Autor | MIHALI, CIPRIAN chat |
Editura | Humanitas chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2023 |
Subiect | Educaţie (aspecte sociologice); vezi Sociologia educaţiei chat |
Educaţie civică chat | |
ISBN | 9789735082178 |
Titlu | |
Titlu | Dicționar ilustrat de educație socială |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.017.4 |
(0:82-4) | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Dicționar ilustrat de educație socială |
Prima menţ. de resp. | Ciprian Mihali |
Urm. menţ. de responsabilitate | desene de Dan Perjovschi |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | MIHALI, CIPRIAN |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Perjovschi, Dan |
Cod de legătură | desene |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789735082178 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/M70 |
C.II.44589 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.017.4(0:82-4) |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educaţie (aspecte sociologice); vezi Sociologia educaţiei |
Educaţie civică | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Humanitas |
Data publicării | 2023 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 231 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Cuvânt înainte7 În loc de introducere: Ce înseamnă să fii un intelectual public moderat?9 SECŢIUNEA 1. EDUCAŢIA Şl DEMONII El Suntem noi o societate a cunoaşterii? 17 Cum scriem viitorul copiilor noştri 21 Curajul public împotriva neştiinţei 26 Dispozitivele cunoaşterii sau de ce analfabetismul e orice altceva decât o vină individuală 30 Copiii seamănă mai mult cu vremea lor 34 Idei şi ideologie 36 Despre plagiat şi demonii lui 39 Contribuţia universităţilor mari la naşterea fabricilor de diplome ... De ce avem nevoie de filozofie într-o democraţie fragilă? 48 Mihali;SECŢIUNEA 2. INFODEMIILE DIN SPAŢIUL PUBLIC Câteva reguli de bună purtare pe reţelele sociale 55 Cum se construiesc ştirile false 57 Despre nevoia şi inutilitatea dezbaterilor 61 Epoca aleatoriului 64 Infodemia: culegem ce au semănat 66 Conspiraţiile, ultimul refugiu politic al învinşilor 69 Steerilitatea lumii ce vine 73 Noua religie a pseudoştiinţei 76 Ignoranţa cu care ne mândrim 81 Viaţa ca o artă (o reţetă la preţ redus) 85 Curajul adevărului. Sau de ce minciuna ne face să ne simţim liberi 89 Cuprins 5 SECŢIUNEA 3. VALORILE Şl ANTIVALORILEÎN CARE CREDEM A şti să pierzi95 Captivi sau complici?97 Compromitere fără compromis 101 Construind de mântuială 104 De ce ne mutilăm ţara şi pe noi înşine? 107 Preţul greu al simulării 110 Puterea, această bestie dintre noi 113 România amorală 116 Nevoia de solidarităţi reale ... 120 Viaţa altora. Despre solidaritate şi sacrificiu 123 Pentru o societate laică 126 Vina care se împarte şi responsabilitatea care se înmulţeşte 130 Patriotismul ca responsabilitate pentru lumea de mâine 134 SECŢIUNEA 4. CUM SE FABRICĂ DUŞMANII? EXTREMISMUL Şl RĂZBOIUL Cât de reale sunt ameninţările extremismului? 141 Despre rasism, din nou şi mereu 146 Dubla fraudă a extremismului 149 Fabrica de duşmani şi sindromul cetăţii asediate 152 Maşina de produs halucinaţii şi extremism 156 Laşitatea naţionalistă 159 Cum progresează o societate? 162 Infodemia, acelaşi război 165 Unde etică nu e, nimic nu e 168 Solidaritatea împotriva barbariei 171 SECŢIUNEA 5. CU PARITATEA PE DISCRIMINARE CĂLCÂND Corectitudinea politică - către un nou Ev Mediu? 177 De ce avem nevoie de feminism 184 Ce este şi ce nu este paritatea? 187 Paritate şi meritocraţie 190 Doar urând ne vom iubi? 194 Politicile care fabrică rasism (şi invers) 198 Adevărurile care dor 203 Deconstrucţia pentru a înţelege diversitatea 207 în loc de încheiere: Despre corectitudinea politică şi post-adevăr... 213 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 607535 / 607535 | F1 | Împrumut | Nu | 37 | |
2. | 600973 / 600973 | F2 | Împrumut | Da | 37 | |
3. | 600972 / 600972 | A | Împrumut | Da | 37 | |
4. | 600971 / 600971 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|