"Cheia succesului este fidelizarea clienţilor" : Interviu cu d-na Daniela Tibeică, director general al S.C. "Staţiunea Oglinzi"

Autor chat
Subiect VIAŢĂ ECONOMICĂ
TURISM chat
STAŢIUNE chat
200 __ $eInterviu cu d-na Daniela Tibeică, director general al S.C. "Staţiunea Oglinzi"
200 __ $a"Cheia succesului este fidelizarea clienţilor"
299 __ $a"Cheia succesului este fidelizarea clienţilor" : Interviu cu d-na Daniela Tibeică, director general al S.C. "Staţiunea Oglinzi"
514 __ $aMONITORUL DE NEAMŢ, Anul 10, Nr. 136, 11.06.2005-12.06.2005, p. 9
600 __ $aTIBEICĂ, DANIELA
606 __ $aVIAŢĂ ECONOMICĂ
606 __ $aTURISM
606 __ $aSTAŢIUNE
700 __ $aTIBEICĂ, DANIELA
701 __ $aTIBEICĂ, DANIELA
710 __ $aStaţiunea Oglinzi
920 __ $a35371