Curs de secretariat şi asistenţă managerială

Autor chat
Editura C.H. Beck chat
Loc publicare Bucureşti
An 2008
Subiect Birou (organizare)
Secretariat (serviciu de birou) chat
ISBN 9789731153889
Note Anexe; Bibliografie la sfârşit de capitol

65/P35; C.III.10154

PARIZA, MARIA
    Curs de secretariat şi asistenţă managerială.- Bucureşti : C.H. Beck , 2008.
    251p.:fig..- (Cariere).    
    Anexe; Bibliografie la sfârşit de capitol
    Consideraţii generale privind evoluţia şi caracteristicile profesiunii
    Deontologie profesională
    Funcţia de tratare a informaţiilor şi documentelor. Noţiuni de referinţă
    Documentele scrise - suportul informaţional de bază în activitatea administrativă
    Tratarea automatizată a informaţiilor şi comunicaţia birotică
    Comunicarea organizaţional-managerială şi rolul secretariatului
    Asigurarea legăturilor telefonice şi "filtrarea" solicitărilor de contacte cu conducerea
    Circulaţia şi gestiunea corespondenţei
    Planificarea activităţilor şi administrarea agendei manageriale
    Funcţia de reprezentare
    Asistarea directă a conducerii la şedinţe şi întâlniri de lucru
    Organizarea călătoriilor
    Asistarea directă la organizarea reuniunilor şi a evenimentelor speciale
    Asigurarea oficiilor de protocol - concepte şi practici
    Funcţia de documentare la nivelul secretariatului
    Organizarea documentelor curente în birouri
    Clasarea documentelor
    Instrumente pentru regăsirea informaţiilor
    Documente secrete
    Activităţi arhivistice.
    ISBN 9789731153889

    I Trif Constantin(coperta)

    1. Birou (organizare)
    2. Secretariat (serviciu de birou)

651.44

010 __ $a9789731153889
035 __ $a 65/P35
035 __ $a C.III.10154
101 __ $arum
200 __ $aCurs de secretariat şi asistenţă managerială
210 __ $aBucureşti $cC.H. Beck $d2008
215 __ $a251p.:fig.
225 __ $aCariere
299 __ $aCurs de secretariat şi asistenţă managerială
300 __ $aAnexe; Bibliografie la sfârşit de capitol
330 __ $aConsideraţii generale privind evoluţia şi caracteristicile profesiunii
330 __ $aDeontologie profesională
330 __ $aFuncţia de tratare a informaţiilor şi documentelor. Noţiuni de referinţă
330 __ $aDocumentele scrise - suportul informaţional de bază în activitatea administrativă
330 __ $aTratarea automatizată a informaţiilor şi comunicaţia birotică
330 __ $aComunicarea organizaţional-managerială şi rolul secretariatului
330 __ $aAsigurarea legăturilor telefonice şi "filtrarea" solicitărilor de contacte cu conducerea
330 __ $aCirculaţia şi gestiunea corespondenţei
330 __ $aPlanificarea activităţilor şi administrarea agendei manageriale
330 __ $aFuncţia de reprezentare
330 __ $aAsistarea directă a conducerii la şedinţe şi întâlniri de lucru
330 __ $aOrganizarea călătoriilor
330 __ $aAsistarea directă la organizarea reuniunilor şi a evenimentelor speciale
330 __ $aAsigurarea oficiilor de protocol - concepte şi practici
330 __ $aFuncţia de documentare la nivelul secretariatului
330 __ $aOrganizarea documentelor curente în birouri
330 __ $aClasarea documentelor
330 __ $aInstrumente pentru regăsirea informaţiilor
330 __ $aDocumente secrete
330 __ $aActivităţi arhivistice
606 __ $aBirou (organizare)
606 __ $aSecretariat (serviciu de birou)
675 __ $a651.44
686 __ $a65/P35
700 __ $aPARIZA, MARIA
702 __ $4coperta $aTrif Constantin
920 __ $a102744
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 471152 / 471152 A Împrumut Da 65
2. 471151 / 471151 A Împrumut Da 65
3. 456759 / 456759 L Împrumut Da 65
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
L Împrumut 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu