Autor | APOSTOLACHE, ROXANA chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2022 |
Subiect | Competențe digitale chat |
Competenţă profesională chat | |
Instruire asistată de calculator chat | |
Învăţământ (didactică) chat | |
Cadru didactic chat | |
ISBN | 9789734688838 |
Note | Bibliogr. p.193-204 |
Titlu | |
Titlu | Competența pedagogică digitală |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.02 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Competența pedagogică digitală |
Prima menţ. de resp. | Roxana Apostolache |
Urm. menţ. de responsabilitate | cuvânt înainte de Constantin Cucoș |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | APOSTOLACHE, ROXANA |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Cucoș, Constantin |
Cod de legătură | prefaţator |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734688838 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/A67 |
C.III.12970 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.02:004 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Competențe digitale |
Competenţă profesională | |
Instruire asistată de calculator | |
Învăţământ (didactică) | |
Cadru didactic | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 207 p. |
Alte detalii fizice | tab., fig. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p.193-204 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Cuvânt înainte (Constantin Cucoş)7 Introducere 11 Partea I DINAMICA RELAŢIEI DINTRE COMPETENŢA PEDAGOGICĂ ŞI COMPETENŢA PEDAGOGICĂ DIGITALĂ Capitolul 1.Ce este competenţa?19 Capitolul 2.Caracteristici ale competenţei pedagogice25 Capitolul 3.Competenţa pedagogică digitală. Statut, ipostaze, implicaţii38 Capitolul 4.Modele sintetice ale competenţei pedagogice digitale58 Partea a II-a SPECIFICITĂŢI ALE ACTIVITĂŢII DIDACTICE COMUNICĂRII ÎN COMUNITĂŢILE VIRTUALE DE ÎNVĂŢARE Capitolul 5.Principii şi etape în construirea unui program instructiv-educativ 73 Capitolul 6.Modele de instruire în context digital 84 Capitolul 7.Competențe de proiectare și organizare a activității didactie în mediul online 94 Capitolul 8.Tipuri de comunități și modele de învățare virtuală 113 Capitolul 9. Competenţe de comunicare şi consiliere pedagogică în comunităţile virtuale 122 Capitolul 10. Ameliorarea efectelor educaţiei online asupra dezvoltării socio-emoţionale129 Partea a III-a ASPECTE PRACTICE PRIVIND EVALUAREA ÎN CONTEXT DIGITAL ŞI PROBLEMATICA FORMĂRII COMPETENŢEI DIGITALE Capitolul 11. Reconfigurarea practicilor evaluative în era digitală137 Capitolul 12. Metode şi strategii de evaluare în mediul virtual144 Capitolul 13. Competenţa de evaluare a rezultatelor formării în context digital... 153 Capitolul 14. Argumente pentru dezvoltarea competenţei pedagogice digitale în era tehnologică159 Capitolul 15. Programe de formare a competenţei pedagogice digitale167 În loc de concluzii187 Bibliografie193. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 583828 / 583828 | A | Împrumut | Da | 37 | |
2. | 583827 / 583827 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|