Copilul tău competent : spre noi valori fundamentale pentru familie

Autor chat
Editura Univers Publishing House chat
Loc publicare Bucureşti
An 2017
Subiect Psihologia copilului chat
Educaţie familială chat
Părinte - Copil (psihologie) chat
Parenting chat
ISBN 9786067710908

159.9/J96; C.II.41795

JUUL, JESPER
    Copilul tău competent : spre noi valori fundamentale pentru familie / Jesper Juul ; traducere de Aurora Irimia.- Bucureşti : Univers Publishing House , 2017.
    320 p..- (Educație cu blândețe ; 2).    
    Cuprins Mulţumiri 5 Introducere 7 1.VALORILE FAMILIEI 17 Familia ca structură de putere 21 Definiţii 23 Metode de creştere a copiilor 23 Vârsta sfidării 25 Pubertatea 26 Revolta adolescentină 26 Stabilirea limitelor 27 Unitatea 28 Fermitatea 30 Consecinţele 30 Dreptatea 32 Interludiul democratic 34 Procesul de interacţiune în familie 36 Conflictul 39 Egalitatea 40 Respectul şi acceptarea 42 Cerinţele 43 O comunitate a demnităţii egale 44 2.COPIII COOPEREAZĂ 47 Conflictul fundamental 47 Cooperarea 50 Integritatea 61 317 Conflictul între integritate şi cooperare 82 Integritate. Conflict > suferinţă > semnal > simptom. Cooperare .. 86 Simptomele psihosomatice93 Comportamentul distructiv şi autodistructiv 96 3.STIMA DE SINE ŞI ÎNCREDEREA ÎN SINE 104 Definiţii 105 „Uită-te la mine, mamă!": Recunoaşterea nevoii copilului de a fi văzut 111 Recunoaştere şi evaluare 118 Cum le oferim copiilor un sentiment al valorii 123 Copiii „invizibili" 130 De ce devin „invizibili" copiii 133 De la invizibil la vizibil 137 Violenţa este violenţă 139 Stima de sine a adulţilor 149 4.RESPONSABILITATE ŞI PUTERE 152 Definiţii 153 Primul pas este cel mai greu 158 Responsabilitatea şi puterea părinţilor 161 Responsabilitatea personală a copiilor 167 Un limbaj personal 175 Responsabil, dar nu singur 178 Responsabilitate versus îndatoriri 186 5.RESPONSABILITATEA SOCIALĂ A COPIILOR 195 Responsabilitatea practică 199 Copiii supraresponsabili 205 Singuri cu responsabilitatea 215 Puterea parentală 220 Interacţiunea223 Folosirea responsabilă a puterii 230 6.LIMITELE 242 Renunţarea la roluri 244 Stabilirea limitelor 249 Când stabilirea limitelor deraiază 253 Limitele sociale 259 Limitele sociale şi copiii mai mari 265 318 7.FAMILIILE CU COPII ADOLESCENŢI 268 în adolescenţă e prea târziu pentru „îndrumarea" copiilor .. 271 Părinţii şi sentimentul de pierdere276 Relaţia dintre părinţi 282 Cine decide? 283 Când succesul e aproape obţinut 290 8.PĂRINŢII295 Diferenţa 297 Conducerea comună305 Parteneri şi părinţi 308 Reciprocitatea înseamnă respect312.
    ISBN 9786067710908

    I Irimia, Aurora(traducător)

    1. Psihologia copilului
    2. Educaţie familială
    3. Părinte - Copil (psihologie)
    4. Parenting

159.922.7

299 __ $aCopilul tău competent : spre noi valori fundamentale pentru familie
975 __ $a159.922.7
955 __ $a1
200 __ $aCopilul tău competent $bCarte tipărită $espre noi valori fundamentale pentru familie $fJesper Juul $gtraducere de Aurora Irimia
700 __ $aJUUL, JESPER
702 __ $4traducător $aIrimia, Aurora
010 __ $a9786067710908
035 __ $a159.9/J96
035 __ $aC.II.41795
675 __ $a159.922.7
686 __ $a1
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aEducaţie familială
606 __ $aPărinte - Copil (psihologie)
606 __ $aParenting
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $d2017 $aBucureşti $cUnivers Publishing House
215 __ $a320 p.
225 __ $v2 $aEducație cu blândețe
330 __ $aCuprins Mulţumiri 5 Introducere 7 1.VALORILE FAMILIEI 17 Familia ca structură de putere 21 Definiţii 23 Metode de creştere a copiilor 23 Vârsta sfidării 25 Pubertatea 26 Revolta adolescentină 26 Stabilirea limitelor 27 Unitatea 28 Fermitatea 30 Consecinţele 30 Dreptatea 32 Interludiul democratic 34 Procesul de interacţiune în familie 36 Conflictul 39 Egalitatea 40 Respectul şi acceptarea 42 Cerinţele 43 O comunitate a demnităţii egale 44 2.COPIII COOPEREAZĂ 47 Conflictul fundamental 47 Cooperarea 50 Integritatea 61 317 Conflictul între integritate şi cooperare 82 Integritate. Conflict > suferinţă > semnal > simptom. Cooperare .. 86 Simptomele psihosomatice93 Comportamentul distructiv şi autodistructiv 96 3.STIMA DE SINE ŞI ÎNCREDEREA ÎN SINE 104 Definiţii 105 „Uită-te la mine, mamă!": Recunoaşterea nevoii copilului de a fi văzut 111 Recunoaştere şi evaluare 118 Cum le oferim copiilor un sentiment al valorii 123 Copiii „invizibili" 130 De ce devin „invizibili" copiii 133 De la invizibil la vizibil 137 Violenţa este violenţă 139 Stima de sine a adulţilor 149 4.RESPONSABILITATE ŞI PUTERE 152 Definiţii 153 Primul pas este cel mai greu 158 Responsabilitatea şi puterea părinţilor 161 Responsabilitatea personală a copiilor 167 Un limbaj personal 175 Responsabil, dar nu singur 178 Responsabilitate versus îndatoriri 186 5.RESPONSABILITATEA SOCIALĂ A COPIILOR 195 Responsabilitatea practică 199 Copiii supraresponsabili 205 Singuri cu responsabilitatea 215 Puterea parentală 220 Interacţiunea223 Folosirea responsabilă a puterii 230 6.LIMITELE 242 Renunţarea la roluri 244 Stabilirea limitelor 249 Când stabilirea limitelor deraiază 253 Limitele sociale 259 Limitele sociale şi copiii mai mari 265 318 7.FAMILIILE CU COPII ADOLESCENŢI 268 în adolescenţă e prea târziu pentru „îndrumarea" copiilor .. 271 Părinţii şi sentimentul de pierdere276 Relaţia dintre părinţi 282 Cine decide? 283 Când succesul e aproape obţinut 290 8.PĂRINŢII295 Diferenţa 297 Conducerea comună305 Parteneri şi părinţi 308 Reciprocitatea înseamnă respect312
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 606722 / 606722 F1 Împrumut Da 159.9
2. 571744 / 571744 L Împrumut la sala de lectură Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
F1 Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu