| Autor | SPERANTIA, EUGENIU chat |
| Editura | Tipografia Béres Carol chat |
| Loc publicare | Oradea |
| An | 1930 |
| Subiect | Sociologie pedagogică chat |
| Note | Index de autori |
| Titlu | |
| Titlu | Fenomenul social : ca proces spiritual de educație |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 37.015.4 |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Fenomenul social |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Prima menţ. de resp. | Eugeniu Sperantia |
| Alte informaţii la titlu | ca proces spiritual de educație |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | SPERANTIA, EUGENIU |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 37/S72 |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 37.015.4 |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Sociologie pedagogică |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | Romania |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Oradea |
| Editura | Tipografia Béres Carol |
| Data publicării | 1930 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 237 p. |
| Notă generală | |
| Textul notei | Index de autori |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Cuprinsul Cuvânt înainte / 1 Cap. I. Idealitate şi realitate socială / 5 Cap. II. Dinamismul valorilor şi ie¬rarhia / 25 Cap. III. Participarea individului la mediul valorilor / 36 Cap. IV. Grupul ca mediu sau cadru al valorilor / 51 Cap. V. Fenomenul social ca proces de educaţie / 126 Cap.VI. Mediul social educator / 141 Cap.VII.Educația expresă / 159 Cap.VIII.Reflexiuni hiper-economice / 168 Cap. IX.Idealismul economic / 178 Cap. X.Propagatorul / 213 Concluzii şi corolarii / 227 Index de autori / 233 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 578038 / 578038 | K | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| K | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|