Autor | CUCOŞ, CONSTANTIN chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2013 |
Subiect | Educaţie |
Educaţie (tineret) chat | |
Manual şcolar chat | |
Învăţământ chat | |
Învăţare (probleme globale) chat | |
Învăţare (teorii) chat | |
ISBN | 9789734632329 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734632329 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/C93 |
C.II.37083 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educaţia |
Alte informaţii la titlu | Experienţe, reflecţii, soluţii |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2013 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 318p. |
Serii | |
Titlul seriei | Ştiinţele educaţiei.Structuri, conţinuturi,tehnici |
Titlu | |
Titlu | Educaţia : Experienţe, reflecţii, soluţii |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Calitate, competenţă şi performanţă în învăţământ |
Noi provocări şi exigenţe în educaţie | |
Dileme ale formării în contextul noilor medii culturale | |
Probleme, temeiuri şi parcursuri ale educaţiei spirituale | |
Ritmuri, prilejuri şi timpuri ale învăţării | |
Rememorarea ca sursă, exerciţiu şi probă a învăţării | |
Călătoria ca experienţă iniţiatică | |
Opinii şi poziţionări - patru interviuri | |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educaţie |
Educaţie (tineret) | |
Manual şcolar | |
Învăţământ | |
Învăţare (probleme globale) | |
Învăţare (teorii) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37/C93 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | CUCOŞ, CONSTANTIN |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | coperta |
Autor secundar | Midvichi Laurenţiu |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 116517 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 505679 / 505679 | L | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut | 1 |
|