Fiscalitate 2015. Probleme și soluții din practica fiscală

Editura Tribuna Economică chat
Loc publicare București
An 2015
Subiect Economie chat
Fiscalitate (economie) chat
Cod de procedură fiscală chat
ISBN 9789736883873
Note Bibliogr. p.222-225

33/F60; C.III.11685

    Fiscalitate 2015. Probleme și soluții din practica fiscală / Aureliana Man, Alexandra Oțetea, Alexandru Cristian Dobre... ; coordonatori: N. Grigore-Lăcrița, Radu Pop-Agrișu.- București : Tribuna Economică , 2015.
    236p. : foto. + 1CD.    
    Bibliogr. p.222-225
    CUPRINS Capitolul 1. NECONSTTnJŢIONAUTATEA DISPOZIŢIILOR ART. 6 DIN LEGEA NR. 241/2005 PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA EVAZIUNII FISCALE13 Capitolul 2. “REŢINEREA LA SURSĂ”, NUMITĂ ŞI “STOPAJ LA SURSĂ”17 Ojpitolul 3. EFECTELE GENERATE DE DECLARAREA CA NECONSTITUŢIONALE A PREVEDERILOR ART. 6 DCS LEGEA NR. 241/2005, PRIN CARE SE STABILESC TMPOZTTE SAU CONTRIBUŢII CU REŢINERE LA SURSĂ”23 1.Prevederile legale în baza cărora se aplicau mai multe sancţiuni, şi se întocmeau şi sesizări penale pentru aceeaşi faptă, de nevirare în termenul legal a contribuţiilor şi/sau a impozitelor cu reţinere la sursă25 2.în flecare an se întocmeau, de către organele fiscale, la nivel de ţară, circa 200.000 de sesizări penale, rămase fără rezultat, de regulă, prin care se sancţiona fapta de nevărsare a impozitelor şi/sau a contribuţiilor cu reţinere la sursă26 3.Efectele generate de întocmirea de sesizări penale, rezolvate cu neînceperea urmăririi penale27 3.1. Precizări preliminare27 32. Efectele în cadrul organelor fiscale28 3.3.Efectele în cadrul parchetelor29 3.4.Efectele în cadrul Poliţiei32 3.5.Totalul cheltuielilor34 3.6.Alte efecte34 Capitolul 4. PREVEDERI DIN CODUL FISCAL CARE POT/PUIEAU FI DECLARATE NECONSTITUŢIONALE PE MOTIV CĂ ACESTEA CONŢIN/CONŢINEAU NOŢIUNI NEDEFINITE ŞI ALTE DEFICIENŢE37 1.Sensul şi conţinutul noţiunilor, termenilor şi expresiilor folosite în Codul fiscal şi în Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal trebuie stabilite cu respectarea întocmai a prevederilor Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative şi ale Legii nr. 500/2004 privind folosirea limbii române în locuri, relaţii şi instituţii publice37 2.Prin Codul fiscal şi prin Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal trebuie definite, corect şi pe deplin, sensul şi conţinutul noţiunilor, termenilor şi expresiilor folosite41 3.Exemple de cuvinte, noţiuni, termeni şi expresii conţinute în Codul fiscal şi în Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal, care nu figurează în Dicţionarul Explicativ al Limbii Române (DEX) şi care încalcă prevederile Legii nr. 500/2004 privind folosirea limbii române în locuri, relaţii şi instituţii publice şi pe cele ale Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative46 4.Diferite reglementări nu se pot interpreta şi aplica corect, din cauza necunoaşterii sensului şi conţinutului noţiunilor, termenilor şi expresiilor pe care le conţin47 5.Orice text dintr-un act normativ trebuie să fie corect din punctul de vedere al proprietăţii termenilor50 6.Interpretarea şi aplicarea corectă a unui act normativ sunt condiţionate de folosirea unor noţiuni clare, precise, care nu lasă loc la interpretări diferite, care pot fi folosite în scopul săvârşirii unor fenomene de evaziune fiscală “legală”51 7.Diferite prevederi legale sunt neclare şi susceptibile de interpretări diferite, din cauza faptului că la elaborarea lor nu s-a respectat “spiritul legii” 8. Formularea denumirii articolelor şi definirea noţiunilor, armenilor şi expresiilor folosite trebuie să se facă într-o concepţie imitară, corectă şi cu respectarea prevederile Legii nr. 24/2000 şi ale Legii nr. 500/200454 9.Diferite prevederi din Codul fiscal nu respectă dispoziţiile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative56 10.în reglementările financiar-contabile şi fiscale, şi cu atât mai mult în acelaşi act normativ, aceeaşi idee trebuie exprimată prin aceleaşi noţiuni, termeni şi expresii58 11.Fiecare obligaţie bugetară trebuie să fie reglementată distinct, complet, într-un singur loc, clar, precis şi la modul imperativ firă trimiteri la alte prevederi legale, anterioare şi/sau următoare 60 12.Exemple de greşeli, conţinute în Codul fiscal şi în Normele metodologice de aplicare ale acestuia, “în litera legii”, care afectează interpretarea respectivelor prevederi “în spiritul legii”61 13.Codul fiscal conţine şi informaţii eronate, prin trimiterea la aplicarea unor prevederi inexistente63 14.Din Codul fiscal şi din Normele metodologice de aplicare ale acestuia trebuie eliminate exprimările neclare, ambigue generate de folosirea unor cuvinte şi expresii nepotrivite63 15.Definirea, în Codul fiscal, a noţiunilor, termenilor şi expresiilor trebuie făcută într-o concepţie unitară, într-un singur loc, printr-o anexă cu un index de termeni65 16.Un număr mare de articole simt intitulate “Definirea ...”, fără să se definească efectiv noţiunile respective, în condiţiile în care cunoaşterea sensului şi conţinutului lor este deosebit de importantă pentru interpretarea şi aplicarea corectă a unor prevederi legale69 17.Diferite noţiuni sunt prezentate chiar pe mai multe pagini, fără a se explica sensul şi conţinutul acestora şi fără a fi definite 72 18. Eliminarea exprimărilor pleonastice72 19.Fiecare element al impunerii trebuie reglementat clar, precis şi la modul imperativ, pe cât posibil prin Codul fiscal, fără trimiteri şi retrimiteri la alte articole din lege73 20.Punerea de acord, după fiecare modificare a Codului fiscal, a prevederilor Normelor metodologice de aplicare a Codului fiscal cu prevederile din Codul fiscal în aplicarea cărora se dau74 21.Reglementări pe linie de fiscalitate, care nu sunt conţinute în Codul fiscal76 22.Alte precizări81 23.Concluzii şi propuneri82 Capitolul 5. PREVEDERI DIN CODUL DE PROCEDURĂ FISCALĂ CARE POT/PUTEAU FI DECLARATE NECONSTITUŢIONALE PE MOTIV CĂ ACESTEA CONŢIN/CONŢINEAU NOŢIUNI NEDEFINITE ŞI ALTE DEFICIENŢE89 1.Aplicarea actualelor Norme metodologice privind Codul de procedură fiscală generează consecinţe negative în activitatea practică89 2.Definirea, în Codul de procedură fiscală, a noţiunilor, termenilor şi expresiilor trebuie făcută într-o concepţie unitară, îhtr-un singur loc printr-o anexă cu un index de tenneni91 3.Prin Codul de procedură fiscală şi prin Normele metodologice de aplicare a acestuia trebuie definite, corect şi complet, sensul şi conţinutul noţiunilor, termenilor şi expresiilor folosite96 4.Eliminarea fluctuantelor prevederi legale, prin care noţiunea de majorări de întârziere se înlocuieşte cu noţiunea de dobânzi 100 5.Din Codul de procedură fiscală şi din Normele metodologice de aplicare a acestuia trebuie eliminate exprimările neclare generate de folosirea unor cuvinte şi expresii inadecvate105 6.Eliminarea exprimărilor pleonastice110 7.Din Codul de procedură fiscală trebuie eliminate orice forme de discriminare dintre stat şi contribuabili111 8.Unele prevederi nu respectă dispoziţiile Legii nr. 24/2000112 9.Din textul actelor normative ar trebui eliminate formulările care fac trimiteri la alte prevederi legale115 10.Un anumit număr de articole încep cu expresii care ar trebui suprimate117 11.în unele articole există o contradicţie între ceea ce se spune în denumirea lor şi ceea ce se reglementează efectiv prin acestea 119 12.Codul de procedură fiscală nu reglementează condiţiile în care organul fiscal este competent (şi obligat) să stabilească obligaţiile bugetare pe perioada de prescripţie de 10 ani120 13.Sensul şi conţinutul noţiunilor, termenilor şi expresiilor folosite în legislaţia fiscală trebuie stabilite cu respectarea întocmai a prevederilor Legii nr. 24/2000 şi ale Legii nr. 500/2004125 14.Exemple de cazuri în care folosirea necorespunzătoare a noţiunilor, termenilor şi expresiilor din prevederile legale poate conduce la anularea, în justiţie, a unor acte de control şi/sau de aplicare a unor sancţiuni127 15.Precizări, concluzii şi propuneri129 Capitolul 6. PREVEDERI DIN LEGISLAŢIA FISCALĂ CARE POT/PUTEAU FI DECLARATE NECONSTITUŢIONALE FE MOTIV CĂ ACESTEA CONŢIN/CONŢINEAU NOŢIUNI NEDEFINITE, DEFINITE DIFERIT SAU NECLAR131 1.Necesitatea modificării alin. (6) al art. 5 din Codul fiscal131 2.Factura pro forma - sens şi conţinut133 3.Necesitatea uniformizării noţiunilor care sunt formulate diferit în Codul fiscal, în Codul de procedură fiscală şi în Normele metodologice de aplicare a acestora137 4.Necesitatea înlocuirii, în Codul fiscal, a noţiunii de “valoare de piaţă” cu noţiunea “preţ de piaţă”141 5.Noţiunea de “stat membru” este definită diferit prin mai multe articole din Codul fiscal145 6.Distincţia dintre noţiunile “impozit pe clădiri” - “taxă pe clădiri”, “impozit pe teren” - “taxă pe teren”146 6.1.Distincţia dintre noţiunile “impozit pe clădiri” şi “taxă pe clădiri”146 6.2.Distincţia dintre noţiunile “impozit pe teren” şi “taxă pe teren”147 7.Distincţia dintre “taxa” asupra mijloacelor de transport şi “impozitul” pe mijloacele de transport148 8.Taxare inversă - sens şi conţinut152 9.Touroperatorii - sens şi conţinut154 Capitolul 7. NECORELĂRI ÎN LEGISLAŢIA ECONOMICĂ156 1.Microîntreprinderile, întreprinderile mici şi întreprinderile mijlocii sunt definite diferit prin Legea nr. 346/2004, prin Codul fiscal şi prin OMFP nr. 1.802/2014156 2.Microîntreprinderile sunt definite foarte diferit prin Codul fiscal, prin Legea nr. 346/2004 şi prin OMFP nr. 1.802/2014161 3.întreprinderile mici sunt definite diferit prin Legea nr. 346/2004, prin Codului fiscal şi prin prin OMFP nr. 1.802/2014166 4.întreprinderile mijlocii sunt definite diferit prin Legea nr. 346/2004, prin Codului fiscal şi prin OMFP nr. 1.802/2014169 5.întreprinderile autonome sunt definite diferit prin Legea nr. 346/2004 faţă de OPCC. nr. 57/2005169 Capitolul 8. NOŢIUNI AL CĂROR SENS ŞI CONŢINUT TREBUIE CUNOSCUT ŞI FOLOSIT CORECT179 1.Punctul procentual şi procentul179 2.Alte noţiuni, termeni şi expresii fiscale182 BIBLIOGRAFIE LEGISLATTV-FISCALĂ SELECTIVĂ222.
    ISBN 9789736883873

    I Man, Aureliana
    II Oțetea, Alexandra
    III Dobre, Alexandru Cristian
    IV Grigore-Lăcriță, N.(coordonator)
    V Pop-Agrișu, Radu(coordonator)

    1. Economie
    2. Fiscalitate (economie)
    3. Cod de procedură fiscală

336.22(498)

010 __ $a9789736883873
035 __ $a33/F60
035 __ $aC.III.11685
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aFiscalitate 2015. Probleme și soluții din practica fiscală $fAureliana Man, Alexandra Oțetea, Alexandru Cristian Dobre... $gcoordonatori: N. Grigore-Lăcrița, Radu Pop-Agrișu
210 _# $aBucurești $cTribuna Economică $d2015
215 __ $a236p. $cfoto. $e1CD
299 __ $aFiscalitate 2015. Probleme și soluții din practica fiscală
300 __ $aBibliogr. p.222-225
330 __ $aCUPRINS Capitolul 1. NECONSTTnJŢIONAUTATEA DISPOZIŢIILOR ART. 6 DIN LEGEA NR. 241/2005 PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA EVAZIUNII FISCALE13 Capitolul 2. “REŢINEREA LA SURSĂ”, NUMITĂ ŞI “STOPAJ LA SURSĂ”17 Ojpitolul 3. EFECTELE GENERATE DE DECLARAREA CA NECONSTITUŢIONALE A PREVEDERILOR ART. 6 DCS LEGEA NR. 241/2005, PRIN CARE SE STABILESC TMPOZTTE SAU CONTRIBUŢII CU REŢINERE LA SURSĂ”23 1.Prevederile legale în baza cărora se aplicau mai multe sancţiuni, şi se întocmeau şi sesizări penale pentru aceeaşi faptă, de nevirare în termenul legal a contribuţiilor şi/sau a impozitelor cu reţinere la sursă25 2.în flecare an se întocmeau, de către organele fiscale, la nivel de ţară, circa 200.000 de sesizări penale, rămase fără rezultat, de regulă, prin care se sancţiona fapta de nevărsare a impozitelor şi/sau a contribuţiilor cu reţinere la sursă26 3.Efectele generate de întocmirea de sesizări penale, rezolvate cu neînceperea urmăririi penale27 3.1. Precizări preliminare27 32. Efectele în cadrul organelor fiscale28 3.3.Efectele în cadrul parchetelor29 3.4.Efectele în cadrul Poliţiei32 3.5.Totalul cheltuielilor34 3.6.Alte efecte34 Capitolul 4. PREVEDERI DIN CODUL FISCAL CARE POT/PUIEAU FI DECLARATE NECONSTITUŢIONALE PE MOTIV CĂ ACESTEA CONŢIN/CONŢINEAU NOŢIUNI NEDEFINITE ŞI ALTE DEFICIENŢE37 1.Sensul şi conţinutul noţiunilor, termenilor şi expresiilor folosite în Codul fiscal şi în Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal trebuie stabilite cu respectarea întocmai a prevederilor Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative şi ale Legii nr. 500/2004 privind folosirea limbii române în locuri, relaţii şi instituţii publice37 2.Prin Codul fiscal şi prin Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal trebuie definite, corect şi pe deplin, sensul şi conţinutul noţiunilor, termenilor şi expresiilor folosite41 3.Exemple de cuvinte, noţiuni, termeni şi expresii conţinute în Codul fiscal şi în Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal, care nu figurează în Dicţionarul Explicativ al Limbii Române (DEX) şi care încalcă prevederile Legii nr. 500/2004 privind folosirea limbii române în locuri, relaţii şi instituţii publice şi pe cele ale Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative46 4.Diferite reglementări nu se pot interpreta şi aplica corect, din cauza necunoaşterii sensului şi conţinutului noţiunilor, termenilor şi expresiilor pe care le conţin47 5.Orice text dintr-un act normativ trebuie să fie corect din punctul de vedere al proprietăţii termenilor50 6.Interpretarea şi aplicarea corectă a unui act normativ sunt condiţionate de folosirea unor noţiuni clare, precise, care nu lasă loc la interpretări diferite, care pot fi folosite în scopul săvârşirii unor fenomene de evaziune fiscală “legală”51 7.Diferite prevederi legale sunt neclare şi susceptibile de interpretări diferite, din cauza faptului că la elaborarea lor nu s-a respectat “spiritul legii” 8. Formularea denumirii articolelor şi definirea noţiunilor, armenilor şi expresiilor folosite trebuie să se facă într-o concepţie imitară, corectă şi cu respectarea prevederile Legii nr. 24/2000 şi ale Legii nr. 500/200454 9.Diferite prevederi din Codul fiscal nu respectă dispoziţiile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative56 10.în reglementările financiar-contabile şi fiscale, şi cu atât mai mult în acelaşi act normativ, aceeaşi idee trebuie exprimată prin aceleaşi noţiuni, termeni şi expresii58 11.Fiecare obligaţie bugetară trebuie să fie reglementată distinct, complet, într-un singur loc, clar, precis şi la modul imperativ firă trimiteri la alte prevederi legale, anterioare şi/sau următoare 60 12.Exemple de greşeli, conţinute în Codul fiscal şi în Normele metodologice de aplicare ale acestuia, “în litera legii”, care afectează interpretarea respectivelor prevederi “în spiritul legii”61 13.Codul fiscal conţine şi informaţii eronate, prin trimiterea la aplicarea unor prevederi inexistente63 14.Din Codul fiscal şi din Normele metodologice de aplicare ale acestuia trebuie eliminate exprimările neclare, ambigue generate de folosirea unor cuvinte şi expresii nepotrivite63 15.Definirea, în Codul fiscal, a noţiunilor, termenilor şi expresiilor trebuie făcută într-o concepţie unitară, într-un singur loc, printr-o anexă cu un index de termeni65 16.Un număr mare de articole simt intitulate “Definirea ...”, fără să se definească efectiv noţiunile respective, în condiţiile în care cunoaşterea sensului şi conţinutului lor este deosebit de importantă pentru interpretarea şi aplicarea corectă a unor prevederi legale69 17.Diferite noţiuni sunt prezentate chiar pe mai multe pagini, fără a se explica sensul şi conţinutul acestora şi fără a fi definite 72 18. Eliminarea exprimărilor pleonastice72 19.Fiecare element al impunerii trebuie reglementat clar, precis şi la modul imperativ, pe cât posibil prin Codul fiscal, fără trimiteri şi retrimiteri la alte articole din lege73 20.Punerea de acord, după fiecare modificare a Codului fiscal, a prevederilor Normelor metodologice de aplicare a Codului fiscal cu prevederile din Codul fiscal în aplicarea cărora se dau74 21.Reglementări pe linie de fiscalitate, care nu sunt conţinute în Codul fiscal76 22.Alte precizări81 23.Concluzii şi propuneri82 Capitolul 5. PREVEDERI DIN CODUL DE PROCEDURĂ FISCALĂ CARE POT/PUTEAU FI DECLARATE NECONSTITUŢIONALE PE MOTIV CĂ ACESTEA CONŢIN/CONŢINEAU NOŢIUNI NEDEFINITE ŞI ALTE DEFICIENŢE89 1.Aplicarea actualelor Norme metodologice privind Codul de procedură fiscală generează consecinţe negative în activitatea practică89 2.Definirea, în Codul de procedură fiscală, a noţiunilor, termenilor şi expresiilor trebuie făcută într-o concepţie unitară, îhtr-un singur loc printr-o anexă cu un index de tenneni91 3.Prin Codul de procedură fiscală şi prin Normele metodologice de aplicare a acestuia trebuie definite, corect şi complet, sensul şi conţinutul noţiunilor, termenilor şi expresiilor folosite96 4.Eliminarea fluctuantelor prevederi legale, prin care noţiunea de majorări de întârziere se înlocuieşte cu noţiunea de dobânzi 100 5.Din Codul de procedură fiscală şi din Normele metodologice de aplicare a acestuia trebuie eliminate exprimările neclare generate de folosirea unor cuvinte şi expresii inadecvate105 6.Eliminarea exprimărilor pleonastice110 7.Din Codul de procedură fiscală trebuie eliminate orice forme de discriminare dintre stat şi contribuabili111 8.Unele prevederi nu respectă dispoziţiile Legii nr. 24/2000112 9.Din textul actelor normative ar trebui eliminate formulările care fac trimiteri la alte prevederi legale115 10.Un anumit număr de articole încep cu expresii care ar trebui suprimate117 11.în unele articole există o contradicţie între ceea ce se spune în denumirea lor şi ceea ce se reglementează efectiv prin acestea 119 12.Codul de procedură fiscală nu reglementează condiţiile în care organul fiscal este competent (şi obligat) să stabilească obligaţiile bugetare pe perioada de prescripţie de 10 ani120 13.Sensul şi conţinutul noţiunilor, termenilor şi expresiilor folosite în legislaţia fiscală trebuie stabilite cu respectarea întocmai a prevederilor Legii nr. 24/2000 şi ale Legii nr. 500/2004125 14.Exemple de cazuri în care folosirea necorespunzătoare a noţiunilor, termenilor şi expresiilor din prevederile legale poate conduce la anularea, în justiţie, a unor acte de control şi/sau de aplicare a unor sancţiuni127 15.Precizări, concluzii şi propuneri129 Capitolul 6. PREVEDERI DIN LEGISLAŢIA FISCALĂ CARE POT/PUTEAU FI DECLARATE NECONSTITUŢIONALE FE MOTIV CĂ ACESTEA CONŢIN/CONŢINEAU NOŢIUNI NEDEFINITE, DEFINITE DIFERIT SAU NECLAR131 1.Necesitatea modificării alin. (6) al art. 5 din Codul fiscal131 2.Factura pro forma - sens şi conţinut133 3.Necesitatea uniformizării noţiunilor care sunt formulate diferit în Codul fiscal, în Codul de procedură fiscală şi în Normele metodologice de aplicare a acestora137 4.Necesitatea înlocuirii, în Codul fiscal, a noţiunii de “valoare de piaţă” cu noţiunea “preţ de piaţă”141 5.Noţiunea de “stat membru” este definită diferit prin mai multe articole din Codul fiscal145 6.Distincţia dintre noţiunile “impozit pe clădiri” - “taxă pe clădiri”, “impozit pe teren” - “taxă pe teren”146 6.1.Distincţia dintre noţiunile “impozit pe clădiri” şi “taxă pe clădiri”146 6.2.Distincţia dintre noţiunile “impozit pe teren” şi “taxă pe teren”147 7.Distincţia dintre “taxa” asupra mijloacelor de transport şi “impozitul” pe mijloacele de transport148 8.Taxare inversă - sens şi conţinut152 9.Touroperatorii - sens şi conţinut154 Capitolul 7. NECORELĂRI ÎN LEGISLAŢIA ECONOMICĂ156 1.Microîntreprinderile, întreprinderile mici şi întreprinderile mijlocii sunt definite diferit prin Legea nr. 346/2004, prin Codul fiscal şi prin OMFP nr. 1.802/2014156 2.Microîntreprinderile sunt definite foarte diferit prin Codul fiscal, prin Legea nr. 346/2004 şi prin OMFP nr. 1.802/2014161 3.întreprinderile mici sunt definite diferit prin Legea nr. 346/2004, prin Codului fiscal şi prin prin OMFP nr. 1.802/2014166 4.întreprinderile mijlocii sunt definite diferit prin Legea nr. 346/2004, prin Codului fiscal şi prin OMFP nr. 1.802/2014169 5.întreprinderile autonome sunt definite diferit prin Legea nr. 346/2004 faţă de OPCC. nr. 57/2005169 Capitolul 8. NOŢIUNI AL CĂROR SENS ŞI CONŢINUT TREBUIE CUNOSCUT ŞI FOLOSIT CORECT179 1.Punctul procentual şi procentul179 2.Alte noţiuni, termeni şi expresii fiscale182 BIBLIOGRAFIE LEGISLATTV-FISCALĂ SELECTIVĂ222
606 _0 $aEconomie
606 _0 $aFiscalitate (economie)
606 _0 $aCod de procedură fiscală
675 __ $a336.22(498)
686 __ $a33
701 _0 $aMan, Aureliana
701 _0 $aOțetea, Alexandra
701 _0 $aDobre, Alexandru Cristian
702 _0 $4coordonator $aGrigore-Lăcriță, N.
702 _0 $4coordonator $aPop-Agrișu, Radu
975 _0 $a336.22
975 _0 $a(498)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 526792 / 526792 L Împrumut la sala de lectură Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu