Atașament versus abandon : Rolul asistentului social în prevenirea abandonului

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2017
Subiect Asistenţă socială chat
ISBN 9786067492262
Note Bibliogr. p.189-200

35/36/P81; C.II.39416

POPESCU, REBECA
    Atașament versus abandon : Rolul asistentului social în prevenirea abandonului.- București : Tritonic , 2017.
    200p. : graf..- (Asistență socială).    
    Bibliogr. p.189-200
    Cuprins Mulţumiri Listă de abrevieri Introducere 1. Rolul Centrului Maternal - prevenirea abandonului copilului 0-3 ani 1.1.Abandon şi instituţionalizare în România 1.1.1.Abandonul copilului 1.1.2.Instituţionalizarea 1.1.3.Abandon şi sărăcie, între abuz şi neglijare 1.2.Consecinţe ale instituţionalizării pe termen lung 1.3.Etape în care poate fi prevenită separarea copilului de familie 2. Familia monoparentală - vulnerabilitate şi provocări 2.1.Vulnerabilitate, dificultăţi şi provocări 2.2.Relaţia parentală 23. Riscurile maternităţii la adolescente 2.4.Rolul bunicilor 3. Perspective teoretice 3.1.Funcţionalismul simbolic 32. Teoria sistemică a familiei 3.3.Teoria schimbului social 3.4.Teoria interacţionismului simbolic 3.5.Teoria ataşamentului 3.5.1.Noţiuni cheie ale teoriei ataşamentului 4. Ataşamentul mamă-copil 4.1.Aspecte psiho-biologice ale ataşamentului 4.2.Dezvoltarea ataşamentului 4.3.Tipuri de ataşament 4.4.Funcţiile ataşamentului 4.5.Factorii care determină interacţiunile 4.6.Ataşamentul şi dezvoltarea copilului 4.7.Sensibilitatea maternă 5. Prevenirea abandonului copilului prin rezidenţa în Centrul Maternal 5.1.Situaţia copiilor 0-3 ani părăsiţi de părinţi 5.2.Relaţia mamă-copil, după rezidenţa în centrul maternal o aborare centrată pe copil 5.3.Metodologie 5.3.1.Obiective generale 5.3.2.Eşantionarea 5.3.3.Descrierea lotului de cercetare: 5.3.4.întrebările de cercetare 5.3.5.Instrumentele cercetării 5.3.6.Metode de înregistrare a datelor 5.3.7.Aspecte etice 6. Rezultatele cercetării şi analiza acestora 6.1.Mediul de provenienţă şi mobilitatea cuplurilor mamă-copil 6.2.Paternitatea copilului120 6.3.Venitul cuplurilor mamă-copil123 6.4.Reţeaua de suport125 6.5.Aspecte ale natalităţii127 6.6.Nivelul de studii al respondentelor129 6.7.Performanţa şcolară şi reprezentările de ataşament ale copilului130 6.8.Reprezentările de ataşament ale cuplului mamă-copil 134 6.9.Rolul Centrului Maternal şi descrierea vieţii139 6.10.Prezentarea studiilor de caz140 6.11.Concluziile cercetării165 Crncluzii. Perspectiva asistentului social Anexe Bcfiografie.
    ISBN 9786067492262

    1. Asistenţă socială

364.04

010 __ $a9786067492262
035 __ $a35/36/P81
035 __ $aC.II.39416
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aAtașament versus abandon $bCarte tipărită $eRolul asistentului social în prevenirea abandonului
210 __ $aBucurești $cTritonic $d2017
215 __ $a200p. $cgraf.
225 __ $aAsistență socială
299 __ $aAtașament versus abandon : Rolul asistentului social în prevenirea abandonului
300 __ $aBibliogr. p.189-200
330 __ $aCuprins Mulţumiri Listă de abrevieri Introducere 1. Rolul Centrului Maternal - prevenirea abandonului copilului 0-3 ani 1.1.Abandon şi instituţionalizare în România 1.1.1.Abandonul copilului 1.1.2.Instituţionalizarea 1.1.3.Abandon şi sărăcie, între abuz şi neglijare 1.2.Consecinţe ale instituţionalizării pe termen lung 1.3.Etape în care poate fi prevenită separarea copilului de familie 2. Familia monoparentală - vulnerabilitate şi provocări 2.1.Vulnerabilitate, dificultăţi şi provocări 2.2.Relaţia parentală 23. Riscurile maternităţii la adolescente 2.4.Rolul bunicilor 3. Perspective teoretice 3.1.Funcţionalismul simbolic 32. Teoria sistemică a familiei 3.3.Teoria schimbului social 3.4.Teoria interacţionismului simbolic 3.5.Teoria ataşamentului 3.5.1.Noţiuni cheie ale teoriei ataşamentului 4. Ataşamentul mamă-copil 4.1.Aspecte psiho-biologice ale ataşamentului 4.2.Dezvoltarea ataşamentului 4.3.Tipuri de ataşament 4.4.Funcţiile ataşamentului 4.5.Factorii care determină interacţiunile 4.6.Ataşamentul şi dezvoltarea copilului 4.7.Sensibilitatea maternă 5. Prevenirea abandonului copilului prin rezidenţa în Centrul Maternal 5.1.Situaţia copiilor 0-3 ani părăsiţi de părinţi 5.2.Relaţia mamă-copil, după rezidenţa în centrul maternal o aborare centrată pe copil 5.3.Metodologie 5.3.1.Obiective generale 5.3.2.Eşantionarea 5.3.3.Descrierea lotului de cercetare: 5.3.4.întrebările de cercetare 5.3.5.Instrumentele cercetării 5.3.6.Metode de înregistrare a datelor 5.3.7.Aspecte etice 6. Rezultatele cercetării şi analiza acestora 6.1.Mediul de provenienţă şi mobilitatea cuplurilor mamă-copil 6.2.Paternitatea copilului120 6.3.Venitul cuplurilor mamă-copil123 6.4.Reţeaua de suport125 6.5.Aspecte ale natalităţii127 6.6.Nivelul de studii al respondentelor129 6.7.Performanţa şcolară şi reprezentările de ataşament ale copilului130 6.8.Reprezentările de ataşament ale cuplului mamă-copil 134 6.9.Rolul Centrului Maternal şi descrierea vieţii139 6.10.Prezentarea studiilor de caz140 6.11.Concluziile cercetării165 Crncluzii. Perspectiva asistentului social Anexe Bcfiografie
606 _0 $aAsistenţă socială
675 __ $a364.04
686 __ $a34/36
700 _0 $aPOPESCU, REBECA
975 _0 $a364.04
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 538996 / 538996 L Împrumut la sala de lectură Da 35/36
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu