Note Date bio-bibliografice p.92

821ro.09; C.II.31585

BOLDEA, IULIAN
    Ana Blandiana : Monografie, antologie comentată, receptare critică.- Braşov : Aula , 2000.
    96p..- (Canon).
    Date bio-bibliografice p.92
    CUPRINS Cunoaşterea ca revelaţie şi trăire estetică7 Antologie de texte poetice47 (Copilărie; Dans în ploaie; Mîndrie; Darul; Ştiu puritatea; Ora spitalelor; Scherzo; Suprafaţa apei; Din auster şi din naivitate; Legături; Condiţie; Trup amar; Despre ţara din care venim; Adorm, adormi; Din apă ieşeau trupuri albe de plopi; Exil; Genealogie; Dealuri; Ţară; Ca şi cum; Iluminare; O ţară e făcută şi din păsări; Ninge cu duşmănie; Pasul; Armura; Gemeni; Pe cer; La celălalt capăt; Înlăuntru; Remember; Arhitectură în mişcare; Ora; Singur; Măsură; Model; Colosseum; Liant; Pietá Antologic de texte teoretice70 (Călcîiul vulnerabil; Scutul fragil; Încăpăţînata iluzie; Lipsa de apărare a umbrelor; O carte; Spaima dc literatură; Cartea şi lumea; Absenţa formei; Poezie şi proză; Scriu Dosar dc receptare critică82 Ion Oarcăsu; Mircea Tomuş; Mircea Martin; Ion Pop; Al. Piru; Nicolae Manolescu; Eugen Simion; Victor Felea; Mircea Ivănescu; Gheorghe Grigurcu; Lucian Raicu; Alex Ştefănescu; Petru Poantă; Laurenţiu Ulici; Dumitru Micu; Ioan Buduca; Valeriu Cristea; Al. Cistelecan Date bio-bibliografice92.
    ISBN 9738206162

1. Literatură română
    2. Literatură română (t)
    3. Poezii (t)

821.135.1.09 Blandiana Ana
929Blandiana A.
821.135.1-1

299 __ $aAna Blandiana : Monografie, antologie comentată, receptare critică
920 __ $a91868
975 __ $a821.135.1.09 $a929 $a821.135.1 $a-1
955 __ $a1
200 __ $aAna Blandiana $eMonografie, antologie comentată, receptare critică
700 __ $aBOLDEA, IULIAN
010 __ $a9738206162
035 __ $a821ro.09
035 __ $aC.II.31585
675 __ $a821.135.1.09 Blandiana Ana
675 __ $a929Blandiana A.
675 __ $a821.135.1-1
686 __ $a821ro.09
606 __ $aLiteratură română
606 __ $aLiteratură română (t)
606 __ $aPoezii (t)
101 __ $arum
210 __ $aBraşov $cAula $d2000
215 __ $a96p.
225 __ $aCanon
300 __ $aDate bio-bibliografice p.92
330 __ $aCUPRINS Cunoaşterea ca revelaţie şi trăire estetică7 Antologie de texte poetice47 (Copilărie; Dans în ploaie; Mîndrie; Darul; Ştiu puritatea; Ora spitalelor; Scherzo; Suprafaţa apei; Din auster şi din naivitate; Legături; Condiţie; Trup amar; Despre ţara din care venim; Adorm, adormi; Din apă ieşeau trupuri albe de plopi; Exil; Genealogie; Dealuri; Ţară; Ca şi cum; Iluminare; O ţară e făcută şi din păsări; Ninge cu duşmănie; Pasul; Armura; Gemeni; Pe cer; La celălalt capăt; Înlăuntru; Remember; Arhitectură în mişcare; Ora; Singur; Măsură; Model; Colosseum; Liant; Pietá Antologic de texte teoretice70 (Călcîiul vulnerabil; Scutul fragil; Încăpăţînata iluzie; Lipsa de apărare a umbrelor; O carte; Spaima dc literatură; Cartea şi lumea; Absenţa formei; Poezie şi proză; Scriu Dosar dc receptare critică82 Ion Oarcăsu; Mircea Tomuş; Mircea Martin; Ion Pop; Al. Piru; Nicolae Manolescu; Eugen Simion; Victor Felea; Mircea Ivănescu; Gheorghe Grigurcu; Lucian Raicu; Alex Ştefănescu; Petru Poantă; Laurenţiu Ulici; Dumitru Micu; Ioan Buduca; Valeriu Cristea; Al. Cistelecan Date bio-bibliografice92
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 419235 / 419235 C Împrumut Da 821ro.09
2. 419234 / 419234 C Împrumut Da 821ro.09