Autor | CAZAN, CARMEN MANUELA chat |
Editura | Pro Universitaria chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | Învăţământ chat |
Evaluare şcolară chat | |
ISBN | 9786062607043 |
Note | Introducere în lb. engl. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786062607043 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/C32 |
C.II.39066 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Evaluarea impactului programelor de formare continuă a personalului didactic din învățământul preuniversitar |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Pro Universitaria |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 133p. |
Alte detalii fizice | tab, graf. |
Titlu | |
Titlu | Evaluarea impactului programelor de formare continuă a personalului didactic din învățământul preuniversitar |
Notă generală | |
Textul notei | Introducere în lb. engl. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS ABSTRACT9 INTRODUCERE11 CAPITOLUL 1 BAZELE CONCEPTUALE ALE EVALUĂRII PROGRAMELOR13 1.1.Definiţii ale evaluării programelor13 1.2.Teorii ale evaluării programelor25 1.2.1.Aplicabilitatea rezultatelor evaluării32 1.2.2.Metodele folosite în evaluarea programelor36 1.2.3.Valorizarea rezultatelor evaluării programelor41 1.3.Concluzii44 CAPITOLUL 2 TIPURI, METODE ŞI MODELE ALE EVALUĂRII PROGRAMELOR; ROLUL EVALUĂRII DE IMPACT47 2.1.Tipuri şi metode de evaluare a programelor de formare.... 47 2.2.Modele de evaluări ale programelor de formare continuă. 62 2.2.1.Modelul lui R. Tyler67 2.2.2.Modelul lui D. Stufflebeam68 2.2.3.Modelul lui M. Scriven69 2.2.4.Modelul lui R. Stake71 2.2.5.Modelul lui D. Kirkpatrick78 2.2.6.Modelul CIRO82 2.3.Istoricul evaluării de impact85 2.4.Evaluarea de impact89 2.5.Concluzii95 CAPITOLUL 3 RECONSIDERĂRI CONCEPTUAL-METODOLOGICE... 97 3.1.1. Principiile, criteriile de acţiune şi indicatorii de calitate pentru evaluatori în utilizarea modelului HEAR 101 3.1.2Competenţele evaluatorilor în domeniul evaluării de impact a programelor de formare continuă a cadrelor didactice106 3.1.3.Elementele componente ale modelului metodologic HEAR109 3.2Concluzii125 BIBLIOGRAFIE127 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Învăţământ |
Evaluare şcolară | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.27 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | CAZAN, CARMEN MANUELA |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.27 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 537789 / 537789 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|