Cercetarea de marketing : studiul pieţei pur şi simplu

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2002
Subiect Economia afacerilor (comerţ) chat
Economie comercială chat
Piaţă (comerţ) chat
ISBN 9736838471
Note Anexe
Bibliogr. p.253-254

33/P96; C.III.1450

PRUTIANU, ŞTEFAN
    Cercetarea de marketing : studiul pieţei pur şi simplu / Ștefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie.- Iaşi : Polirom , 2002.
    254 p. : tab., graf..- (Collegium. Afaceri).    
    Anexe
    Bibliogr. p.253-254
    Cuprins. Capitolul 1. Sfaturi bune pentru operatorii de interviu / 15; Capitolul 2. Grila de analiză-diagnostic a unei companii / 26; Capitolul 3. Farmecul testelor de marketing / 35; Capitolul 4. Cum găseşti agenţia de publicitate potrivită / 54; Capitolul 5. Cercetarea de marketing / 60; Capitolul 6. Raportul de cercetare / 76; Capitolul 7. Tipuri de întrebări şi scale / 84; Capitolul 8. Redactarea chestionarului / 96; Capitolul 9. Sondajul de piaţă / 115; Capitolul 10. Ancheta de piaţă / 135; Capitolul 11. Evaluarea mediului de marketing / 141; Capitolul 12. Evaluarea conjucturii de piaţă / 152; Capitolul 13. Sistemul informaţional de marketing . Misiunea SIM / 161; Capitolul 14. Analiza datelor de marketing / 176; Capitolul 15. Experimentul de marketing / 198; Capitolul 16. Studiul produsului prin analiza şi ingineria valorii / 208; Capitolul 17. Studiul preţului psihologic / 219; Capitolul 18. Internetul în cercetarea de marketing / 225; Anexe / 231. Bibliografie / 253..
    ISBN 9736838471

    I Anastasiei, Bogdan
    II Jijie, Tudor

    1. Economia afacerilor (comerţ)
    2. Economie comercială
    3. Piaţă (comerţ)

339.138

299 __ $aCercetarea de marketing : studiul pieţei pur şi simplu
920 __ $a83265
975 __ $a339.138
200 __ $aCercetarea de marketing $estudiul pieţei pur şi simplu $fȘtefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie $bCarte tipărită
700 __ $aPRUTIANU, ŞTEFAN
701 __ $aAnastasiei, Bogdan
701 __ $aJijie, Tudor
010 __ $a9736838471
035 __ $a33/P96
035 __ $aC.III.1450
675 __ $a339.138
686 __ $a33
606 __ $aEconomia afacerilor (comerţ)
606 __ $aEconomie comercială
606 __ $aPiaţă (comerţ)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2002
215 __ $a254 p. $ctab., graf.
225 __ $aCollegium. Afaceri
300 __ $aAnexe
300 __ $aBibliogr. p.253-254
330 __ $aCuprins. Capitolul 1. Sfaturi bune pentru operatorii de interviu / 15; Capitolul 2. Grila de analiză-diagnostic a unei companii / 26; Capitolul 3. Farmecul testelor de marketing / 35; Capitolul 4. Cum găseşti agenţia de publicitate potrivită / 54; Capitolul 5. Cercetarea de marketing / 60; Capitolul 6. Raportul de cercetare / 76; Capitolul 7. Tipuri de întrebări şi scale / 84; Capitolul 8. Redactarea chestionarului / 96; Capitolul 9. Sondajul de piaţă / 115; Capitolul 10. Ancheta de piaţă / 135; Capitolul 11. Evaluarea mediului de marketing / 141; Capitolul 12. Evaluarea conjucturii de piaţă / 152; Capitolul 13. Sistemul informaţional de marketing . Misiunea SIM / 161; Capitolul 14. Analiza datelor de marketing / 176; Capitolul 15. Experimentul de marketing / 198; Capitolul 16. Studiul produsului prin analiza şi ingineria valorii / 208; Capitolul 17. Studiul preţului psihologic / 219; Capitolul 18. Internetul în cercetarea de marketing / 225; Anexe / 231. Bibliografie / 253.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 582138 / 582138 F2 Împrumut Da 33
2. 582137 / 582137 A Împrumut Da 33
3. 403519 / 403519 A Împrumut Da 33
4. 397073 / 397073 L Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
F2 Împrumut 1
L Împrumut 1

Disponibile: 4

Lăsați un comentariu