| Autor | WHITSON, SIGNE chat |
| Editura | Herald chat |
| Loc publicare | București |
| An | 2017 |
| Subiect | Psihologia copilului chat |
| Psihologia adolescentului chat | |
| Bullying (psihologie) chat | |
| Comportament deviant (sociologie) chat | |
| ISBN | 9789731116310 |
| Note | Bibliogr. p.247-253 |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9789731116310 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 159.9/W63 |
| C.II.39505 | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | RO |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Fenomenul bullying: 8 strategii pentru a-i pune capăt |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | București |
| Editura | Herald |
| Data publicării | 2017 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 253 p. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Psihopractica |
| Titlu | |
| Titlu | Fenomenul bullying: 8 strategii pentru a-i pune capăt |
| Notă generală | |
| Textul notei | Bibliogr. p.247-253 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Psihologia copilului |
| Psihologia adolescentului | |
| Bullying (psihologie) | |
| Comportament deviant (sociologie) | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 159.9.7/.8 |
| 316.624:37.06 | |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | WHITSON, SIGNE |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Cod de legătură | traducător |
| Autor secundar | Moisescu, Sorin |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 159.9.7 |
| 159.9.8 | |
| 316.624 | |
| :37.06 | |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 539900 / 539900 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 2. | 539899 / 539899 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 1 |
|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|