Autor | RUSINEK, STEPHANE chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2010 |
Subiect | Psihologie chat |
Experiment psihologic chat | |
Psihoteste chat | |
ISBN | 9789734616435 |
Titlu | |
Titlu | Cum să intri în mintea celuilalt : 60 de experimente ilustrate în psihologie |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.9.072 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cum să intri în mintea celuilalt |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | 60 de experimente ilustrate în psihologie |
memoria, percepţia, atenţia şi învăţarea, logica şi inteligenţa | |
Prima menţ. de resp. | Stephane Rusinek |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Cristina Livia Vasilescu |
desene de Franck Populaire | |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | RUSINEK, STEPHANE |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Vasilescu, Cristina Livia |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Populaire, Franck |
Cod de legătură | ilustrator |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734616435 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/R94 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.9.072 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologie |
Experiment psihologic | |
Psihoteste | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2010 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 208 p. |
Alte detalii fizice | il, fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Practic |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Cuvânt înainte. Un psiholog poate citi gândurile?11 Memoria 1.Memoria de scurtă durată sau memoria pentru cumpărături 1 7 2.O memorie nu foarte fotografică20 3.Calculaţi-vă empanul mnezic22 4.Chunks-urile sau memoria pe „sertare"24 5.Nu trebuie să aşteptăm pentru a ne aminti26 6.Interferenţa în memorie: când prea multe animale vor să reintre în ea în acelaşi timp28 7.Uităm... nu pentru că nu ne amintim31 8.Lucrurile recente şi cele prioritare... De ce ne amintim mai uşor începutul şi sfârşitul filmelor?34 9.Von Restorff, un om care se face remarcat36 10.Să exersăm pentru a învăţa mai bine39 11.Daţi sens „sertarelor" memoriei dumneavoastră printr-un truc de magie43 12.Să aşteptăm puţin pentru a memora mai uşor46 13.Un itinerar sau o fotografie pentru a memora mai uşor 48 14.O memorie de lungă durată, plină cu amintiri 52 15.Amintiri speciale ce ne revin ca nişte flashuri 55 16.Un dicţionar în memorie58 17. Când funcţionăm prin prototipuri, toate animalele sunt câini în formă de vaci!63 18.Când se amestecă activările, Moş Crăciun bea Coca-Cola66 19.Dar cuvintele nu sunt doar cuvinte!69 Percepţia 20.Percepţia: un domeniu de văzut, de atins şi de simţit 75 21.Aşteptările ne perturbă simţurile77 22.A avea simţul iluziei80 23.Putem vedea fără întrerupere?84 24.Câteva figuri pentru a crea iluzii86 25.Iluziile care deformează90 26.Chiar şi pe lumină mai dăinuieiluzii94 27.Perspective în mişcare ce ne păcălesc în privinţa mişcării şi a profunzimii97 28.Dar aceste figuri care par imposibile?99 29.A da sens în toate sensurile101 30.Să fim în formă bună!103 31.Când imaginea se impune cu puţin bun-simţ106 32.Elemente care se impun în timp ce altele se ascund 108 Atenţia şi instruirea 33.Dar când există mai multe sensuri care nu merg în acelaşi sens?113 34.Misterele automate ale lecturii115 35.Literele care dispar117 36.Cuvintele care dispar119 37.Cuvintele care nu sunt cuvinte121 38.Recunoaştem înainte de a citi 124 39.Când cititul complică lucrurile 127 40.Automatisme şi alte discordanţe 134 41.Putem să râdem în timp ce ne lingem cotul? 136 42.Două cercuri care nu merg împreună 139 43.Putem face mai multe lucruri în acelaşi timp?141 44.Să fim atenţi la stele 145 45.Când ne impunem constrângeri 148 46.Limite imaginare care în realitate ne limitează151 47.Să vorbim despre spaţiu... sau să nu vorbim despre el! 153 48.Fabricantul de sfeşnice 155 Logica şi inteligenţa 49.Când apelăm la logică, aceasta dispare161 50.Când problema nu survine decât din modul ei de prezentare 163 51.Care este locul inteligenţei în toate acestea? 166 52.O chestiune de logică? 169 53.Enigme pentru a pune în dificultate inteligenţa 173 54.Plastilină pentru testarea copiilor 179 55.Greutatea în funcţie de materie 183 56.Şi nişte volum în final 185 57.O mulţime de etape la copii (poate şi la câini!) 188 58.Oare italienii comunică mai bine? 192 59.Comunicarea sub influenţă 197 Concluzie. Dacă tot nu mai aveţi prieteni201 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 588676 / 588676 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 588675 / 588675 | A | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|