ISBN | |
Număr ISBN | 9786067492262 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 35/36/P81 |
C.II.39416 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Atașament versus abandon |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Rolul asistentului social în prevenirea abandonului |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Tritonic |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 200p. |
Alte detalii fizice | graf. |
Serii | |
Titlul seriei | Asistență socială |
Titlu | |
Titlu | Atașament versus abandon : Rolul asistentului social în prevenirea abandonului |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p.189-200 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Mulţumiri Listă de abrevieri Introducere 1. Rolul Centrului Maternal - prevenirea abandonului copilului 0-3 ani 1.1.Abandon şi instituţionalizare în România 1.1.1.Abandonul copilului 1.1.2.Instituţionalizarea 1.1.3.Abandon şi sărăcie, între abuz şi neglijare 1.2.Consecinţe ale instituţionalizării pe termen lung 1.3.Etape în care poate fi prevenită separarea copilului de familie 2. Familia monoparentală - vulnerabilitate şi provocări 2.1.Vulnerabilitate, dificultăţi şi provocări 2.2.Relaţia parentală 23. Riscurile maternităţii la adolescente 2.4.Rolul bunicilor 3. Perspective teoretice 3.1.Funcţionalismul simbolic 32. Teoria sistemică a familiei 3.3.Teoria schimbului social 3.4.Teoria interacţionismului simbolic 3.5.Teoria ataşamentului 3.5.1.Noţiuni cheie ale teoriei ataşamentului 4. Ataşamentul mamă-copil 4.1.Aspecte psiho-biologice ale ataşamentului 4.2.Dezvoltarea ataşamentului 4.3.Tipuri de ataşament 4.4.Funcţiile ataşamentului 4.5.Factorii care determină interacţiunile 4.6.Ataşamentul şi dezvoltarea copilului 4.7.Sensibilitatea maternă 5. Prevenirea abandonului copilului prin rezidenţa în Centrul Maternal 5.1.Situaţia copiilor 0-3 ani părăsiţi de părinţi 5.2.Relaţia mamă-copil, după rezidenţa în centrul maternal o aborare centrată pe copil 5.3.Metodologie 5.3.1.Obiective generale 5.3.2.Eşantionarea 5.3.3.Descrierea lotului de cercetare: 5.3.4.întrebările de cercetare 5.3.5.Instrumentele cercetării 5.3.6.Metode de înregistrare a datelor 5.3.7.Aspecte etice 6. Rezultatele cercetării şi analiza acestora 6.1.Mediul de provenienţă şi mobilitatea cuplurilor mamă-copil 6.2.Paternitatea copilului120 6.3.Venitul cuplurilor mamă-copil123 6.4.Reţeaua de suport125 6.5.Aspecte ale natalităţii127 6.6.Nivelul de studii al respondentelor129 6.7.Performanţa şcolară şi reprezentările de ataşament ale copilului130 6.8.Reprezentările de ataşament ale cuplului mamă-copil 134 6.9.Rolul Centrului Maternal şi descrierea vieţii139 6.10.Prezentarea studiilor de caz140 6.11.Concluziile cercetării165 Crncluzii. Perspectiva asistentului social Anexe Bcfiografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Asistenţă socială |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 364.04 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 34/36 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | POPESCU, REBECA |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 364.04 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 538996 / 538996 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 35/36 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|