Educaţie şi limbaj

Editura Didactică şi Pedagogică chat
Loc publicare Bucureşti
An 1972
Subiect Comunicare umană (psihologie) chat
Lingvistică chat
Limbaj literar chat
Note Simpozionul "Educaţie şi limbaj" Bucureşti 1970
Bibliogr. p.239-244

80/81/E19; C.III.2848

    Educaţie şi limbaj / Sorin Stati (coord., pref.), Mircea Malița, Athanasie Joja,....- Bucureşti : Didactică şi Pedagogică , 1972.
    244 p. : schem..    
    Simpozionul "Educaţie şi limbaj" Bucureşti 1970
    Bibliogr. p.239-244
    Cuvînt înainte Mircea MalițaTemele perene ale pedagogiei în lumina teoriilor limbajului . . Athanasie Joja : Logos şi paideia Tatiana Slamaa-Cazacu : Comunicare pentru educaţie şi educaţie pentru comunicare Zoe Dumitrescu-Buşulenga : Elogiul retoricii Constantin Păunescu : Logos şi intelect Edmond Nicolau : Cibernetica şi lingvistica Ion Strachinaru : Creativitate şi limbaj în perspectiva pedagogică Cicerone Pcghirc: Locul educaţiei între apriorismullimbajului şi noutatea cunoaş-terii Solomn Marcus : Semnificaţie de dicţionar şi semnificaţie de context Eliza Roman : Limbajele documentare şi educaţia Henri Wald : Supremaţia lecturii Sorin Stati : Omul-prizonier al limbajului ? Gheorghe Bulgăr : Valori educative în limbajul poetic Radu Cezar : Receptarea artei şi funcţia formativ-estetică a limbajului artistic Răducanu : Demersul metodologic în lumina structuralismului genetic . Ion Zamfirescu : Două aspecte ale incomunicabilitătii Mihai Pop : Rolul educaţional al limbajului culturii populare Constantin Eretescu : Formalizare în procesul transmiterii informaţiei folcloris¬tice Radu Niculescu : Model şi sens în balada populară românească Stanca Fotino: Modelarea în studiul basmului fantastic Irina Şafarica : Valori ale imperativului în iniţiere Pavel Ruxăndoiu : Proverbul, element de educaţie Dan Simonescu :;1 Limbajul ideilor instructiv-educative din textele româneşti vechi Sanda Golopenția-Eretescu : Buzele cele mute vorbesc pe tăcute Constantin Bălăceanu : Unele aspecte neurocibernetice ale raporturilor dintre lim¬baj şi învăţare Virginia Sorescu : Patologia mecanismelor fonoarticulare şi adaptarea socială . Lucia Măescu-Caraman : Modele fonetice, exerciţiu şi învăţare în procesul struc¬turării limbajului deficientului auditiv-hipoacuzic de vîrstă şcolară mică Emilian Dimitriu : Dialog şi antidialog în acţiunea instructivă211 Emanuel Vasiliu : Matematizarea limbajului şi predarea disciplineilingvistice.215 Jean Livescu : Funcţia formativă a învăţămîntului filologiilor străine....221 Clara Georgeta Chiosa : Creşterea capacităţii de exprimare prin studiul limbii materne 225 Alexandru Graur:Intre preţios şi vulgar229 D. Păcurariu: Mari dascăli ai învăţămîntului universitar românesc despre limba operelor literare 233 Wilhelmina Răzvan: Anexa 239.

    I Stati Sorin(prefaţator)

    1. Comunicare umană (psihologie)
    2. Lingvistică
    3. Limbaj literar

063:811(498)"1970"Bucureşti
81'1


299 __ $aEducaţie şi limbaj
920 __ $a26157
975 __ $a063 $a(498) $a"1970" $a81 $a'1
200 __ $aEducaţie şi limbaj $fSorin Stati (coord., pref.), Mircea Malița, Athanasie Joja,... $bCarte tipărită
702 __ $4coordonator $4prefaţator $aStati Sorin
035 __ $a80/81/E19
035 __ $aC.III.2848
675 __ $a063:811(498)"1970"Bucureşti
675 __ $a81'1
686 __ $a80/811
606 __ $b19,78 $aComunicare umană (psihologie)
606 __ $aLingvistică
606 __ $aLimbaj literar
101 __ $arum
210 __ $aBucureşti $cDidactică şi Pedagogică $d1972
102 __ $aRomania
300 __ $aSimpozionul "Educaţie şi limbaj" Bucureşti 1970
300 __ $aBibliogr. p.239-244
215 __ $a244 p. $cschem.
330 __ $aCuvînt înainte Mircea MalițaTemele perene ale pedagogiei în lumina teoriilor limbajului . . Athanasie Joja : Logos şi paideia Tatiana Slamaa-Cazacu : Comunicare pentru educaţie şi educaţie pentru comunicare Zoe Dumitrescu-Buşulenga : Elogiul retoricii Constantin Păunescu : Logos şi intelect Edmond Nicolau : Cibernetica şi lingvistica Ion Strachinaru : Creativitate şi limbaj în perspectiva pedagogică Cicerone Pcghirc: Locul educaţiei între apriorismullimbajului şi noutatea cunoaş-terii Solomn Marcus : Semnificaţie de dicţionar şi semnificaţie de context Eliza Roman : Limbajele documentare şi educaţia Henri Wald : Supremaţia lecturii Sorin Stati : Omul-prizonier al limbajului ? Gheorghe Bulgăr : Valori educative în limbajul poetic Radu Cezar : Receptarea artei şi funcţia formativ-estetică a limbajului artistic Răducanu : Demersul metodologic în lumina structuralismului genetic . Ion Zamfirescu : Două aspecte ale incomunicabilitătii Mihai Pop : Rolul educaţional al limbajului culturii populare Constantin Eretescu : Formalizare în procesul transmiterii informaţiei folcloris¬tice Radu Niculescu : Model şi sens în balada populară românească Stanca Fotino: Modelarea în studiul basmului fantastic Irina Şafarica : Valori ale imperativului în iniţiere Pavel Ruxăndoiu : Proverbul, element de educaţie Dan Simonescu :;1 Limbajul ideilor instructiv-educative din textele româneşti vechi Sanda Golopenția-Eretescu : Buzele cele mute vorbesc pe tăcute Constantin Bălăceanu : Unele aspecte neurocibernetice ale raporturilor dintre lim¬baj şi învăţare Virginia Sorescu : Patologia mecanismelor fonoarticulare şi adaptarea socială . Lucia Măescu-Caraman : Modele fonetice, exerciţiu şi învăţare în procesul struc¬turării limbajului deficientului auditiv-hipoacuzic de vîrstă şcolară mică Emilian Dimitriu : Dialog şi antidialog în acţiunea instructivă211 Emanuel Vasiliu : Matematizarea limbajului şi predarea disciplineilingvistice.215 Jean Livescu : Funcţia formativă a învăţămîntului filologiilor străine....221 Clara Georgeta Chiosa : Creşterea capacităţii de exprimare prin studiul limbii materne 225 Alexandru Graur:Intre preţios şi vulgar229 D. Păcurariu: Mari dascăli ai învăţămîntului universitar românesc despre limba operelor literare 233 Wilhelmina Răzvan: Anexa 239
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 577041 / 577041 CS Împrumut Da 80/81
2. 112144 / 112144 C Împrumut Da 80/81
3. 98074 / 98074 L Împrumut Da 80/81
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
C Împrumut 1
CS Împrumut 1
L Împrumut 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu