Autor | JUUL, JESPER chat |
Editura | Univers Publishing House chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | Psihologia copilului chat |
Educaţie familială chat | |
Părinte - Copil (psihologie) chat | |
Parenting chat | |
ISBN | 9786067710908 |
Titlu | |
Titlu | Copilul tău competent : spre noi valori fundamentale pentru familie |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copilul tău competent |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | spre noi valori fundamentale pentru familie |
Prima menţ. de resp. | Jesper Juul |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Aurora Irimia |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | JUUL, JESPER |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Irimia, Aurora |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067710908 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/J96 |
C.II.41795 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Educaţie familială | |
Părinte - Copil (psihologie) | |
Parenting | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2017 |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Univers Publishing House |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 320 p. |
Serii | |
Desemnarea volumului | 2 |
Titlul seriei | Educație cu blândețe |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Mulţumiri 5 Introducere 7 1.VALORILE FAMILIEI 17 Familia ca structură de putere 21 Definiţii 23 Metode de creştere a copiilor 23 Vârsta sfidării 25 Pubertatea 26 Revolta adolescentină 26 Stabilirea limitelor 27 Unitatea 28 Fermitatea 30 Consecinţele 30 Dreptatea 32 Interludiul democratic 34 Procesul de interacţiune în familie 36 Conflictul 39 Egalitatea 40 Respectul şi acceptarea 42 Cerinţele 43 O comunitate a demnităţii egale 44 2.COPIII COOPEREAZĂ 47 Conflictul fundamental 47 Cooperarea 50 Integritatea 61 317 Conflictul între integritate şi cooperare 82 Integritate. Conflict > suferinţă > semnal > simptom. Cooperare .. 86 Simptomele psihosomatice93 Comportamentul distructiv şi autodistructiv 96 3.STIMA DE SINE ŞI ÎNCREDEREA ÎN SINE 104 Definiţii 105 „Uită-te la mine, mamă!": Recunoaşterea nevoii copilului de a fi văzut 111 Recunoaştere şi evaluare 118 Cum le oferim copiilor un sentiment al valorii 123 Copiii „invizibili" 130 De ce devin „invizibili" copiii 133 De la invizibil la vizibil 137 Violenţa este violenţă 139 Stima de sine a adulţilor 149 4.RESPONSABILITATE ŞI PUTERE 152 Definiţii 153 Primul pas este cel mai greu 158 Responsabilitatea şi puterea părinţilor 161 Responsabilitatea personală a copiilor 167 Un limbaj personal 175 Responsabil, dar nu singur 178 Responsabilitate versus îndatoriri 186 5.RESPONSABILITATEA SOCIALĂ A COPIILOR 195 Responsabilitatea practică 199 Copiii supraresponsabili 205 Singuri cu responsabilitatea 215 Puterea parentală 220 Interacţiunea223 Folosirea responsabilă a puterii 230 6.LIMITELE 242 Renunţarea la roluri 244 Stabilirea limitelor 249 Când stabilirea limitelor deraiază 253 Limitele sociale 259 Limitele sociale şi copiii mai mari 265 318 7.FAMILIILE CU COPII ADOLESCENŢI 268 în adolescenţă e prea târziu pentru „îndrumarea" copiilor .. 271 Părinţii şi sentimentul de pierdere276 Relaţia dintre părinţi 282 Cine decide? 283 Când succesul e aproape obţinut 290 8.PĂRINŢII295 Diferenţa 297 Conducerea comună305 Parteneri şi părinţi 308 Reciprocitatea înseamnă respect312 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 606722 / 606722 | F1 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 571744 / 571744 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
F1 | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|