De la joc la învățare : cum folosim jocul didactic în educația timpurie

Autor chat
Editura Trei chat
Loc publicare Bucureşti
An 2016
Subiect Educaţie chat
Didactică chat
Joc didactic (învăţământ) chat
Metodică (învăţământ) chat
ISBN 9786067198263
Note Bibliogr. p. 225-236
Anexe

37/N45

NELL, MARCIA L.
    De la joc la învățare : cum folosim jocul didactic în educația timpurie.- Bucureşti : Trei , 2016.
    247 p. : il., fig., tab..- (Educație și formare).    
    Bibliogr. p. 225-236
    Anexe
    Cuprins 9Cuvânt-înainte 21Capitolul 1. Introducere 28Capitolul 2.Copiii şi adulţii, învăţarea şi jocul 29Importanţa jocului pentru copii şi adulţi 31Ce este jocul autoactiv? 32Şapte principii ale jocului autoactiv pentru adulţi 33Principiul 1 34Principiul 2 35Principiul 3 36Principiul 4 37Principiul 5 38Principiul 6 40Principiul 7 42Scurtă prezentare a teoriilor despre joc 42Friedrich Frobel (1782-1852) 44Lev Vîgoţki (1896-1934) 46Jean Piaget (1896-1980) 48Brian Sutton-Smith 49Stuart Brown 52Beneficiile jocului pentru copii 53Dezvoltarea fizică 53Dezvoltarea cognitivă 58Dezvoltarea lingvistică şi alfabetizarea 61Dezvoltarea socială şi emoţională 63Concluzie 65Capitolul 3. Cum stimulează jocul creativitatea la nivel de educaţie 67Cercetătorii creativităţii 67J.P. Guilford (1897-1987) 68Joan Erikson (1902-1997) 69Mihaly Csikszentmihalyi 70Erik Erikson (1902-1994) 72Creativitatea, artele şi învăţarea 73Descătuşarea intuiţiei 75Calea spre o viziune coerentă asupra lumii 76Resuscitarea energiei creative prin joc 79Creativitatea în practica profesională 82Transformarea educaţiei prin practica profesională 85Capitolul 4. Elemente esenţiale ale procesului jocului deliberat 87Pregătirea cadrului 87Mediul şi atmosfera 88Materiale cu variate posibilităţi de folosire 89Experienţa atelierului de joc 90Jocul solitar (individual) 97Jocul interactiv 100Asocierea jocului deliberat cu ştiinţele, matematica şi comunicarea 103Concluzie 105Capitolul 5.Rolul instructorului 106Instructorul intuitiv 107Calităţile unui instructor 109Rolul instructorului în timpul atelierului de joc 110Jocul solitar (individual) 116Jocul în grup 118Aşteptaţi-vă la răspunsuri intuitive Capitolul 6. Legătura dintre practica didactică şi experienţa jocului 125Imersarea activă în joc şi învăţarea învăţarea experienţială 130Puterea jocului: transformare, integrare şi sentimentul de putere 135Jocul şi forţa interioară 136O aventură didactică: experienţa ludică a unei educatoare 147Capitolul 7. Jocul deliberat în învăţământul superior: studii de caz 152Experienţele de joc în programele de licenţă 152Seminarul urban: Philadelphia — vara lui 2010 şi 2011 158Cursul de experienţe creative pentru vârsta mică 160Avantajele experienţei de joc pentru viitorii educatori 161Jocul deliberat în programele postuniversitare 162Arta în educaţie: Cursul de vară de educaţie timpurie de la Universitatea Muskingum (ECSTI) 166Şcoala de vară de la Universitatea Millersville dedicată educaţiei timpurii 171Beneficiile jocului nestructurat pentru licenţiaţii în pedagogie 172Concluzie 174Capitolul 8.Depăşirea barierelor în utilizarea jocului ca instrument de învăţare 175Bariere culturale în calea jocului 176Percepţia educatorilor cu privire la barierele în calea jocului 179Susţinerea necesară 180Educarea părinţilor cu privire la importanţa jocului 183Promovarea jocului 188Capitolul 9. Construirea de parteneriate comunitare pentru a întări educaţia din copilăria timpurie: exemple de caz 189Centrele de resurse refolosibile 194Utilizarea materialelor cu variate posibilităţi de folosire 195Păreri despre materiale 198Importanţa jocului în dezvoltarea umană — modelul de formare „Head Start" 204Şcoala Hawken, Lyndhurst, Ohio 205Muzeul de marmură al copiilor din Raleigh, Carolina de Nord 208Programul de mentorat realizat de adolescenţi de la clubul Key Kiwanis 210Concluzie 211Capitolul 10. Apel la acţiune 211Motive pentru a promova jocul 212Promovarea jocului 212Povestea din Pittsburgh 216Povestea Şcolii Hawken 217Povestea din California 217Povestea din Phoenix, Arizona 219Recomandări din raportul executiv 221De ce să promovăm jocul? 222Motivarea pentru autoactualizare 225Bibliografie 237Anexe 239Anexa A. Articole utile 242Anexa B. Filme pe YouTube/media despre materiale cu variate posibilităţi de folosire şi ateliere de lucru de joc 243Anexa C. Perspectiva noastră asupra spaţiului de joc.
    ISBN 9786067198263

    I Drew, Walter F.
    II Bush, Deborah E.(colaborator)
    III Abrudan, Rodica(traducător)
    IV Klugman, Edgar(prefaţator)
    V Jones, Elizabeth(prefațator)

    1. Educaţie
    2. Didactică
    3. Joc didactic (învăţământ)
    4. Metodică (învăţământ)

371.382

010 __ $a9786067198263
035 __ $a37/N45
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aDe la joc la învățare $ecum folosim jocul didactic în educația timpurie
210 _# $aBucureşti $cTrei $d2016
215 __ $a247 p. $cil., fig., tab.
225 _0 $aEducație și formare
299 __ $aDe la joc la învățare : cum folosim jocul didactic în educația timpurie
300 __ $aBibliogr. p. 225-236
300 __ $aAnexe
330 __ $aCuprins 9Cuvânt-înainte 21Capitolul 1. Introducere 28Capitolul 2.Copiii şi adulţii, învăţarea şi jocul 29Importanţa jocului pentru copii şi adulţi 31Ce este jocul autoactiv? 32Şapte principii ale jocului autoactiv pentru adulţi 33Principiul 1 34Principiul 2 35Principiul 3 36Principiul 4 37Principiul 5 38Principiul 6 40Principiul 7 42Scurtă prezentare a teoriilor despre joc 42Friedrich Frobel (1782-1852) 44Lev Vîgoţki (1896-1934) 46Jean Piaget (1896-1980) 48Brian Sutton-Smith 49Stuart Brown 52Beneficiile jocului pentru copii 53Dezvoltarea fizică 53Dezvoltarea cognitivă 58Dezvoltarea lingvistică şi alfabetizarea 61Dezvoltarea socială şi emoţională 63Concluzie 65Capitolul 3. Cum stimulează jocul creativitatea la nivel de educaţie 67Cercetătorii creativităţii 67J.P. Guilford (1897-1987) 68Joan Erikson (1902-1997) 69Mihaly Csikszentmihalyi 70Erik Erikson (1902-1994) 72Creativitatea, artele şi învăţarea 73Descătuşarea intuiţiei 75Calea spre o viziune coerentă asupra lumii 76Resuscitarea energiei creative prin joc 79Creativitatea în practica profesională 82Transformarea educaţiei prin practica profesională 85Capitolul 4. Elemente esenţiale ale procesului jocului deliberat 87Pregătirea cadrului 87Mediul şi atmosfera 88Materiale cu variate posibilităţi de folosire 89Experienţa atelierului de joc 90Jocul solitar (individual) 97Jocul interactiv 100Asocierea jocului deliberat cu ştiinţele, matematica şi comunicarea 103Concluzie 105Capitolul 5.Rolul instructorului 106Instructorul intuitiv 107Calităţile unui instructor 109Rolul instructorului în timpul atelierului de joc 110Jocul solitar (individual) 116Jocul în grup 118Aşteptaţi-vă la răspunsuri intuitive Capitolul 6. Legătura dintre practica didactică şi experienţa jocului 125Imersarea activă în joc şi învăţarea învăţarea experienţială 130Puterea jocului: transformare, integrare şi sentimentul de putere 135Jocul şi forţa interioară 136O aventură didactică: experienţa ludică a unei educatoare 147Capitolul 7. Jocul deliberat în învăţământul superior: studii de caz 152Experienţele de joc în programele de licenţă 152Seminarul urban: Philadelphia — vara lui 2010 şi 2011 158Cursul de experienţe creative pentru vârsta mică 160Avantajele experienţei de joc pentru viitorii educatori 161Jocul deliberat în programele postuniversitare 162Arta în educaţie: Cursul de vară de educaţie timpurie de la Universitatea Muskingum (ECSTI) 166Şcoala de vară de la Universitatea Millersville dedicată educaţiei timpurii 171Beneficiile jocului nestructurat pentru licenţiaţii în pedagogie 172Concluzie 174Capitolul 8.Depăşirea barierelor în utilizarea jocului ca instrument de învăţare 175Bariere culturale în calea jocului 176Percepţia educatorilor cu privire la barierele în calea jocului 179Susţinerea necesară 180Educarea părinţilor cu privire la importanţa jocului 183Promovarea jocului 188Capitolul 9. Construirea de parteneriate comunitare pentru a întări educaţia din copilăria timpurie: exemple de caz 189Centrele de resurse refolosibile 194Utilizarea materialelor cu variate posibilităţi de folosire 195Păreri despre materiale 198Importanţa jocului în dezvoltarea umană — modelul de formare „Head Start" 204Şcoala Hawken, Lyndhurst, Ohio 205Muzeul de marmură al copiilor din Raleigh, Carolina de Nord 208Programul de mentorat realizat de adolescenţi de la clubul Key Kiwanis 210Concluzie 211Capitolul 10. Apel la acţiune 211Motive pentru a promova jocul 212Promovarea jocului 212Povestea din Pittsburgh 216Povestea Şcolii Hawken 217Povestea din California 217Povestea din Phoenix, Arizona 219Recomandări din raportul executiv 221De ce să promovăm jocul? 222Motivarea pentru autoactualizare 225Bibliografie 237Anexe 239Anexa A. Articole utile 242Anexa B. Filme pe YouTube/media despre materiale cu variate posibilităţi de folosire şi ateliere de lucru de joc 243Anexa C. Perspectiva noastră asupra spaţiului de joc
606 _0 $aEducaţie
606 _0 $aDidactică
606 _0 $aJoc didactic (învăţământ)
606 _0 $aMetodică (învăţământ)
675 __ $a371.382
686 __ $a37
700 _0 $aNELL, MARCIA L.
701 _0 $aDrew, Walter F.
702 _0 $4colaborator $aBush, Deborah E.
702 _0 $4traducător $aAbrudan, Rodica
702 _0 $4prefaţator $aKlugman, Edgar
702 _0 $4prefațator $aJones, Elizabeth
975 _0 $a371.382
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 535037 / 535037 A Împrumut Da 37
2. 535036 / 535036 A Împrumut Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu