| Autor | O'MALLEY, STELLA chat |
| Editura | Corint părinți chat |
| Loc publicare | Bucureşti |
| An | 2022 |
| Subiect | Psihologia copilului chat |
| Bullying (psihologie) chat | |
| Copil abuzat (psihologie) chat | |
| Relaţii interumane (psihologie) chat | |
| Copil (personalitate) chat | |
| ISBN | 9786060881025 |
| Note | Note |
| Titlu | |
| Titlu | Copii mai puternici decât bullyingul : cum să crești un copil încrezător, echilibrat și puternic |
| [nedefinit] | 1 |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Copii mai puternici decât bullyingul |
| Alte informaţii la titlu | cum să crești un copil încrezător, echilibrat și puternic |
| Prima menţ. de resp. | Stella O'Malley |
| Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Ana Maria Plugaru |
| prefață de Nadia Tătaru | |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | O'MALLEY, STELLA |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Parte a numelui | Plugaru, Ana Maria |
| Cod de legătură | traducător |
| Autor secundar | Tătaru, Nadia |
| Cod de legătură | prefațator |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9786060881025 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 159.9/O-52 |
| C.III.13219 | |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
| 159.9.019.4 | |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Psihologia copilului |
| Bullying (psihologie) | |
| Copil abuzat (psihologie) | |
| Relaţii interumane (psihologie) | |
| Copil (personalitate) | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | Romania |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Bucureşti |
| Editura | Corint părinți |
| Data publicării | 2022 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 334 p. |
| Alte detalii fizice | tab. |
| Notă generală | |
| Textul notei | Note |
| Serii | |
| Titlul seriei | Psychologies |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | CUPRINS Prefaţă5 Introducere11 Capitolul 1: Definiţia bullyingului: Ce este şi ce nu este bullying? Capitolul 2: Relaţiile complicate: Prietenii-duşmani şi jocurile de putere3* Capitolul 3: Copilul cu un comportament de agresor şi gaşca lui: Lei, hiene şi antilope3~ Capitolul 4: Copiii cu atitudine de victimă: „macii înalţi”, victime provocatoare şi suflete blândeS~ Capitolul 5: Martorii: Forţa neexploatată a „apărătorilor”133 Capitolul 6: Mediul specific bullyingului: Coeziunea de grup şi competitivitatea173 Capitolul 7: Cyberbullying: Troli, hate-mail şi şantaj sexual ...3:3 Capitolul 8: Cum să pui capăt bullyingului: Sfaturi practice ... 233 Capitolul 9: Recuperarea după bullying: Mai puternic ca niciodată296 Mulţumiri313 Resurse321 Note 323 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 598262 / 598262 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 2. | 598261 / 598261 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 3. | 598260 / 598260 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 1 |
|
| F2 | Împrumut | 1 |
|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|