Conflicte : metode alternative de administrare și soluționare

Autor chat
Editura Editura Universității ”Alexandru Ioan Cuza”
Loc publicare Iași
An 2016
Subiect Conflict social (sociologie) chat
ISBN 9786067143294
Note Bibliogr. p.351-355

30/31/L74; C.II.39580

LOGHIN, CORNELIU I.
    Conflicte : metode alternative de administrare și soluționare / Corneliu I. loghin.- Iași : Editura Universității ”Alexandru Ioan Cuza” , 2016.
    355 p. : il. col., tab..- (Anchetă de teren/Cercetare AcțiuneObservatorul social).    
    Bibliogr. p.351-355
    INTRODUCERE9 1.PROCESUL DE COMUNICARE INTERPERSONALÁ13 1.1.Definiţii, caracteristici, modele13 1.2.Eficientizarea proceselor de comunicare interpersonală35 2.CONFLICTUL ŞI DISPUTA. ADMINISTRARE ŞI SOLUŢIONARE43 2.1.Definiţii, caracteristici, modele43 2.2.Procesul de management al conflictului75 2.2.1.Participanţi şi roluri în cadrul relaţiilor de tip conflictual88 2.2.2.Intervenţie, asistare, prevenţie în managementul conflictelor92 2.2.3.Strategii utilizate în managementul conflictelor103 3.METODE CLASICE ŞI ALTERNATIVE ÎN MANAGEMENTUL CONFLICTELOR121 4.COMUNICAREA COLABORATIVĂ, STRUCTURATĂ ŞI EFICIENTĂ129 5.PROCESUL DE NEGOCIERE135 5.1.Definiţii, caracteristici, modele135 5.2.Accepţiuni conceptuale şi procedurale144 5.3.Strategii ce pot fi utilizate în negociere151 5.4.Negocierea de tip clasic163 5.4.1.Etape şi activităţi din cadrul negocierii de tip clasic165 5.4.2.Tactici utilizate în cadrul negocierii clasice168 5.4.3.Avantaje şi dezavantaje ale negocierii de tip clasic170 5.5.Negocierea bazată pe nevoi, interese şi principii172 5.5.1.Etape şi activităţi176 5.5.2.Avantaje şi dezavantaje178 5.6.Eficientizarea proceselor de negociere180 5.7.Rezultate posibile186 6.FACILITAREA ÎN PROCESE DE MANAGEMENT AL CONFLICTELOR187 6.1.Definiţii, caracteristici, modele187 6.2.Accepţiuni conceptuale şi procedurale190 6.3.Etape şi activităţi din cadrul procesului de facilitare194 6.4.Avantaje şi dezavantaje207 6.5.Eficientizarea procesului de facilitare208 7.MEDIEREA CONFLICTELOR211 7.1.Definiţii212 7.2.Caracteristici215 7.3.Principii şi reguli de bază220 7.4.Participanţi, roluri şi atribuţii224 7.5.Etape şi activităţi236 7.6.Eficientizarea procesului de mediere253 7.6.1.Sesiuni de mediere260 7.6.2.Procese de mediere264 7.6.3.Co-medierea275 7.7.Utilizarea procesului de mediere277 7.8.Rezultate posibile282 7.9.Avantaje şi dezavantaje ale procesului de mediere284 7.10.Sisteme de normare în mediere289 7.11.înţelegeri eronate şi confuzii privind procesul de mediere293 8.CONCILIEREA CONFLICTELOR303 8.1.Definiţii303 8.2.Caracteristici304 8.3.Principii şi reguli de bază306 8.4.Participanţi, roluri şi atribuţii307 8.5.Etape şi activităţi309 8.6.Eficientizare311 8.7.Tipuri312 8.8.Rezultate posibile314 8.9.Avantaje, dezavantaje314 9.ARBITRAJUL CONFLICTELOR317 9.1.Definiţii317 9.2.Caracteristici318 9.3.Principii şi reguli de bază320 9.4.Participanţi, roluri şi atribuţii322 9.6.Eficientizare326 9.7.Tipuri327 9.8.Rezultate posibile331 9.9.Avantaje, dezavantaje332 10. METODE ALTERNATIVE HIBRID DE MANAGEMENT AL CONFLICTELOR335 Arbitraj cu ofertă finală336 Med-arb337 Arb-Med340 MEDALOA342 BIBLIOGRAFIE351.
    ISBN 9786067143294

    I Şoitu, Laurenţiu(referent ştiinţific)
    II Șoitu, Daniela(referent ştiinţific)
    III Goian, Cosmin(referent ştiinţific)

    1. Conflict social (sociologie)

316.48

010 __ $a9786067143294
035 __ $a30/31/L74
035 __ $aC.II.39580
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aConflicte $bCarte tipărită $emetode alternative de administrare și soluționare $fCorneliu I. loghin
210 _# $aIași $cEditura Universității ”Alexandru Ioan Cuza” $d2016
215 __ $a355 p. $cil. col., tab.
225 _0 $aAnchetă de teren/Cercetare Acțiune
225 _0 $aObservatorul social
299 __ $aConflicte : metode alternative de administrare și soluționare
300 __ $aBibliogr. p.351-355
330 __ $aINTRODUCERE9 1.PROCESUL DE COMUNICARE INTERPERSONALÁ13 1.1.Definiţii, caracteristici, modele13 1.2.Eficientizarea proceselor de comunicare interpersonală35 2.CONFLICTUL ŞI DISPUTA. ADMINISTRARE ŞI SOLUŢIONARE43 2.1.Definiţii, caracteristici, modele43 2.2.Procesul de management al conflictului75 2.2.1.Participanţi şi roluri în cadrul relaţiilor de tip conflictual88 2.2.2.Intervenţie, asistare, prevenţie în managementul conflictelor92 2.2.3.Strategii utilizate în managementul conflictelor103 3.METODE CLASICE ŞI ALTERNATIVE ÎN MANAGEMENTUL CONFLICTELOR121 4.COMUNICAREA COLABORATIVĂ, STRUCTURATĂ ŞI EFICIENTĂ129 5.PROCESUL DE NEGOCIERE135 5.1.Definiţii, caracteristici, modele135 5.2.Accepţiuni conceptuale şi procedurale144 5.3.Strategii ce pot fi utilizate în negociere151 5.4.Negocierea de tip clasic163 5.4.1.Etape şi activităţi din cadrul negocierii de tip clasic165 5.4.2.Tactici utilizate în cadrul negocierii clasice168 5.4.3.Avantaje şi dezavantaje ale negocierii de tip clasic170 5.5.Negocierea bazată pe nevoi, interese şi principii172 5.5.1.Etape şi activităţi176 5.5.2.Avantaje şi dezavantaje178 5.6.Eficientizarea proceselor de negociere180 5.7.Rezultate posibile186 6.FACILITAREA ÎN PROCESE DE MANAGEMENT AL CONFLICTELOR187 6.1.Definiţii, caracteristici, modele187 6.2.Accepţiuni conceptuale şi procedurale190 6.3.Etape şi activităţi din cadrul procesului de facilitare194 6.4.Avantaje şi dezavantaje207 6.5.Eficientizarea procesului de facilitare208 7.MEDIEREA CONFLICTELOR211 7.1.Definiţii212 7.2.Caracteristici215 7.3.Principii şi reguli de bază220 7.4.Participanţi, roluri şi atribuţii224 7.5.Etape şi activităţi236 7.6.Eficientizarea procesului de mediere253 7.6.1.Sesiuni de mediere260 7.6.2.Procese de mediere264 7.6.3.Co-medierea275 7.7.Utilizarea procesului de mediere277 7.8.Rezultate posibile282 7.9.Avantaje şi dezavantaje ale procesului de mediere284 7.10.Sisteme de normare în mediere289 7.11.înţelegeri eronate şi confuzii privind procesul de mediere293 8.CONCILIEREA CONFLICTELOR303 8.1.Definiţii303 8.2.Caracteristici304 8.3.Principii şi reguli de bază306 8.4.Participanţi, roluri şi atribuţii307 8.5.Etape şi activităţi309 8.6.Eficientizare311 8.7.Tipuri312 8.8.Rezultate posibile314 8.9.Avantaje, dezavantaje314 9.ARBITRAJUL CONFLICTELOR317 9.1.Definiţii317 9.2.Caracteristici318 9.3.Principii şi reguli de bază320 9.4.Participanţi, roluri şi atribuţii322 9.6.Eficientizare326 9.7.Tipuri327 9.8.Rezultate posibile331 9.9.Avantaje, dezavantaje332 10. METODE ALTERNATIVE HIBRID DE MANAGEMENT AL CONFLICTELOR335 Arbitraj cu ofertă finală336 Med-arb337 Arb-Med340 MEDALOA342 BIBLIOGRAFIE351
606 _0 $aConflict social (sociologie)
675 __ $a316.48
686 __ $a3/32
700 _0 $aLOGHIN, CORNELIU I.
702 _0 $4referent ştiinţific $aŞoitu, Laurenţiu
702 _0 $4referent ştiinţific $aȘoitu, Daniela
702 _0 $4referent ştiinţific $aGoian, Cosmin
975 _0 $a316.48
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 540769 / 540769 A Împrumut Da 30/31
2. 540768 / 540768 L Împrumut la sala de lectură Da 30/31
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu