Autor | FLORET, ANNE chat |
Editura | Orizonturi chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2015 |
Subiect | Psihologia copilului chat |
Copil (educaţie în familie) chat | |
ISBN | 9789737362919 |
Note | Glosar |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789737362919 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/F68 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cum să înlăturăm stările de teamă ale copiilor prin povești terapeutice |
Alte informaţii la titlu | Sau cum să pătrunzi în lumea lor interioară și să-i ajuți să depășească greutățile |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Orizonturi |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 213 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Metode moderne de creștere și educare a copiilor |
Titlu | |
Titlu | Cum să înlăturăm stările de teamă ale copiilor prin povești terapeutice : Sau cum să pătrunzi în lumea lor interioară și să-i ajuți să depășească greutățile |
Notă generală | |
Textul notei | Glosar |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Copil (educaţie în familie) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 159.9 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | FLORET, ANNE |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Coman, Ana |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 525622 / 525622 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 525621 / 525621 | F1 | Împrumut | Da | 159.9 | |
3. | 525620 / 525620 | C | Împrumut | Nu | 159.9 | |
4. | 525619 / 525619 | C | Împrumut | Da | 159.9 | |
5. | 525618 / 525618 | C | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
C | Împrumut | 2 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|