Evaluarea impactului programelor de formare continuă a personalului didactic din învățământul preuniversitar

Autor chat
Editura Pro Universitaria chat
Loc publicare Bucureşti
An 2017
Subiect Învăţământ chat
Evaluare şcolară chat
ISBN 9786062607043
Note Introducere în lb. engl.

37/C32; C.II.39066

CAZAN, CARMEN MANUELA
    Evaluarea impactului programelor de formare continuă a personalului didactic din învățământul preuniversitar.- Bucureşti : Pro Universitaria , 2017.
    133p. : tab, graf..    
    Introducere în lb. engl.
    CUPRINS ABSTRACT9 INTRODUCERE11 CAPITOLUL 1 BAZELE CONCEPTUALE ALE EVALUĂRII PROGRAMELOR13 1.1.Definiţii ale evaluării programelor13 1.2.Teorii ale evaluării programelor25 1.2.1.Aplicabilitatea rezultatelor evaluării32 1.2.2.Metodele folosite în evaluarea programelor36 1.2.3.Valorizarea rezultatelor evaluării programelor41 1.3.Concluzii44 CAPITOLUL 2 TIPURI, METODE ŞI MODELE ALE EVALUĂRII PROGRAMELOR; ROLUL EVALUĂRII DE IMPACT47 2.1.Tipuri şi metode de evaluare a programelor de formare.... 47 2.2.Modele de evaluări ale programelor de formare continuă. 62 2.2.1.Modelul lui R. Tyler67 2.2.2.Modelul lui D. Stufflebeam68 2.2.3.Modelul lui M. Scriven69 2.2.4.Modelul lui R. Stake71 2.2.5.Modelul lui D. Kirkpatrick78 2.2.6.Modelul CIRO82 2.3.Istoricul evaluării de impact85 2.4.Evaluarea de impact89 2.5.Concluzii95 CAPITOLUL 3 RECONSIDERĂRI CONCEPTUAL-METODOLOGICE... 97 3.1.1. Principiile, criteriile de acţiune şi indicatorii de calitate pentru evaluatori în utilizarea modelului HEAR 101 3.1.2Competenţele evaluatorilor în domeniul evaluării de impact a programelor de formare continuă a cadrelor didactice106 3.1.3.Elementele componente ale modelului metodologic HEAR109 3.2Concluzii125 BIBLIOGRAFIE127.
    ISBN 9786062607043

    1. Învăţământ
    2. Evaluare şcolară

371.27

010 __ $a9786062607043
035 __ $a37/C32
035 __ $aC.II.39066
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aEvaluarea impactului programelor de formare continuă a personalului didactic din învățământul preuniversitar $bCarte tipărită
210 _# $aBucureşti $cPro Universitaria $d2017
215 __ $a133p. $ctab, graf.
299 __ $aEvaluarea impactului programelor de formare continuă a personalului didactic din învățământul preuniversitar
300 __ $aIntroducere în lb. engl.
330 __ $aCUPRINS ABSTRACT9 INTRODUCERE11 CAPITOLUL 1 BAZELE CONCEPTUALE ALE EVALUĂRII PROGRAMELOR13 1.1.Definiţii ale evaluării programelor13 1.2.Teorii ale evaluării programelor25 1.2.1.Aplicabilitatea rezultatelor evaluării32 1.2.2.Metodele folosite în evaluarea programelor36 1.2.3.Valorizarea rezultatelor evaluării programelor41 1.3.Concluzii44 CAPITOLUL 2 TIPURI, METODE ŞI MODELE ALE EVALUĂRII PROGRAMELOR; ROLUL EVALUĂRII DE IMPACT47 2.1.Tipuri şi metode de evaluare a programelor de formare.... 47 2.2.Modele de evaluări ale programelor de formare continuă. 62 2.2.1.Modelul lui R. Tyler67 2.2.2.Modelul lui D. Stufflebeam68 2.2.3.Modelul lui M. Scriven69 2.2.4.Modelul lui R. Stake71 2.2.5.Modelul lui D. Kirkpatrick78 2.2.6.Modelul CIRO82 2.3.Istoricul evaluării de impact85 2.4.Evaluarea de impact89 2.5.Concluzii95 CAPITOLUL 3 RECONSIDERĂRI CONCEPTUAL-METODOLOGICE... 97 3.1.1. Principiile, criteriile de acţiune şi indicatorii de calitate pentru evaluatori în utilizarea modelului HEAR 101 3.1.2Competenţele evaluatorilor în domeniul evaluării de impact a programelor de formare continuă a cadrelor didactice106 3.1.3.Elementele componente ale modelului metodologic HEAR109 3.2Concluzii125 BIBLIOGRAFIE127
606 _0 $aÎnvăţământ
606 _0 $aEvaluare şcolară
675 __ $a371.27
686 __ $a37
700 _0 $aCAZAN, CARMEN MANUELA
975 _0 $a371.27
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 537789 / 537789 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu