Autor | FILLIOZAT, ISABELLE chat |
Editura | Trei chat |
Loc publicare | București |
An | 2021 |
Subiect | Psihologie chat |
Psihologia copilului chat | |
Parenting chat | |
Emoţie (psihologie) chat | |
ISBN | 9786064012357 |
Note | Bibliogr. p. 270-271 |
Anexă |
Titlu | |
Titlu | Emoţiile copilului : cum să-i înţelegem limbajul, râsul şi plânsul |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
159.942 | |
-053.2 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Emoţiile copilului |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | cum să-i înţelegem limbajul, râsul şi plânsul |
Prima menţ. de resp. | Isabelle Filliozat |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba franceză de Alina Popescu |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | FILLIOZAT, ISABELLE |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Popescu, Alina |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064012357 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/F54 |
C.II.43295 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
159.942-053.2 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologie |
Psihologia copilului | |
Parenting | |
Emoţie (psihologie) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Trei |
Data publicării | 2021 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 272 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică pentru părinţi |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 270-271 |
Anexă | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Introducere13 I.Putem dezvolta coeficientul emotional al copiilor noştri?21 Inteligenţa inimii23 2Aveţi încredere în voi25 II.Şapte întrebări pe care să vi le puneţi ca să faceţi faţă în (aproape) orice situaţie 31 1Ce simte?33 2Ce spune?38 Ce mesaj vreau să-i transmit?41 4De ce spun ce spun?45 Sunt nevoile mele la concurenţă cu cele ale copiilor mei?49 Ce este cel mai de preţ pentrumine?56 Ce obiectiv am?59 8Şapte întrebări de avut în minte64 III.Viaţa este mişcare 1Cine sunt eu? O fiinţă din emoţii 67 2„Deci trebuie să le acceptăm orice?“70 3 „Nu-l înţeleg"76 4Reprimarea emoţională83 5 A conţine fără a reprima94 6 „Mă enervează cu lamentările lui!"102 IV Frica111 Trebuie să ne ascultăm fricile? Fricile cel mai des întâlnite A înfrunta frica Utilizarea tracului Este fricos? V.Furia ajută la definirea identităţii 147 Furia este o reacţie sănătoasă Descifrarea nevoii O reacţie fiziologică de acompaniat Când părinţii sunt furioşi Câteva trucuri pentru a evita violenţa în momentul în care vă vine să loviţi Este coleric? VI.Bucuria177 1Putem învăţa să ne bucurăm că trăim?179 2Iubirea184 Jocuri, ţipete şi râsete186 4Acompanierea bucuriei189 VII.Tristeţea191 1Lacrimile ne emoţionează193 2Nostalgia200 3Acompanierea tristeţii203 VIIIDepresia205 1Cum s-o detectăm?207 2Eşecul şcolar, un simptom211 Este depresiv?213 IXViaţa nu este un lung fluviu liniştit217 1Trebuie să devenim mai duri ca să facem faţă încercărilor?219 2Separările223 3Apariţia unui nou bebeluş235 4Neînţelegerile dintre părinţi238 5Divorţaţi240 6Accidentul, boala, suferinţa248 X.Câteva idei pentru a trăi mai fericiţi cu copiii voştri251 1Fiţi fericiţi253 2Ascultaţi257 3Comunicaţi cu corpul, cu inima, cu mintea şi de la persoană la persoană262 4Simţiţi bucuria de a fi părinte266 Concluzie267 Mulţumiri268 Anexă269 Bibliografie271 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 583485 / 583485 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|