Editura | Alfa chat |
Loc publicare | Piatra Neamț |
An | 2015 |
Subiect | Metodică (învăţământ) chat |
Joc didactic (învăţământ) chat | |
Învăţământ preşcolar chat | |
ISBN | 9786066670814 |
Note | Pe copertă antetitlul: Ministerul Educației și Cercetării Științifice. Inspectoratul Școlar Județean Neamț. Casa Corpului Didactic Neamț |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786066670814 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/C84 |
DL.II.2505 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Creativitate - formare - performanță |
Alte informaţii la titlu | ghid de dezvoltare profesională |
Prima menţ. de resp. | Alexandru Steluța-Tezi, Mihai Mariana, Cristal Miluța,... |
Urm. menţ. de responsabilitate | colectivul de redacție: Alexandru Steluța-Tezi |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Piatra Neamț |
Editura | Alfa |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 218 p. |
Alte detalii fizice | il., tab., fig. |
Titlu | |
Titlu | Creativitate - formare - performanță : ghid de dezvoltare profesională |
Notă generală | |
Textul notei | Pe copertă antetitlul: Ministerul Educației și Cercetării Științifice. Inspectoratul Școlar Județean Neamț. Casa Corpului Didactic Neamț |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Metodică (învăţământ) |
Joc didactic (învăţământ) | |
Învăţământ preşcolar | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:373.24 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Alexandru, Steluța-Tezi |
Mihai, Mariana | |
Cristal, Miluța | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | prefaţator |
Autor secundar | Preda, Viorica |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
:373.24 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 528998 / 528998 | DL | Depozit legal | Da | 37 |