Autor | NEGREŢ-DOBRIDOR, ION chat |
Editura | Aramis chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2005 |
Subiect | Pedagogie |
Pedagogie (concepte fundamentale) chat | |
Pedagogie (teoria educaţiei) chat | |
Pedagogie (obiect şi domenii de activitate) chat | |
Educaţie chat | |
Educaţie cognitivă chat | |
Educaţie pentru valori (pedagogie) chat | |
ISBN | 9736792587 |
Note | Rezumat în lb. fr. şi eng. |
Bibliogr. p.370-378 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9736792587 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/N40 |
C.III.11114 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Didactica nova sau arta de a-i învăţa pe toţi (aproape) totul |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Aramis |
Data publicării | 2005 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 383p. |
Serii | |
Titlul seriei | Educaţia XXI |
Titlu | |
Titlu | Didactica nova sau arta de a-i învăţa pe toţi (aproape) totul |
Notă generală | |
Textul notei | Rezumat în lb. fr. şi eng. |
Bibliogr. p.370-378 | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Obsesia universalităţii în educaţie sau De la Paideia la Pansophia |
Statutul epistemologic al pedagogiei astăzi | |
Teoria educabilităţii | |
Criza mondială a educaţiei şi explozia cercetărilor educaţionale | |
Visul lui Comenius este realizabil | |
Resurecţia paideutică românească | |
Premisele ştiinţifice pentru depăşirea catastrofei pedagogice româneşti | |
Un model original " Mastery learning " | |
Proba focului sau Despre un experiment pedagogic de amploare | |
Patru precizări preliminare şi un autotest predicativ | |
Diagnosticaţi exact starea iniţială a instruirii | |
Proiectaţi riguros şi desfăşuraţi ştiinţific activităţi de învăţare în clasă | |
Cum se realizează eficient activităţile didactice proiectate ştiinţific | |
Cinci proiecte didactice atât de bine gândite încât visul comenian a fost realizat | |
Arta de a studia eficient sau Despre muncile herculiene ale celui aflat în bancă | |
Anexe: Baghete magice sau Câteva instrumente pe care educatorul le poate folosi pentru a instrui eficient | |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Pedagogie |
Pedagogie (concepte fundamentale) | |
Pedagogie (teoria educaţiei) | |
Pedagogie (obiect şi domenii de activitate) | |
Educaţie | |
Educaţie cognitivă | |
Educaţie pentru valori (pedagogie) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37/N40 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | NEGREŢ-DOBRIDOR, ION |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 108781 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 477352 / 477352 | L | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut | 1 |
|