Cartea pe care v-ați fi dorit să o citească părinții voștri : (copiii voștri se vor bucura că ați citit-o)

Autor chat
Editura Trei chat
Loc publicare Bucureşti
An 2020
Subiect Psihologia copilului chat
Educaţia tinerilor chat
Educaţie familială chat
Relația copil-părinte chat
ISBN 9786064007636
Note Bibliogr. p. 282-287
Pagină de titlu deteriorată

159.9/P52; C.II.45282

PERRY, PHILIPPA
    Cartea pe care v-ați fi dorit să o citească părinții voștri : (copiii voștri se vor bucura că ați citit-o) / Philippa Perry ; traducere din engleză de Veronica Tomescu.- Bucureşti : Trei , 2020.
    287 p..- (Psihologie practică pentru părinți).    
    Bibliogr. p. 282-287
    Pagină de titlu deteriorată
    Cuprins Cuvânt-înainte11 Introducere13 Partea întâi17 Ce-am moştenit de la părinţii noştri17 Trecutul ne ajunge din urmă (pe noi şi pe copiii noştri) 19 Ruptură şi reparaţie27 Repararea trecutului31 Cum vorbim cu noi înşine34 Părintele bun / părintele rău: dezavantajele etichetării39 Partea a doua43 Mediul copilului43 Nu structura familiei contează, ci cum ne înţelegem între noi45 Când părinţii sunt despărţiţi47 Cum să facem ca durerea să fie mai uşor desuportat50 Când părinţii trăiesc împreună50 Cum să vă certaţi şi cum să nu vă certaţi cupartenerul52 Promovaţi bunele intenţii59 Partea a treia65 Sentimentele Cartea pe care v-aţi fi dorit să o citească părinţii voştri PHILIPPA PERRY Să învăţăm să ne controlăm sentimentele68 Importanţa acceptării sentimentelor72 Pericolul de a interzice sentimentele: studiu de caz 78 Ruptură şi reparaţie, din perspectiva sentimentelor 83 Sentimentele trebuie să găsească ecou, nu rezolvareg4 Monştrii de sub patgg Importanţa de a accepta toate stările sufleteştigg Pretenţia de a fi fericit92 Distragerea atenţiei de la sentimente96 Partea a patra Asigurarea unei bune fundaţii Sarcina Magia simpatetică Din ce trib faceţi parte? Bebeluşul şi dumneavoastră Planul naşterii Povestea naşterii Găsirea sânului Momentul întâlnirii cu bebeluşul Ajutorul celor dragi: ca să avem grijă de copil, trebuie să aibă cineva grijă şi de noi Teoria ataşamentului Plânsetul coercitiv Schimbările hormonale vă schimbă şi pe dumneavoastră Singurătatea Depresia postnatală Partea a cincea Condiţii pentru o bună sănătate mi Ataşamentul Reciprocitatea comunicării Cum începe dialogul Cu rândul Când dialogul este dificil: „diafobia' Importanţa observaţiei angajate Ce se întâmplă când suntem depem de telefon Capacitatea de a dialoga este înnăS' Şi bebeluşii, şi copiii sunt oameni Cum ne învăţăm chiar noi copiii să enervanţi — şi cum să spargem acest cerc vicios De ce solicită copilul atenţie fără îi Bucuria îngrijirii copilului Atitudinea de zi cu zi a copilului Somnul rum îndemnăm bebeluşul să adoa Copilul trebuie ajutat, nu salvat Jocul Partea a şasea Comportamentul: orice manifest înseamnă comunicare Modele de urmat Competiţia dintre părinţi şi copii Alegeţi o strategie ce are efect în uitaţi de temerile şi de fantezi Partea a cincea153 Condiţii pentru o bună sănătate mintală153 Ataşamentul155 Reciprocitatea comunicării156 Cum începe dialogul159 Cu rândul159 Când dialogul este dificil: „diafobia"161 Importanţa observaţiei angajate166 Ce se întâmplă când suntem dependenţi de telefon168 Capacitatea de a dialoga este înnăscută169 Şi bebeluşii, şi copiii sunt oameni172 Cum ne învăţăm chiar noi copiii să fie enervanţi — şi cum să spargem acest cerc vicios174 De ce solicită copilul atenţie fără încetare177 Bucuria îngrijirii copilului179 Atitudinea de zi cu zi a copilului180 Somnul181 Cum îndemnăm bebeluşul să adoarmă?185 Copilul trebuie ajutat, nu salvat188 Jocul192 Partea a şasea199 Comportamentul: orice manifestare înseamnă comunicare199 Modele de urmat202 competiţia dintre părinţi şi copii203 Alegeţi o strategie ce are efect în prezent şi uitaţi de temerile şi de fanteziile legate de viitor Cartea pe care v-aţi fi dorit să o citească părinţii voştri PHILIPPA PERSY Calităţile de care avem nevoie pentru un comportament adecvat207 Dacă orice manifestare este o formă de comunicare, ce reprezintă manifestările nepotrivite? 212 Investiţi timp mai devreme în activităţi plă¬cute, în loc să pierdeţi timp mai târziu cu altele neplăcute217 îmbunătăţirea comportamentului prin expri¬marea sentimentelor218 Când nu sunt utile explicaţiile220 Cât de sever trebuie să fie un părinte?224 Crizele de nervi228 Smiorcăiala233 Minciunile părinţilor237 Minciunile copiilor241 Limitele: definiţi-vă pe dumneavoastră, şi nu pe copil 249 Limitele impuse copiilor mai mari şi adolescenţilor257 Adolescenţii şi adulţii tineri261 Şi în sfârşit: când suntem cu toţii adulţi269 Epilog273 Mulţumiri276 Bibliografie recomandată283.
    ISBN 9786064007636

    1. Psihologia copilului
    2. Educaţia tinerilor
    3. Educaţie familială
    4. Relația copil-părinte

159.922.7
37.018.1
173.5


299 __ $aCartea pe care v-ați fi dorit să o citească părinții voștri : (copiii voștri se vor bucura că ați citit-o)
955 __ $a1
200 __ $aCartea pe care v-ați fi dorit să o citească părinții voștri $e(copiii voștri se vor bucura că ați citit-o) $fPhilippa Perry $gtraducere din engleză de Veronica Tomescu $bCarte tipărită
700 __ $aPERRY, PHILIPPA
702 __ $bTomescu, Veronica $4traducător
010 __ $a9786064007636
035 __ $a159.9/P52
035 __ $aC.II.45282
675 __ $a159.922.7
675 __ $a37.018.1
675 __ $a173.5
686 __ $a1
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aEducaţia tinerilor
606 __ $aEducaţie familială
606 __ $aRelația copil-părinte
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cTrei $d2020
215 __ $a287 p.
225 __ $aPsihologie practică pentru părinți
300 __ $aBibliogr. p. 282-287
300 __ $aPagină de titlu deteriorată
330 __ $aCuprins Cuvânt-înainte11 Introducere13 Partea întâi17 Ce-am moştenit de la părinţii noştri17 Trecutul ne ajunge din urmă (pe noi şi pe copiii noştri) 19 Ruptură şi reparaţie27 Repararea trecutului31 Cum vorbim cu noi înşine34 Părintele bun / părintele rău: dezavantajele etichetării39 Partea a doua43 Mediul copilului43 Nu structura familiei contează, ci cum ne înţelegem între noi45 Când părinţii sunt despărţiţi47 Cum să facem ca durerea să fie mai uşor desuportat50 Când părinţii trăiesc împreună50 Cum să vă certaţi şi cum să nu vă certaţi cupartenerul52 Promovaţi bunele intenţii59 Partea a treia65 Sentimentele Cartea pe care v-aţi fi dorit să o citească părinţii voştri PHILIPPA PERRY Să învăţăm să ne controlăm sentimentele68 Importanţa acceptării sentimentelor72 Pericolul de a interzice sentimentele: studiu de caz 78 Ruptură şi reparaţie, din perspectiva sentimentelor 83 Sentimentele trebuie să găsească ecou, nu rezolvareg4 Monştrii de sub patgg Importanţa de a accepta toate stările sufleteştigg Pretenţia de a fi fericit92 Distragerea atenţiei de la sentimente96 Partea a patra Asigurarea unei bune fundaţii Sarcina Magia simpatetică Din ce trib faceţi parte? Bebeluşul şi dumneavoastră Planul naşterii Povestea naşterii Găsirea sânului Momentul întâlnirii cu bebeluşul Ajutorul celor dragi: ca să avem grijă de copil, trebuie să aibă cineva grijă şi de noi Teoria ataşamentului Plânsetul coercitiv Schimbările hormonale vă schimbă şi pe dumneavoastră Singurătatea Depresia postnatală Partea a cincea Condiţii pentru o bună sănătate mi Ataşamentul Reciprocitatea comunicării Cum începe dialogul Cu rândul Când dialogul este dificil: „diafobia' Importanţa observaţiei angajate Ce se întâmplă când suntem depem de telefon Capacitatea de a dialoga este înnăS' Şi bebeluşii, şi copiii sunt oameni Cum ne învăţăm chiar noi copiii să enervanţi — şi cum să spargem acest cerc vicios De ce solicită copilul atenţie fără îi Bucuria îngrijirii copilului Atitudinea de zi cu zi a copilului Somnul rum îndemnăm bebeluşul să adoa Copilul trebuie ajutat, nu salvat Jocul Partea a şasea Comportamentul: orice manifest înseamnă comunicare Modele de urmat Competiţia dintre părinţi şi copii Alegeţi o strategie ce are efect în uitaţi de temerile şi de fantezi Partea a cincea153 Condiţii pentru o bună sănătate mintală153 Ataşamentul155 Reciprocitatea comunicării156 Cum începe dialogul159 Cu rândul159 Când dialogul este dificil: „diafobia"161 Importanţa observaţiei angajate166 Ce se întâmplă când suntem dependenţi de telefon168 Capacitatea de a dialoga este înnăscută169 Şi bebeluşii, şi copiii sunt oameni172 Cum ne învăţăm chiar noi copiii să fie enervanţi — şi cum să spargem acest cerc vicios174 De ce solicită copilul atenţie fără încetare177 Bucuria îngrijirii copilului179 Atitudinea de zi cu zi a copilului180 Somnul181 Cum îndemnăm bebeluşul să adoarmă?185 Copilul trebuie ajutat, nu salvat188 Jocul192 Partea a şasea199 Comportamentul: orice manifestare înseamnă comunicare199 Modele de urmat202 competiţia dintre părinţi şi copii203 Alegeţi o strategie ce are efect în prezent şi uitaţi de temerile şi de fanteziile legate de viitor Cartea pe care v-aţi fi dorit să o citească părinţii voştri PHILIPPA PERSY Calităţile de care avem nevoie pentru un comportament adecvat207 Dacă orice manifestare este o formă de comunicare, ce reprezintă manifestările nepotrivite? 212 Investiţi timp mai devreme în activităţi plă¬cute, în loc să pierdeţi timp mai târziu cu altele neplăcute217 îmbunătăţirea comportamentului prin expri¬marea sentimentelor218 Când nu sunt utile explicaţiile220 Cât de sever trebuie să fie un părinte?224 Crizele de nervi228 Smiorcăiala233 Minciunile părinţilor237 Minciunile copiilor241 Limitele: definiţi-vă pe dumneavoastră, şi nu pe copil 249 Limitele impuse copiilor mai mari şi adolescenţilor257 Adolescenţii şi adulţii tineri261 Şi în sfârşit: când suntem cu toţii adulţi269 Epilog273 Mulţumiri276 Bibliografie recomandată283
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 606581 / 606581 L Împrumut la sala de lectură Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu