primire253 4.6.4.Limitele schimbărilor acceptabile255 4.6.5.Analiza impactului turismului asupra mediului256 4.6.6.Coordonarea guvernamentală a măsurilor de planificare a turismului durabil 258 Bibliografie261
Notă generală: Bibliogr. p. 261-264
Ghid de bune practici în turism şi hotelărie [Carte] / Gianina Buruiană . — Bucureşti , 2010 , Uranus : BURUIANĂ, GIANINA : Țigu, Gabriela [prefaţator] . — 264 p. : tab., fig. . — Biblioteca Turism - Servicii . — 9789737765840
TitluGhid de bune practici în turism şi hotelărie
Gianina Buruiană
[prefață: Gabriela Țigu]
Autor
EditorȚigu, Gabriela (prefaţator)
EdituraUranus Informatii suplimentare despre Uranus
Locul publicăriiBucureşti
Data publicării2010
Serie/ColecțieBiblioteca Turism - Servicii
LimbaRomână
ISBN9789737765840
TematicaEconomie Informatii suplimentare despre Economie, Turism Informatii suplimentare despre Turism, Hotel (servicii) Informatii suplimentare despre Hotel (servicii), Turism (marketing) Informatii suplimentare despre Turism (marketing), Turism (organizare) Informatii suplimentare despre Turism (organizare), Turism durabil Informatii suplimentare despre Turism durabil, Neamţ (judeţ) Informatii suplimentare despre Neamţ (judeţ), Autograf (pe publicaţiile bibliotecii G.T. Kirileanu - Piatra-Neamţ) Informatii suplimentare despre Autograf (pe publicaţiile bibliotecii G.T. Kirileanu - Piatra-Neamţ), Ghid Informatii suplimentare despre Ghid
Indice CZU338.48(036)
Indice CZU640.4(036)
Indice CZU099.3 Buruiană, Gianina
Detalii fizicetab., fig.
264 p.
Divizionara33
010##a 9789737765840
101##a rum
200##a Ghid de bune practici în turism şi hotelărie
200##f Gianina Buruiană
200##g [prefață: Gabriela Țigu]
210##a Bucureşti
210##c Uranus
210##d 2010
215##a 264 p.
215##c tab., fig.
225##a Biblioteca Turism - Servicii
299##a Ghid de bune practici în turism şi hotelărie
300##a Bibliogr. p. 261-264
606##a Economie
606##a Turism
606##a Hotel (servicii)
606##a Turism (marketing)
606##a Turism (organizare)
606##a Turism durabil
606##a Neamţ (judeţ)
606##a Autograf (pe publicaţiile bibliotecii G.T. Kirileanu - Piatra-Neamţ)
606##a Ghid
675##a 338.48(036)
675##a 640.4(036)
675##a 099.3 Buruiană, Gianina
686##a 33
700##a BURUIANĂ, GIANINA
702##a Țigu, Gabriela
975##a 338.48
975##a (036)
975##a 640.4
975##a (036)
975##a 099.3
702##4 prefaţator

Recenzii

Biblioteca Judeteana "G. T. Kirileanu", Piatra Neamt
Top