ISBN | |
Număr ISBN | 9786067198263 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/N45 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | De la joc la învățare |
Alte informaţii la titlu | cum folosim jocul didactic în educația timpurie |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Trei |
Data publicării | 2016 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 247 p. |
Alte detalii fizice | il., fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație și formare |
Titlu | |
Titlu | De la joc la învățare : cum folosim jocul didactic în educația timpurie |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 225-236 |
Anexe | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins 9Cuvânt-înainte 21Capitolul 1. Introducere 28Capitolul 2.Copiii şi adulţii, învăţarea şi jocul 29Importanţa jocului pentru copii şi adulţi 31Ce este jocul autoactiv? 32Şapte principii ale jocului autoactiv pentru adulţi 33Principiul 1 34Principiul 2 35Principiul 3 36Principiul 4 37Principiul 5 38Principiul 6 40Principiul 7 42Scurtă prezentare a teoriilor despre joc 42Friedrich Frobel (1782-1852) 44Lev Vîgoţki (1896-1934) 46Jean Piaget (1896-1980) 48Brian Sutton-Smith 49Stuart Brown 52Beneficiile jocului pentru copii 53Dezvoltarea fizică 53Dezvoltarea cognitivă 58Dezvoltarea lingvistică şi alfabetizarea 61Dezvoltarea socială şi emoţională 63Concluzie 65Capitolul 3. Cum stimulează jocul creativitatea la nivel de educaţie 67Cercetătorii creativităţii 67J.P. Guilford (1897-1987) 68Joan Erikson (1902-1997) 69Mihaly Csikszentmihalyi 70Erik Erikson (1902-1994) 72Creativitatea, artele şi învăţarea 73Descătuşarea intuiţiei 75Calea spre o viziune coerentă asupra lumii 76Resuscitarea energiei creative prin joc 79Creativitatea în practica profesională 82Transformarea educaţiei prin practica profesională 85Capitolul 4. Elemente esenţiale ale procesului jocului deliberat 87Pregătirea cadrului 87Mediul şi atmosfera 88Materiale cu variate posibilităţi de folosire 89Experienţa atelierului de joc 90Jocul solitar (individual) 97Jocul interactiv 100Asocierea jocului deliberat cu ştiinţele, matematica şi comunicarea 103Concluzie 105Capitolul 5.Rolul instructorului 106Instructorul intuitiv 107Calităţile unui instructor 109Rolul instructorului în timpul atelierului de joc 110Jocul solitar (individual) 116Jocul în grup 118Aşteptaţi-vă la răspunsuri intuitive Capitolul 6. Legătura dintre practica didactică şi experienţa jocului 125Imersarea activă în joc şi învăţarea învăţarea experienţială 130Puterea jocului: transformare, integrare şi sentimentul de putere 135Jocul şi forţa interioară 136O aventură didactică: experienţa ludică a unei educatoare 147Capitolul 7. Jocul deliberat în învăţământul superior: studii de caz 152Experienţele de joc în programele de licenţă 152Seminarul urban: Philadelphia — vara lui 2010 şi 2011 158Cursul de experienţe creative pentru vârsta mică 160Avantajele experienţei de joc pentru viitorii educatori 161Jocul deliberat în programele postuniversitare 162Arta în educaţie: Cursul de vară de educaţie timpurie de la Universitatea Muskingum (ECSTI) 166Şcoala de vară de la Universitatea Millersville dedicată educaţiei timpurii 171Beneficiile jocului nestructurat pentru licenţiaţii în pedagogie 172Concluzie 174Capitolul 8.Depăşirea barierelor în utilizarea jocului ca instrument de învăţare 175Bariere culturale în calea jocului 176Percepţia educatorilor cu privire la barierele în calea jocului 179Susţinerea necesară 180Educarea părinţilor cu privire la importanţa jocului 183Promovarea jocului 188Capitolul 9. Construirea de parteneriate comunitare pentru a întări educaţia din copilăria timpurie: exemple de caz 189Centrele de resurse refolosibile 194Utilizarea materialelor cu variate posibilităţi de folosire 195Păreri despre materiale 198Importanţa jocului în dezvoltarea umană — modelul de formare „Head Start" 204Şcoala Hawken, Lyndhurst, Ohio 205Muzeul de marmură al copiilor din Raleigh, Carolina de Nord 208Programul de mentorat realizat de adolescenţi de la clubul Key Kiwanis 210Concluzie 211Capitolul 10. Apel la acţiune 211Motive pentru a promova jocul 212Promovarea jocului 212Povestea din Pittsburgh 216Povestea Şcolii Hawken 217Povestea din California 217Povestea din Phoenix, Arizona 219Recomandări din raportul executiv 221De ce să promovăm jocul? 222Motivarea pentru autoactualizare 225Bibliografie 237Anexe 239Anexa A. Articole utile 242Anexa B. Filme pe YouTube/media despre materiale cu variate posibilităţi de folosire şi ateliere de lucru de joc 243Anexa C. Perspectiva noastră asupra spaţiului de joc |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educaţie |
Didactică | |
Joc didactic (învăţământ) | |
Metodică (învăţământ) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.382 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | NELL, MARCIA L. |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Drew, Walter F. |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | colaborator |
Autor secundar | Bush, Deborah E. |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Abrudan, Rodica |
Cod de legătură | prefaţator |
Autor secundar | Klugman, Edgar |
Cod de legătură | prefațator |
Autor secundar | Jones, Elizabeth |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.382 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 535037 / 535037 | A | Împrumut | Nu | 37 | |
2. | 535036 / 535036 | A | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|