1970
Bucureşti
Didactică şi Pedagogică
Instruirea-educarea elevilor noştri din clasa I, Grădiniţa ca treaptă premergătoare a şcolii elementare, Copilul de 6 ani la începutul frecventării şcolii, Dezvoltarea psihică a copilului şi începutul perioadei de şcolarizare, Rolul preponderent al copilăriei în pedagogia Freinet, Învăţarea cititului, Matematică modernă-matematică vie, Metoda de predare a citit-scrisului trebuie să pornească de la particularităţile limbii respective, Cunoaşterea mediului înconjurător concret, Notă introductivă la lucrarea "Educaţia manuală de la doi la opt ani", Cum contribuie educaţia fizică, îndeletnicirile manuale şi modelajul la pregătirea senzorial-motrică a copilului pentru scris, Dezvoltarea vorbirii elevilor de 6 ani, Structurarea şi dozarea cunoştinţelor de clasa I, Capacitatea de a învăţa se poate dezvolta şi îndruma, Teme pentru acasă? Da, dar foarte bine dozate, Teme pentru acasă încă de la început, Temele pentru acasă au valoare nu numai instructivă, ci şi educativă, Nu cred că e bine să dăm teme pentru acasă elevilor de 6 ani, O deprindere se automatizează numai prin exerciţiu îndelungat, Temele pentru acasă, oricît de scurte ar fi, trebuie executate sub supravegherea părinţilor, Jocul şi jucăria la clasa I cu copii de 6 ani, Jucăriile, De la act la gîndire, Operaţii concrete ale gîndirii şi relaţiile interindividuale
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/C12 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Caiete de pedagogie modernă |
Numărul părţii | vol. 1 |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Didactică şi Pedagogică |
Data publicării | 1970 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 185p.:il. |
Titlu | |
Titlu | Caiete de pedagogie modernă vol. 1 |
Notă generală | |
Textul notei | Anexe |
Donaţie CICOARE TRAIAN (Nr.inv. 459481) | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Instruirea-educarea elevilor noştri din clasa I |
[nedefinit] | Szabo Odonne |
Abstract/Sumar | Grădiniţa ca treaptă premergătoare a şcolii elementare |
[nedefinit] | Jirova M. |
Abstract/Sumar | Copilul de 6 ani la începutul frecventării şcolii |
[nedefinit] | Tupy Karel |
Abstract/Sumar | Dezvoltarea psihică a copilului şi începutul perioadei de şcolarizare |
[nedefinit] | Smiljanic-Ciolakovic Vera |
Abstract/Sumar | Rolul preponderent al copilăriei în pedagogia Freinet |
[nedefinit] | Freinet Elise |
Abstract/Sumar | Învăţarea cititului |
[nedefinit] | Dottrens Robert |
Abstract/Sumar | Matematică modernă-matematică vie |
[nedefinit] | Revuz Andre |
Abstract/Sumar | Metoda de predare a citit-scrisului trebuie să pornească de la particularităţile limbii respective |
[nedefinit] | Berca Ion |
Abstract/Sumar | Cunoaşterea mediului înconjurător concret |
[nedefinit] | Planchard Emile |
Abstract/Sumar | Notă introductivă la lucrarea "Educaţia manuală de la doi la opt ani" |
[nedefinit] | Surgen H. |
Abstract/Sumar | Cum contribuie educaţia fizică, îndeletnicirile manuale şi modelajul la pregătirea senzorial-motrică a copilului pentru scris |
[nedefinit] | Tănăsescu G. |
Abstract/Sumar | Dezvoltarea vorbirii elevilor de 6 ani |
[nedefinit] | Dreşoveanu Constanţa |
Abstract/Sumar | Structurarea şi dozarea cunoştinţelor de clasa I |
[nedefinit] | Marinescu Cornelia |
Abstract/Sumar | Capacitatea de a învăţa se poate dezvolta şi îndruma |
[nedefinit] | Reti Laszlo |
Abstract/Sumar | Teme pentru acasă? Da, dar foarte bine dozate |
[nedefinit] | Scarletti Cornelia |
Abstract/Sumar | Teme pentru acasă încă de la început |
[nedefinit] | Roman Valeria |
Abstract/Sumar | Temele pentru acasă au valoare nu numai instructivă, ci şi educativă |
[nedefinit] | Popovici Maria |
Abstract/Sumar | Nu cred că e bine să dăm teme pentru acasă elevilor de 6 ani |
[nedefinit] | Bilek Rozalia |
Abstract/Sumar | O deprindere se automatizează numai prin exerciţiu îndelungat |
[nedefinit] | Pandele Olga |
Abstract/Sumar | Temele pentru acasă, oricît de scurte ar fi, trebuie executate sub supravegherea părinţilor |
[nedefinit] | Popescu Eugenia |
Abstract/Sumar | Jocul şi jucăria la clasa I cu copii de 6 ani |
[nedefinit] | Negrea Lucreţia |
Abstract/Sumar | Jucăriile |
[nedefinit] | Montessori Maria |
Abstract/Sumar | De la act la gîndire |
[nedefinit] | Wallon H. |
Abstract/Sumar | Operaţii concrete ale gîndirii şi relaţiile interindividuale |
[nedefinit] | Piaget J. |
Nivel subset | |
Titlu | Clasa I - copii de 6 ani |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371(042) |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37/C12 |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | coperta |
Autor secundar | Guluţă C. |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 103445 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 459481 / 459481 | K | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
K | Împrumut | 1 |
|