Comunicarea internă în bibliotecile universitare din România

Autor chat
Editura Editura Universităţii din Bucureşti chat
Loc publicare București
An 2013
Subiect Bibliotecă chat
Comunicare chat
ISBN 9786061603701
Note Anexe

0/B74; C.III.12091

BOUREANU, VALENTINA
    Comunicarea internă în bibliotecile universitare din România.- București : Editura Universităţii din Bucureşti , 2013.
    176p. : graf., tab., il..    
    Anexe
    CUPRINS Introducere 7 Partea întâi ABORDARE TEORETICĂ9 Capitolul 1 Organizaţia11 1.1.Concepte de bază 11 1.2.Definiţii ale organizaţiei şi ale culturii organizaţionale13 1.3.Imaginea, identitatea unei organizaţii 15 1.4.Comunicarea în organizaţiii 16 1.5.Teorii ale organizaţiilor18 Capitolul 2 Relaţiile publice - noţiuni teoretice21 2.1.Definiţii ale relaţiilor publice 21 2.2.Funcţii şi roluri ale relaţiilor publice26 2.2.1.Rolul şi funcţia organizaţională26 2.2.2.Funcţia managerială26 2.3.Public, categorii de public29 2.4.Teoriişi modele ale relaţiilor publice30 2.4.1.Teoria sistemică şi constructivismul. Şcoala de la Palo Alto30 2.4.2.Modele şi teorii ale relaţiilor publice34 2.4.2.1.Teoria managementului relaţiilor alui J. A. Ledingham 35 2.4.2.2.Teoria contingenţei a lui Glen T. Cameron 36 2.4.2.3.Teoria publicurilor implicate 36 2.4.2.4.Managementul impresiilor 36 2.4.2.5.Strategiile de răspuns la criză (W. T. Coombs)37 Capitolul 3 Comunicarea internă în organizaţii39 3.1.Definiţii ale comunicării interne39 3.2.Funcţii ale comunicării interne 39 3.2.1.Funcţia logistică40 3.2.2.Funcţia manaooriulâ41 VALENTINA BOUREANU 3.3.3.Mijloace de comunicare scrisă44 3.3.4.Mijloace informatice şi audiovizuale45 Capitolul 4 Obiectivul cercetării: comunicarea internă în bibliotecile universitare47 4.1.Obiectivele cercetării 48 4.1.1.Obiectivele generale ale cercetării 48 4.1.2.Obiectivele secundare ale cercetării48 4.2.Metode de cercetare folosite: auditul comunicării 49 4.3.Interpretarea rezultatelor53 Partea a doua Studiu de caz57 Capitolul 5 Comunicarea internă în bibliotecile universitare supuse studiului59 5.A. Imaginea bibliotecii percepută de către bibliotecari61 5.B. Imaginea climatului intern în bibliotecă66 5.B.I. Comunicarea descendentă66 5.B.II. Comunicarea ascendentă 70 5.B.III. Comunicarea laterală75 5.C. Evaluarea performanţelor mijloacelor decomunicare 99 5.C.I. Analiza suporturilor scrise 99 5.C.II. Analiza întâlnirilor profesionale (seminarii, conferinţe)104 5.C.III. Intranet115 5.D. Apartenenţa la sindicatul profesional122 5.E. Date personale126 Capitolul 6 Concluzii131 Bibliografie139 Partea a treia ANEXE143 Anexa 1. Date generale despre bibliotecile care au fost supuse cercetării145 Anexa 2. Instrumentul de lucru folosit - chestionarul153 Anexa 3. Numărul total al răspunsurilor exprimate/ numărul total al răspunsurilor posibile pentru fiecare întrebare a chestionarului160 Anexa 4. Numărul total al răspunsurilor posibile pentru fiecare întrebare a chestionarului162 Anexa 5. Numărul răspunsurilor exprimate pentru fiecare întrebare a chestionarului167 Anexa 6. Tabel cu totalul general al răspunsurilor exprimate pentru fiecare întrebare a chestionarului 172.
    ISBN 9786061603701

    1. Bibliotecă
    2. Comunicare

027.7(498)

010 __ $a9786061603701
035 __ $a0/B74
035 __ $aC.III.12091
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aComunicarea internă în bibliotecile universitare din România $bCarte tipărită
210 _# $aBucurești $cEditura Universităţii din Bucureşti $d2013
215 __ $a176p. $cgraf., tab., il.
299 __ $aComunicarea internă în bibliotecile universitare din România
300 __ $aAnexe
330 __ $aCUPRINS Introducere 7 Partea întâi ABORDARE TEORETICĂ9 Capitolul 1 Organizaţia11 1.1.Concepte de bază 11 1.2.Definiţii ale organizaţiei şi ale culturii organizaţionale13 1.3.Imaginea, identitatea unei organizaţii 15 1.4.Comunicarea în organizaţiii 16 1.5.Teorii ale organizaţiilor18 Capitolul 2 Relaţiile publice - noţiuni teoretice21 2.1.Definiţii ale relaţiilor publice 21 2.2.Funcţii şi roluri ale relaţiilor publice26 2.2.1.Rolul şi funcţia organizaţională26 2.2.2.Funcţia managerială26 2.3.Public, categorii de public29 2.4.Teoriişi modele ale relaţiilor publice30 2.4.1.Teoria sistemică şi constructivismul. Şcoala de la Palo Alto30 2.4.2.Modele şi teorii ale relaţiilor publice34 2.4.2.1.Teoria managementului relaţiilor alui J. A. Ledingham 35 2.4.2.2.Teoria contingenţei a lui Glen T. Cameron 36 2.4.2.3.Teoria publicurilor implicate 36 2.4.2.4.Managementul impresiilor 36 2.4.2.5.Strategiile de răspuns la criză (W. T. Coombs)37 Capitolul 3 Comunicarea internă în organizaţii39 3.1.Definiţii ale comunicării interne39 3.2.Funcţii ale comunicării interne 39 3.2.1.Funcţia logistică40 3.2.2.Funcţia manaooriulâ41 VALENTINA BOUREANU 3.3.3.Mijloace de comunicare scrisă44 3.3.4.Mijloace informatice şi audiovizuale45 Capitolul 4 Obiectivul cercetării: comunicarea internă în bibliotecile universitare47 4.1.Obiectivele cercetării 48 4.1.1.Obiectivele generale ale cercetării 48 4.1.2.Obiectivele secundare ale cercetării48 4.2.Metode de cercetare folosite: auditul comunicării 49 4.3.Interpretarea rezultatelor53 Partea a doua Studiu de caz57 Capitolul 5 Comunicarea internă în bibliotecile universitare supuse studiului59 5.A. Imaginea bibliotecii percepută de către bibliotecari61 5.B. Imaginea climatului intern în bibliotecă66 5.B.I. Comunicarea descendentă66 5.B.II. Comunicarea ascendentă 70 5.B.III. Comunicarea laterală75 5.C. Evaluarea performanţelor mijloacelor decomunicare 99 5.C.I. Analiza suporturilor scrise 99 5.C.II. Analiza întâlnirilor profesionale (seminarii, conferinţe)104 5.C.III. Intranet115 5.D. Apartenenţa la sindicatul profesional122 5.E. Date personale126 Capitolul 6 Concluzii131 Bibliografie139 Partea a treia ANEXE143 Anexa 1. Date generale despre bibliotecile care au fost supuse cercetării145 Anexa 2. Instrumentul de lucru folosit - chestionarul153 Anexa 3. Numărul total al răspunsurilor exprimate/ numărul total al răspunsurilor posibile pentru fiecare întrebare a chestionarului160 Anexa 4. Numărul total al răspunsurilor posibile pentru fiecare întrebare a chestionarului162 Anexa 5. Numărul răspunsurilor exprimate pentru fiecare întrebare a chestionarului167 Anexa 6. Tabel cu totalul general al răspunsurilor exprimate pentru fiecare întrebare a chestionarului 172
606 _0 $aBibliotecă
606 _0 $aComunicare
675 __ $a027.7(498)
686 __ $a0
700 _0 $aBOUREANU, VALENTINA
975 _0 $a027.7
975 _0 $a(498)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 544858 / 544858 A Consultare în bibliotecă Da 0
2. 544857 / 544857 A Consultare în bibliotecă Da 0
3. 544856 / 544856 L Împrumut la sala de lectură Da 0
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Consultare în bibliotecă 2
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu