| Titlu | |
| Titlu | Fundamenta paedagogiae : [culegere de studii] vol. 1 |
| Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
| Titlu | 32004 |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 371 |
| (082) | |
| 37 | |
| (498) | |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Fundamenta paedagogiae |
| Alte informaţii la titlu | [culegere de studii] |
| Numărul părţii | vol. 1 |
| Prima menţ. de resp. | sub redacția prof. univ. dr. doc. D. Todoran, conf. univ. dr. G. Văideanu |
| Urm. menţ. de responsabilitate | coordonarea științifică, prof. univ. dr. P. Apostol |
| prefață de G. Văideanu și D. Todoran | |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Cod de legătură | redactor |
| prefaţator | |
| Autor secundar | Todoran, D. |
| Cod de legătură | redactor |
| prefaţator | |
| Autor secundar | Vaideanu, G. |
| Cod de legătură | coordonator |
| Autor secundar | Apostol, P. |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 37/F97 |
| C.III.7315 | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 371(082) |
| 37(498) | |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Pedagogie |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | Romania |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Bucureşti |
| Editura | Editura Didactică şi Pedagogică |
| Data publicării | 1970 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 327 p. |
| Alte detalii fizice | fig., graf., tab. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Ministerul Învăţămîntului |
| Notă generală | |
| Textul notei | Rezumate în limba engleză. |
| Bibliogr. la sf. de cap. | |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Cuprins Cuvînt înainte / 5 Secţiunea întîi. OBIECTUL ŞI CATEGORIILE PEDAGOGIEI DIMITRIE TODORAN, Dimensiunile pedagogiei / 11 FLORIN GEORGESCU, Cu privire la determinarea calitativă a educaţiei / 32 PAVEL APOSTOL, „Modelul praxiologic“ şi acţiunea educaţională / 47 VALENTINA FILIPESCU, Ideal şi scop în pedagogie / 67 Secţiunea a doua. RELAŢIILE DINTRE PEDAGOGIE ŞI ALTE DISCIPLINE. PROBLEME DE METODOLOGIE / 87 GEORGE VĂIDEANU, Pedagogie şi estetică / 89 LEON ȚOPA, Relaţiile dintre pedagogie şi sociologie/ 101 DUMITRU MUSTER, Metoda experimentală - metodă integrală de cercetare ştiinţifică în pedagogie Secţiunea a treia. PROBLEME ŞCOLARE IN LUMINA PEDAGOGIEI GENERALE / 143 TRAIAN POP, Aspecte pedagogice alesistemului de predare cu profesori de specialitate la clasele I—IV / 145 Conceptul actual de cultură generală şi implicaţiile sale pentru perfecţionarea învăţămîntului de cultură generală / 174 Secţiunea a patra. PROIECT DE CERCETĂRI ÎN PROBLEMELE FUNDAMENTALE; PROIECTUL VOLUMULUI: „INTRODUCERE ÎN PEDAGOGIE“ / 303 Rezumate / 313 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 577951 / 577951 | K | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 | |
| 2. | 87062 / 87062 | L | Împrumut | Da | 37 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| K | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
| L | Împrumut | 1 |
|