Autor | O`CONNOR, SANDRA chat |
Editura | Bookzone chat |
Loc publicare | București |
An | 2022 |
Subiect | Educaţie familială chat |
Părinţi (stiluri educative) chat | |
Părinte - Copil (psihologie) chat | |
Copil - Părinte (psihologie) chat | |
Psihologia copilului chat | |
Parenting chat | |
Dezvoltare personală chat | |
ISBN | 9786303050089 |
Note | Bibliogr. p. 395-396 |
Titlu | |
Titlu | Curajul de a fi un părinte imperfect : cum să crești odată cu copilul tău |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Curajul de a fi un părinte imperfect |
Alte informaţii la titlu | cum să crești odată cu copilul tău |
Prima menţ. de resp. | Dr. Sandra O`Connor, psiholog clinician |
Urm. menţ. de responsabilitate | cuvânt-înainte de Urania Cremene |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | O`CONNOR, SANDRA |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | cuvânt înainte |
Autor secundar | Cremene, Urania |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786303050089 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/O-18 |
C.II.43631 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
159.922.3 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educaţie familială |
Părinţi (stiluri educative) | |
Părinte - Copil (psihologie) | |
Copil - Părinte (psihologie) | |
Psihologia copilului | |
Parenting | |
Dezvoltare personală | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Bookzone |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 399 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 395-396 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS Cuvânt-înaintede URANIA CREMENE5 Ce se întâmplă cu noi când devenim părinţi? Cum şi când devenim în mod real şi conştient părinţi?13 Relaţii. Noi si ceilalţi21 t t > Cum vorbim cu copiii despre divorţ şi separare59 Cum discutăm cu copiii atunci când apar persoane noi în viaţa noastră75 Să ne înţelegem experienţa interacţiunii parentale81 Depresia post-partum şi depresia post-adopţie97 Să facem cunoştinţă cu copilul nostru, de la naştere la 6 luni103 Stadii de dezvoltare ale copilului de la 6 la 12 luni. Relaţia noastră cueL121 t Copilul de Iai2 la 24 de luni, în relaţie cu noi şi cusine133 Copilul între 24 de luni şi 3 ani şi relaţia noastră cu el147 Teama de medic. Cum pregătim o vizită la doctor?<157 Frica si ruşinea161 i i Părintele perfect şi copilul perfect167 Copilul de la 36 de luni (3 ani) la 5 ani177 Managementul timpului şi somnul adultului189 Adaptarea la grădiniţă195 Ce se întâmplă cu noi şi copilul nostru între 5 şi 7 ani203 Copilul şi prietenii imaginari211 Independenţa219 Despre agresivitate şi accese de furie (atât ale copilului, cât şi ale părintelui)225 Tulburarea de hiperactivitate cu deficit de atenţie (ADHD)233 Noi şi copiii noştri între 7 şi 13 ani241 Pubertatea (faza intermediară) - etapele 7-10 şi 13-17 ani247 Noi şi adolescenţii (13-17 ani)263 Adolescenţii si adulţii tineri t > > (până la finalizarea procesului de mielinizare a cortexului prefrontal - 25-28 de ani)273 Agresivitatea şi ecranele277 Independenţa şi autoreglajul emoţional291 Noi în relaţie cu adolescenţii 299 Sănătatea mintală în adolescenţă307 Trauma acută319 Concepţii greşite despre copii şi depresie325 Riscul şi prevenţia suicidului331 Adolescentul şi identitatea sexuală345 Diversitatea de gen353 Disforiade gen359 Cum discutăm despre abuz sexual363 Pornografia şi adultul375 Război, situaţii de stres şi evenimente dificile377 Cum vorbim cu copiii şi adolescenţii despre moarte?385 Călătoria părintelui391 Referinţe bibliografice395 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 597177 / 597177 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 597176 / 597176 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|