Emoţiile copilului : cum să-i înţelegem limbajul, râsul şi plânsul

Autor chat
Editura Trei chat
Loc publicare București
An 2021
Subiect Psihologie chat
Psihologia copilului chat
Parenting chat
Emoţie (psihologie) chat
ISBN 9786064012357
Note Bibliogr. p. 270-271
Anexă

159.9/F54; C.II.43295

FILLIOZAT, ISABELLE
    Emoţiile copilului : cum să-i înţelegem limbajul, râsul şi plânsul / Isabelle Filliozat ; traducere din limba franceză de Alina Popescu.- București : Trei , 2021.
    272 p..- (Psihologie practică pentru părinţi).    
    Bibliogr. p. 270-271
    Anexă
    Cuprins Introducere13 I.Putem dezvolta coeficientul emotional al copiilor noştri?21 Inteligenţa inimii23 2Aveţi încredere în voi25 II.Şapte întrebări pe care să vi le puneţi ca să faceţi faţă în (aproape) orice situaţie 31 1Ce simte?33 2Ce spune?38 Ce mesaj vreau să-i transmit?41 4De ce spun ce spun?45 Sunt nevoile mele la concurenţă cu cele ale copiilor mei?49 Ce este cel mai de preţ pentrumine?56 Ce obiectiv am?59 8Şapte întrebări de avut în minte64 III.Viaţa este mişcare 1Cine sunt eu? O fiinţă din emoţii 67 2„Deci trebuie să le acceptăm orice?“70 3 „Nu-l înţeleg"76 4Reprimarea emoţională83 5 A conţine fără a reprima94 6 „Mă enervează cu lamentările lui!"102 IV Frica111 Trebuie să ne ascultăm fricile? Fricile cel mai des întâlnite A înfrunta frica Utilizarea tracului Este fricos? V.Furia ajută la definirea identităţii 147 Furia este o reacţie sănătoasă Descifrarea nevoii O reacţie fiziologică de acompaniat Când părinţii sunt furioşi Câteva trucuri pentru a evita violenţa în momentul în care vă vine să loviţi Este coleric? VI.Bucuria177 1Putem învăţa să ne bucurăm că trăim?179 2Iubirea184 Jocuri, ţipete şi râsete186 4Acompanierea bucuriei189 VII.Tristeţea191 1Lacrimile ne emoţionează193 2Nostalgia200 3Acompanierea tristeţii203 VIIIDepresia205 1Cum s-o detectăm?207 2Eşecul şcolar, un simptom211 Este depresiv?213 IXViaţa nu este un lung fluviu liniştit217 1Trebuie să devenim mai duri ca să facem faţă încercărilor?219 2Separările223 3Apariţia unui nou bebeluş235 4Neînţelegerile dintre părinţi238 5Divorţaţi240 6Accidentul, boala, suferinţa248 X.Câteva idei pentru a trăi mai fericiţi cu copiii voştri251 1Fiţi fericiţi253 2Ascultaţi257 3Comunicaţi cu corpul, cu inima, cu mintea şi de la persoană la persoană262 4Simţiţi bucuria de a fi părinte266 Concluzie267 Mulţumiri268 Anexă269 Bibliografie271.
    ISBN 9786064012357

    I Popescu, Alina(traducător)

    1. Psihologie
    2. Psihologia copilului
    3. Parenting
    4. Emoţie (psihologie)

159.922.7
159.942-053.2


299 __ $aEmoţiile copilului : cum să-i înţelegem limbajul, râsul şi plânsul
975 __ $a159.922.7 $a159.942 $a-053.2
200 __ $aEmoţiile copilului $bCarte tipărită $ecum să-i înţelegem limbajul, râsul şi plânsul $fIsabelle Filliozat $gtraducere din limba franceză de Alina Popescu
700 __ $aFILLIOZAT, ISABELLE
702 __ $4traducător $aPopescu, Alina
010 __ $a9786064012357
035 __ $a159.9/F54
035 __ $aC.II.43295
675 __ $a159.922.7
675 __ $a159.942-053.2
686 __ $a1
606 __ $aPsihologie
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aParenting
606 __ $aEmoţie (psihologie)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucurești $cTrei $d2021
215 __ $a272 p.
225 __ $aPsihologie practică pentru părinţi
300 __ $aBibliogr. p. 270-271
300 __ $aAnexă
330 __ $aCuprins Introducere13 I.Putem dezvolta coeficientul emotional al copiilor noştri?21 Inteligenţa inimii23 2Aveţi încredere în voi25 II.Şapte întrebări pe care să vi le puneţi ca să faceţi faţă în (aproape) orice situaţie 31 1Ce simte?33 2Ce spune?38 Ce mesaj vreau să-i transmit?41 4De ce spun ce spun?45 Sunt nevoile mele la concurenţă cu cele ale copiilor mei?49 Ce este cel mai de preţ pentrumine?56 Ce obiectiv am?59 8Şapte întrebări de avut în minte64 III.Viaţa este mişcare 1Cine sunt eu? O fiinţă din emoţii 67 2„Deci trebuie să le acceptăm orice?“70 3 „Nu-l înţeleg"76 4Reprimarea emoţională83 5 A conţine fără a reprima94 6 „Mă enervează cu lamentările lui!"102 IV Frica111 Trebuie să ne ascultăm fricile? Fricile cel mai des întâlnite A înfrunta frica Utilizarea tracului Este fricos? V.Furia ajută la definirea identităţii 147 Furia este o reacţie sănătoasă Descifrarea nevoii O reacţie fiziologică de acompaniat Când părinţii sunt furioşi Câteva trucuri pentru a evita violenţa în momentul în care vă vine să loviţi Este coleric? VI.Bucuria177 1Putem învăţa să ne bucurăm că trăim?179 2Iubirea184 Jocuri, ţipete şi râsete186 4Acompanierea bucuriei189 VII.Tristeţea191 1Lacrimile ne emoţionează193 2Nostalgia200 3Acompanierea tristeţii203 VIIIDepresia205 1Cum s-o detectăm?207 2Eşecul şcolar, un simptom211 Este depresiv?213 IXViaţa nu este un lung fluviu liniştit217 1Trebuie să devenim mai duri ca să facem faţă încercărilor?219 2Separările223 3Apariţia unui nou bebeluş235 4Neînţelegerile dintre părinţi238 5Divorţaţi240 6Accidentul, boala, suferinţa248 X.Câteva idei pentru a trăi mai fericiţi cu copiii voştri251 1Fiţi fericiţi253 2Ascultaţi257 3Comunicaţi cu corpul, cu inima, cu mintea şi de la persoană la persoană262 4Simţiţi bucuria de a fi părinte266 Concluzie267 Mulţumiri268 Anexă269 Bibliografie271
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 583485 / 583485 L Împrumut la sala de lectură Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu