Educația specială : Ghid metodologic

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iași
An 2016
Subiect Educaţie chat
Învăţământ (forme de organizare) chat
ISBN 9789734662203

37/G44; C.III.11812

GHERGUȚ, ALOIS
    Educația specială : Ghid metodologic.- Iași : Polirom , 2016.
    461 p. : tab., il..- (Profesorul de succes).    
    Cuprins Lista cadrelor didactice care au colaborat la elaborarea de proiecte didactice7 Cuvânt-înainte9 I. Educaţia specială - noi abordări, delimitări şi reconsiderări terminologice.... 11 IL Particularităţi psihologice ale principalelor categorii de copii cu dizabilităţi17 HI. Principii generale şi specifice în educaţia specială35 IV.Finalităţi şi obiective în învăţământul special39 Relația dintre obiectivele generale şi obiectivele recuperatorii 39 Repere în operaţionalizarea obiectivelor40 Operaționalizarea obiectivelor pedagogice42 V.Metode de învăţământ45 VI.Mijloace de învăţământ şi materiale didactice51 VII.Evaluarea şcolară a elevilor cu dizabilităţi53 VIII.Strategii didactice. Diferenţiere şi individualizare55 Diferențiere şi individualizare58 IIX. Co-teaching sau predarea în echipă61 Tipuri de co-teaching62 I X. Proiectarea activităţii didactice67 Structură-model pentru proiectarea lecţiei72 Desfăşurarea activităţii (demersul instructiv-educativ)74 XI.Evaluarea activităţilor didactice în diferite contexte77 XII.Modele deproiecte didactice79 Proiecte pentru elevii cu deficienţe de intelect80 Proiecte pentru elevii cu deficienţe de auz 197 Proiecte pentru elevii cu deficienţe de vedere342 Bibliografie—,•459.
    ISBN 9789734662203

    I Frumos, Luciana
    II Raus, Gabriela

    1. Educaţie
    2. Învăţământ (forme de organizare)

37.015.4
376.1


010 __ $a9789734662203
035 __ $a37/G44
035 __ $aC.III.11812
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aEducația specială $eGhid metodologic
210 _# $aIași $cPolirom $d2016
215 __ $a461 p. $ctab., il.
225 _0 $aProfesorul de succes
299 __ $aEducația specială : Ghid metodologic
330 __ $aCuprins Lista cadrelor didactice care au colaborat la elaborarea de proiecte didactice7 Cuvânt-înainte9 I. Educaţia specială - noi abordări, delimitări şi reconsiderări terminologice.... 11 IL Particularităţi psihologice ale principalelor categorii de copii cu dizabilităţi17 HI. Principii generale şi specifice în educaţia specială35 IV.Finalităţi şi obiective în învăţământul special39 Relația dintre obiectivele generale şi obiectivele recuperatorii 39 Repere în operaţionalizarea obiectivelor40 Operaționalizarea obiectivelor pedagogice42 V.Metode de învăţământ45 VI.Mijloace de învăţământ şi materiale didactice51 VII.Evaluarea şcolară a elevilor cu dizabilităţi53 VIII.Strategii didactice. Diferenţiere şi individualizare55 Diferențiere şi individualizare58 IIX. Co-teaching sau predarea în echipă61 Tipuri de co-teaching62 I X. Proiectarea activităţii didactice67 Structură-model pentru proiectarea lecţiei72 Desfăşurarea activităţii (demersul instructiv-educativ)74 XI.Evaluarea activităţilor didactice în diferite contexte77 XII.Modele deproiecte didactice79 Proiecte pentru elevii cu deficienţe de intelect80 Proiecte pentru elevii cu deficienţe de auz 197 Proiecte pentru elevii cu deficienţe de vedere342 Bibliografie—,•459
606 _0 $aEducaţie
606 _0 $aÎnvăţământ (forme de organizare)
675 __ $a37.015.4
675 __ $a376.1
686 __ $a37
700 _0 $aGHERGUȚ, ALOIS
701 _0 $aFrumos, Luciana
701 _0 $aRaus, Gabriela
975 _0 $a37.015.4
975 _0 $a376.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 534771 / 534771 A Împrumut Da 37
2. 534770 / 534770 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu