Autor | COLCEAG, FLORIAN chat |
Editura | [S.n.] chat |
Loc publicare | București |
An | 2016 |
Subiect | Psihologie chat |
Psihologia copilului chat | |
Inteligenţă emoţională chat | |
ISBN | 9789730228304 |
Titlu | |
Titlu | Copilul tău este un geniu! |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copilul tău este un geniu! |
Prima menţ. de resp. | prof. dr. Florian Colceag, Florin Alexandru |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | COLCEAG, FLORIAN |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Alexandru, Florin |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789730228304 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/C62 |
C.II.45298 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologie |
Psihologia copilului | |
Inteligenţă emoţională | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | [S.n.] |
Data publicării | 2016 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 300 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Tikaboo România |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Cuvânt înainte7 Capitolul 1. Ce vei obţine citind şi aplicând activităţile din această carte9 Capitolul 2. Cadrul propice unei dezvoltări armonioase a copiilor21 2.1Mediul de viaţă21 2.2Relaţionarea23 2.3Rezultatele şcolare26 2.4Calităţi de necontestat40 2.5Rezultate obţinute41 2.6Dezavantaje în dezvoltarea calităţilor de necontestat44 2.7Situaţia în care am fost şi cum am găsit soluţia46 2.8Stabilirea obiectivului52 Capitolul 3. Apartenenţa socială65 3.1. Să învăţăm distrându-ne65 3.2Calităţi esenţiale în construcţia unui caracter puternic67 3.3Perspectiva asupra apartenenţei sociale ... 69 3.4Valori sociale72 3.5Natura umană din perspectiva nevoilor.... 80 3.6Jocuri şi activităţi - Apartenenţa socială.. 88 5 Capitolul 4. Gândirea pozitivă111 4.1Viaţa este o luptă sau un cadou?111 4.2Puterea exemplului113 4.3Conştientizarea şi asumarea responsabilităţilor părinteşti120 4.4Jocuri şi activităţi - Gândirea pozitivă129 Capitolul 5. încrederea în forţele proprii145 5.10 calitate esenţială a individului145 5.2Eu pot153 5.3Jocuri şi activităţi - încrederea în forţele proprii162 Capitolul 6. Inteligenţa emoţională189 6.1Despre inteligenţa emoţională189 6.2Cea mai importantă instituţie192 6.3Intuiţia201 6.4Jocuri şi activităţi de dezvoltare a inteligenţei emoţionale208 Capitolul 7. Gândirea „Out of the Box“235 7.1Despre Gândirea „Out of the box“235 7.2O altă perspectivă asupra perspectivei.... 240 7.3Oportunităţi247 7.4Jocuri şi activităţi Gândirea „Out of the Box“252 Capitolul 8. Despre prietenie281 8.1Metodologia de implementare289 Mulţumiri296 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 606679 / 606679 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|