Comunicarea integrată de marketing

Autor chat
Editura F & F International chat
Loc publicare Gheorgheni
An 2001
Subiect Publicitate - Reclamă chat
Marketing chat
ISBN 9739962394
Note Bibliogr. 339-340
Anexă

65/S25

SASU, CONSTANTIN
    Comunicarea integrată de marketing / Constantin Sasu, Radu Andrieș.- Gheorgheni : F & F International , 2001.
    340 p. : il., tab.,.    
    Bibliogr. 339-340
    Anexă
    CUPRINS. Introducere / 5; 1.Concepte fundamentale în marketing şi relevanţa lor pentru comunicarea de marketing / 7; 1.1.Conceptul de marketing / 7; 1.2.Conceptul de marketing mix / 9; 1.3.Conceptul de mix promoţional / 11; 2.Comunicarea de marketing şi importanţa sa pentru activitatea firmei / 13; 2.1.Definiţia şi rolul comunicării demarketing / 13; 2.2.Procesul comunicării de marketing / 14; 2.3.Elaborarea programului de comunicare / 15; 3.Identificarea restricţiilor de comunicare / 17; 3.1.Analiza situaţiei firmei / 17; 3.2.Analiza obiectivelor de marketing ale firmei / 47; 3.3.Analiza restricţiilor de buget / 48; 4.Definirea pieţei ţintă şi descrierea consumatorilor / 49; 4.1.Definirea pieţei ţintă / 49; 4.2.Descrierea consumatorilor / 52; 4.3.Cercetarea de marketing / 81; 5.Determinarea obiectivelor comunicării / 95; 5.1.Caracteristicile obiectivelor / 95; 5.2.Obiectivele principale ale comunicării / 96; 6.Stabilirea strategiei de comunicare / 98; 6.1.Strategia împingerii / 98; 6.2.Strategia absorbirii / 99; 6.3.Strategia de comunicare şi ciclul de viaţă al produselor / 99; 7.Alegereaideii şi temei campaniei de comunicare / 101; 7.1.Alegerea ideii campaniei de comunicare / 101; 7.2.Alegerea temei campaniei de comunicare / 103; 8.Alegerea mixului de comunicare / 105; 8.1.Comunicarea prin reclamă / 105; 8.2.Comunicarea prin promovarea vânzărilor / 188; 8.3.Comunicarea prin intermediul relaţiilor cu publicul / 206; 8.4.Comunicarea prin intermediul vânzărilor personale / 221; 9.Elaborarea bugetului de comunicare / 224; 9.1.Factori care influenţează determinarea bugetului de comunicare / 224; 9.2.Metode de determinare a bugetului de comunicare / 225; 10.Evaluarea rezultatelor comunicării / 227; 10.1.Principiile evaluării rezultatelor comunicării / 227; 10.2.Niveluri de evaluare a rezultatelor comunicării / 228; 10.3.Tehnici de evaluare a rezultatelor comunicării / 230; 10.4.Produsele fantomă / 232; 11.Comunicarea prin intermediul altor elemente ale mixului de marketing / 234; 11.1.Comunicarea prinprodus / 234; 11.2.Comunicarea prin preţ / 247; 11.3.Comunicarea prin sistemul de distribuţie / 262; Anexa I Ghid pentru elaborarea planului comunicării integrate de marketing / 268; Bibliografie / 339..
    ISBN 9739962394

    I Andrieș, Radu

    1. Publicitate - Reclamă
    2. Marketing

659.1:339.138

299 __ $aComunicarea integrată de marketing
975 __ $a659.1
200 __ $aComunicarea integrată de marketing $fConstantin Sasu, Radu Andrieș $bCarte tipărită
700 __ $aSASU, CONSTANTIN
701 __ $aAndrieș, Radu
010 __ $a9739962394
035 __ $a65/S25
675 __ $a659.1:339.138
686 __ $a65
606 __ $aPublicitate - Reclamă
606 __ $aMarketing
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aGheorgheni $cF & F International $d2001
215 __ $a340 p. $cil., tab.,
300 __ $aBibliogr. 339-340
300 __ $aAnexă
330 __ $aCUPRINS. Introducere / 5; 1.Concepte fundamentale în marketing şi relevanţa lor pentru comunicarea de marketing / 7; 1.1.Conceptul de marketing / 7; 1.2.Conceptul de marketing mix / 9; 1.3.Conceptul de mix promoţional / 11; 2.Comunicarea de marketing şi importanţa sa pentru activitatea firmei / 13; 2.1.Definiţia şi rolul comunicării demarketing / 13; 2.2.Procesul comunicării de marketing / 14; 2.3.Elaborarea programului de comunicare / 15; 3.Identificarea restricţiilor de comunicare / 17; 3.1.Analiza situaţiei firmei / 17; 3.2.Analiza obiectivelor de marketing ale firmei / 47; 3.3.Analiza restricţiilor de buget / 48; 4.Definirea pieţei ţintă şi descrierea consumatorilor / 49; 4.1.Definirea pieţei ţintă / 49; 4.2.Descrierea consumatorilor / 52; 4.3.Cercetarea de marketing / 81; 5.Determinarea obiectivelor comunicării / 95; 5.1.Caracteristicile obiectivelor / 95; 5.2.Obiectivele principale ale comunicării / 96; 6.Stabilirea strategiei de comunicare / 98; 6.1.Strategia împingerii / 98; 6.2.Strategia absorbirii / 99; 6.3.Strategia de comunicare şi ciclul de viaţă al produselor / 99; 7.Alegereaideii şi temei campaniei de comunicare / 101; 7.1.Alegerea ideii campaniei de comunicare / 101; 7.2.Alegerea temei campaniei de comunicare / 103; 8.Alegerea mixului de comunicare / 105; 8.1.Comunicarea prin reclamă / 105; 8.2.Comunicarea prin promovarea vânzărilor / 188; 8.3.Comunicarea prin intermediul relaţiilor cu publicul / 206; 8.4.Comunicarea prin intermediul vânzărilor personale / 221; 9.Elaborarea bugetului de comunicare / 224; 9.1.Factori care influenţează determinarea bugetului de comunicare / 224; 9.2.Metode de determinare a bugetului de comunicare / 225; 10.Evaluarea rezultatelor comunicării / 227; 10.1.Principiile evaluării rezultatelor comunicării / 227; 10.2.Niveluri de evaluare a rezultatelor comunicării / 228; 10.3.Tehnici de evaluare a rezultatelor comunicării / 230; 10.4.Produsele fantomă / 232; 11.Comunicarea prin intermediul altor elemente ale mixului de marketing / 234; 11.1.Comunicarea prinprodus / 234; 11.2.Comunicarea prin preţ / 247; 11.3.Comunicarea prin sistemul de distribuţie / 262; Anexa I Ghid pentru elaborarea planului comunicării integrate de marketing / 268; Bibliografie / 339.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 582117 / 582117 A Împrumut Da 65
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu