Comportamentul consumatorului și lucrătorului în domeniul serviciilor turistice

Autor chat
Editura Editura Universităţii din Bucureşti chat
Loc publicare București
An 2017
Subiect Economie chat
Turism chat
ISBN 9786061608683
Note Bibliogr. p.129-147

33/P90; C.III.12088

PREDA, MIHAELA DANIELA
    Comportamentul consumatorului și lucrătorului în domeniul serviciilor turistice.- București : Editura Universităţii din Bucureşti , 2017.
    147p. : il., graf., tab..- (Geographica).    
    Bibliogr. p.129-147
    CUPRINS LISTA FIGURILOR ŞI GRAFICELOR9 LISTA TABELELOR11 INTRODUCERE13 PARTEA I: COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE15 1.NOŢIUNI TEORETICE. DEFINIREA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI17 2.TEORII CU PRIVIRE LA COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI19 3.FACTORI DETERMINANŢI AI COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE21 3.1.Factori economici21 3.2.Factori demografici25 3.2.1.Vârsta25 3.2.2.Genul29 3.2.3.Statutul matrimonial32 3.2.4.Nivelul de instruire34 3.3.Factorisociali35 3.3.1.Clasa socială35 3.3.2.Grupul social38 3.3.3.Familia39 3.4.Factori culturali40 3.4.1.Cultura de provenienţă40 3.4.2.Cultura secundară41 3.4.2.1.Religia42 3.4.2.2.Naţionalitatea43 3A.2.3. Grupul rasial>44 3.4.2.4. Grupul etnic45 3.5.Factori psihologici45 3.5.1.Motivaţia46 3.5.2.Percepţia48 3.5.3.Atitudinile50 3.5.4.Preferinţele51 3.5.5.învăţarea53 3.5.6.Personalitatea54 3.6.Factori situaţionali55 4.CONSUMATORUL, PRODUSUL TURISTIC ŞI PROCESUL DE CUMPĂRARE57 4.1.Etape specifice procesului de cumpărare57 4.1.1.Etapa de identificare a nevoii57 4.1.2.Etapa de informare61 * 4.1.3. Etapa de identificare a riscurilor63 4.1.4.Etapa de evaluare a produsului68 4.1.5.Etapa de luare a deciziei69 4.1.6.Etapa de consum71 4.1.7.Etapa post-consum71 5.INFLUENŢA PROCEDEELOR DE ATRACŢIE MOTTVAŢIONALĂ ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE78 5.1.Tipuri de procedee de atracţie motivaţională78 5.1.1.Publicitatea79 5.1.2.Promovarea vânzărilor84 5.1.3.Promovarea prin participarea la târguri87 5.1.4.Sponsorizările88 5.2.Impactul procedeelor de atracţie motivaţională asupra comportamentului consumatorului de servicii turistice89 PARTEA a Il-a: COMPORTAMENTUL LUCRĂTORULUI ÎN DOMENIUL SERVICIILOR TURISTICE91 1.ETAPE SPECIFICE EVOLUŢIEI RESURSELOR UMANE93 2.FACTORI CARE AFECTEAZĂ COMPORTAMENTUL LUCRĂTORULUI ÎN DOMENIUL SERVICIILOR TURISTICE96 2.1.Recompensa materială97 2.2.Climatul de lucru100 2.3.Gradul de satisfacţievis-a-vis de locul de muncă106 2.4.Timpul liber107 2.5.Calificarea108 2.6.Sezonalitatea109 2.7.Motivaţia111 2.8.Factorii personali114 2.8.1.Personalitatea115 2.8.2.Percepţia117 2.8.3.Atitudinile»...118 2.8.4.Valorile119 2.8.5.Aşteptările120 3.CARACTERISTICI ALE RESURSELOR UMANE DIN DOMENIUL INDUSTRIEI OSPIT ALIT ĂTII121 3.1.Rolul comportamentului lucrătorului în promovarea şi vânzarea serviciilor turistice123 3.1.1.Comportamentul lucrătorului în domeniul vânzării serviciilor turistice124 3.1.2.Comportamentul lucrătorului în domeniul serviciilor de cazare126 3.1.3.Comportamentul lucrătorului în domeniul alimentaţiei publice127 3.1.4.Comportamentul lucrătorului în domeniul serviciilor turistice de agrement şi serviciilor suplimentare128 3A.2.3. Grupul rasial>44 3.4.2.4. Grupul etnic45 3.5.Factori psihologici45 3.5.1.Motivaţia46 3.5.2.Percepţia48 3.5.3.Atitudinile50 3.5.4.Preferinţele51 3.5.5.învăţarea53 3.5.6.Personalitatea54 3.6.Factori situaţionali55 4.CONSUMATORUL, PRODUSUL TURISTIC ŞI PROCESUL DE CUMPĂRARE57 4.1.Etape specifice procesului de cumpărare57 4.1.1.Etapa de identificare a nevoii57 4.1.2.Etapa de informare61 * 4.1.3. Etapa de identificare a riscurilor63 4.1.4.Etapa de evaluare a produsului68 4.1.5.Etapa de luare a deciziei69 4.1.6.Etapa de consum71 4.1.7.Etapa post-consum71 5.INFLUENŢA PROCEDEELOR DE ATRACŢIE MOTTVAŢIONALĂ ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE78 5.1.Tipuri de procedee de atracţie motivaţională78 5.1.1.Publicitatea79 5.1.2.Promovarea vânzărilor84 5.1.3.Promovarea prin participarea la târguri87 5.1.4.Sponsorizările88 5.2.Impactul procedeelor de atracţie motivaţională asupra comportamentului consumatorului de servicii turistice89 Comportamentul consumatorului şi lucrătorului în domeniul serviciilor turistice7 PARTEA a Il-a: COMPORTAMENTUL LUCRĂTORULUI ÎN DOMENIUL SERVICIILOR TURISTICE91 1.ETAPE SPECIFICE EVOLUŢIEI RESURSELOR UMANE93 2.FACTORI CARE AFECTEAZĂ COMPORTAMENTUL LUCRĂTORULUI ÎN DOMENIUL SERVICIILOR TURISTICE96 2.1.Recompensa materială97 2.2.Climatul de lucru100 2.3.Gradul de satisfacţievis-a-vis de locul de muncă106 2.4.Timpul liber107 2.5.Calificarea108 2.6.Sezonalitatea109 2.7.Motivaţia111 2.8.Factorii personali114 2.8.1.Personalitatea115 2.8.2.Percepţia117 2.8.3.Atitudinile»...118 2.8.4.Valorile119 2.8.5.Aşteptările120 3.CARACTERISTICI ALE RESURSELOR UMANE DIN DOMENIUL INDUSTRIEI OSPIT ALIT ĂTII121 3.1.Rolul comportamentului lucrătorului în promovarea şi vânzarea serviciilor turistice123 3.1.1.Comportamentul lucrătorului în domeniul vânzării serviciilor turistice124 3.1.2.Comportamentul lucrătorului în domeniul serviciilor de cazare126 3.1.3.Comportamentul lucrătorului în domeniul alimentaţiei publice127 3.1.4.Comportamentul lucrătorului în domeniul serviciilor turistice de agrement şi serviciilor suplimentare128 BIBLIOGRAFIE129.
    ISBN 9786061608683

    1. Economie
    2. Turism

338.48

010 __ $a9786061608683
035 __ $a33/P90
035 __ $aC.III.12088
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aComportamentul consumatorului și lucrătorului în domeniul serviciilor turistice $bCarte tipărită
210 _# $aBucurești $cEditura Universităţii din Bucureşti $d2017
215 __ $a147p. $cil., graf., tab.
225 _0 $aGeographica
299 __ $aComportamentul consumatorului și lucrătorului în domeniul serviciilor turistice
300 __ $aBibliogr. p.129-147
330 __ $aCUPRINS LISTA FIGURILOR ŞI GRAFICELOR9 LISTA TABELELOR11 INTRODUCERE13 PARTEA I: COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE15 1.NOŢIUNI TEORETICE. DEFINIREA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI17 2.TEORII CU PRIVIRE LA COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI19 3.FACTORI DETERMINANŢI AI COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE21 3.1.Factori economici21 3.2.Factori demografici25 3.2.1.Vârsta25 3.2.2.Genul29 3.2.3.Statutul matrimonial32 3.2.4.Nivelul de instruire34 3.3.Factorisociali35 3.3.1.Clasa socială35 3.3.2.Grupul social38 3.3.3.Familia39 3.4.Factori culturali40 3.4.1.Cultura de provenienţă40 3.4.2.Cultura secundară41 3.4.2.1.Religia42 3.4.2.2.Naţionalitatea43 3A.2.3. Grupul rasial>44 3.4.2.4. Grupul etnic45 3.5.Factori psihologici45 3.5.1.Motivaţia46 3.5.2.Percepţia48 3.5.3.Atitudinile50 3.5.4.Preferinţele51 3.5.5.învăţarea53 3.5.6.Personalitatea54 3.6.Factori situaţionali55 4.CONSUMATORUL, PRODUSUL TURISTIC ŞI PROCESUL DE CUMPĂRARE57 4.1.Etape specifice procesului de cumpărare57 4.1.1.Etapa de identificare a nevoii57 4.1.2.Etapa de informare61 * 4.1.3. Etapa de identificare a riscurilor63 4.1.4.Etapa de evaluare a produsului68 4.1.5.Etapa de luare a deciziei69 4.1.6.Etapa de consum71 4.1.7.Etapa post-consum71 5.INFLUENŢA PROCEDEELOR DE ATRACŢIE MOTTVAŢIONALĂ ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE78 5.1.Tipuri de procedee de atracţie motivaţională78 5.1.1.Publicitatea79 5.1.2.Promovarea vânzărilor84 5.1.3.Promovarea prin participarea la târguri87 5.1.4.Sponsorizările88 5.2.Impactul procedeelor de atracţie motivaţională asupra comportamentului consumatorului de servicii turistice89 PARTEA a Il-a: COMPORTAMENTUL LUCRĂTORULUI ÎN DOMENIUL SERVICIILOR TURISTICE91 1.ETAPE SPECIFICE EVOLUŢIEI RESURSELOR UMANE93 2.FACTORI CARE AFECTEAZĂ COMPORTAMENTUL LUCRĂTORULUI ÎN DOMENIUL SERVICIILOR TURISTICE96 2.1.Recompensa materială97 2.2.Climatul de lucru100 2.3.Gradul de satisfacţievis-a-vis de locul de muncă106 2.4.Timpul liber107 2.5.Calificarea108 2.6.Sezonalitatea109 2.7.Motivaţia111 2.8.Factorii personali114 2.8.1.Personalitatea115 2.8.2.Percepţia117 2.8.3.Atitudinile»...118 2.8.4.Valorile119 2.8.5.Aşteptările120 3.CARACTERISTICI ALE RESURSELOR UMANE DIN DOMENIUL INDUSTRIEI OSPIT ALIT ĂTII121 3.1.Rolul comportamentului lucrătorului în promovarea şi vânzarea serviciilor turistice123 3.1.1.Comportamentul lucrătorului în domeniul vânzării serviciilor turistice124 3.1.2.Comportamentul lucrătorului în domeniul serviciilor de cazare126 3.1.3.Comportamentul lucrătorului în domeniul alimentaţiei publice127 3.1.4.Comportamentul lucrătorului în domeniul serviciilor turistice de agrement şi serviciilor suplimentare128 3A.2.3. Grupul rasial>44 3.4.2.4. Grupul etnic45 3.5.Factori psihologici45 3.5.1.Motivaţia46 3.5.2.Percepţia48 3.5.3.Atitudinile50 3.5.4.Preferinţele51 3.5.5.învăţarea53 3.5.6.Personalitatea54 3.6.Factori situaţionali55 4.CONSUMATORUL, PRODUSUL TURISTIC ŞI PROCESUL DE CUMPĂRARE57 4.1.Etape specifice procesului de cumpărare57 4.1.1.Etapa de identificare a nevoii57 4.1.2.Etapa de informare61 * 4.1.3. Etapa de identificare a riscurilor63 4.1.4.Etapa de evaluare a produsului68 4.1.5.Etapa de luare a deciziei69 4.1.6.Etapa de consum71 4.1.7.Etapa post-consum71 5.INFLUENŢA PROCEDEELOR DE ATRACŢIE MOTTVAŢIONALĂ ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE78 5.1.Tipuri de procedee de atracţie motivaţională78 5.1.1.Publicitatea79 5.1.2.Promovarea vânzărilor84 5.1.3.Promovarea prin participarea la târguri87 5.1.4.Sponsorizările88 5.2.Impactul procedeelor de atracţie motivaţională asupra comportamentului consumatorului de servicii turistice89 Comportamentul consumatorului şi lucrătorului în domeniul serviciilor turistice7 PARTEA a Il-a: COMPORTAMENTUL LUCRĂTORULUI ÎN DOMENIUL SERVICIILOR TURISTICE91 1.ETAPE SPECIFICE EVOLUŢIEI RESURSELOR UMANE93 2.FACTORI CARE AFECTEAZĂ COMPORTAMENTUL LUCRĂTORULUI ÎN DOMENIUL SERVICIILOR TURISTICE96 2.1.Recompensa materială97 2.2.Climatul de lucru100 2.3.Gradul de satisfacţievis-a-vis de locul de muncă106 2.4.Timpul liber107 2.5.Calificarea108 2.6.Sezonalitatea109 2.7.Motivaţia111 2.8.Factorii personali114 2.8.1.Personalitatea115 2.8.2.Percepţia117 2.8.3.Atitudinile»...118 2.8.4.Valorile119 2.8.5.Aşteptările120 3.CARACTERISTICI ALE RESURSELOR UMANE DIN DOMENIUL INDUSTRIEI OSPIT ALIT ĂTII121 3.1.Rolul comportamentului lucrătorului în promovarea şi vânzarea serviciilor turistice123 3.1.1.Comportamentul lucrătorului în domeniul vânzării serviciilor turistice124 3.1.2.Comportamentul lucrătorului în domeniul serviciilor de cazare126 3.1.3.Comportamentul lucrătorului în domeniul alimentaţiei publice127 3.1.4.Comportamentul lucrătorului în domeniul serviciilor turistice de agrement şi serviciilor suplimentare128 BIBLIOGRAFIE129
606 _0 $aEconomie
606 _0 $aTurism
675 __ $a338.48
686 __ $a33
700 _0 $aPREDA, MIHAELA DANIELA
975 _0 $a338.48
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 544863 / 544863 A Împrumut Da 33
2. 544850 / 544850 A Împrumut Da 33
3. 544849 / 544849 L Împrumut la sala de lectură Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu