Îmbrăţişează-ţi clienţii : metoda dovedită de a-ţi personaliza vânzările şi a obţine rezultate uimitoare

Autor chat
Editura ACT și Politon chat
Loc publicare Bucureşti
An 2020
Subiect Afacere (marketing) chat
Comunicare (în afaceri) chat
Vânzare (marketing) chat
Client (management) chat
ISBN 9786069136560
Note Bestsellerul de business ”Wall Street Journal”
Index de nume

33/M81; C.II.45314

MITCHELL, JACK
    Îmbrăţişează-ţi clienţii : metoda dovedită de a-ţi personaliza vânzările şi a obţine rezultate uimitoare / Jack Mitchell ; traducere din limba engleză de Romică Lixandru şi Ines Simionescu.- Ed. revizuită și actualizată.- Bucureşti : ACT și Politon , 2020.
    384 p..- (Business. Marketing. Management).    
    Bestsellerul de business ”Wall Street Journal”
    Index de nume
    Cuprins Prefaţă la ediţia din 201513 Prolog: Nu aşa face toată lumea?17 Partea întâi. Curs introductiv de îmbrăţişări27 1.Cum să creezi o cultură a îmbrăţişării29 2.Noul peisaj al lumii afacerilor34 3.Organizaţia centrată pe client39 4.Principiul de aur44 5.îmbrăţişarea este o mentalitate49 6.Toată lumea în bucătărie56 7.Trebuie să ştii şi numele căţelului60 8.O mulţime de îmbrăţişări63 9.Să vinzi lenjerie intimă duminica65 10.Smochinguri la pachet69 11.îmbrăţişarea de răspuns73 GHIDUL NR. 1 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI76 Partea a doua. De la trei costume la trei mii 79 12.Preocuparea pentru oameni se află pe primul loc81 13.Nu este vorba de vad şi iar vad - ci de servicii şi numai servicii 85 14.Cele trei principii ale expansiunii90 15.Cucereşte-1 pe nr. 1 şi vei cuceri şi nr.100097 16.Croieşte-ţi drum îmbrăţişând până încelălalt capăt al ţării 100 17.Regulile familiei109 18 Azi jumătate din şifonier, mâine toateumeraşele114 GHIDUL NR. 2 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI117 Partea a treia. Marele secret119 19.Oamenii sunt pe primul loc121 20.Angajarea - trăsăturile unui vânzător excelent124 21.Acum lasă-le mână liberă131 22.Cooperare versus competiţie134 23.Câinii se instruiesc, oamenii se educă139 24.Acum ai grijă de ei150 GHIDUL NR. 3 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI157 Partea a patra. Olive nu mai lucrează aici159 25.Tehnologia trebuie să susţină îmbrăţişările161 26.Ştim cine sunteţi şi ce cravată preferaţi166 27.Contează felul în care foloseşti datele - contează mentalitatea 170 28.îmbrăţişarea călduroasă wireless176 29.Cum să ai produse atât cât trebuie182 30.Escaladarea piramidei186 31.Unu la unu193 32.Ne place să scriem câteva rânduri199 GHIDUL NR. 4 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI204 Partea a cincea. Ziua meciului207 33.Caută să câştigi209 34.Cele trei P-uri = Profituri213 35.Toată lumea pe teren221 36.Ocupă-te tu însuţi de iluminat224 37.Fii o oglindă227 38.Vizitează teritoriul230 39.Zece tactici excelente care îţi vor aduce victoria233 40.Consecvenţa contează240 41.Fă rost de un permis de conducere şi de un costum244 42.Este ora două, cât e scorul?247 GHIDUL NR. 5 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI252 Partea a şasea. Formula255 43.De ce îmbrăţişările îţi aduc bani257 44.Cum s-a născut formula263 45.Numerarul e suveran273 46.Flori de la contabil şi flori pentru recuperator276 4". Integritatea mai presus de toate279 GHIDUL NR. 6 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI281 Partea a şaptea. Iubim greşelile283 48. Provocări, nu probleme285 49 Cinci paşi pentru remedierea greşelilor289 50.Nu pedepsi, aplică educaţia parentală eficientă295 51.0 dată este suficient298 52.Uneori trebuie să închizi301 53.Cum procedăm?305 GHIDUL NR. 7 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI308 Partea a opta. Este mai uşor să îmbrăţişezi în vremuri bune311 54.Nu lăsa clienţii să simtă greutăţile313 55.Noua realitate317 56.înapoi în ofensivă327 GHIDUL NR. 8 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI334 Partea a noua. Puterea noului335 57.Trebuie să ai o organizaţie vie337 58.Nu te împiedica de experienţă342 59.Nu ţine ideile bune doar pentru tine347 60.Ce va fi în 2030?350 GHIDUL NR. 9 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI359 Epilog. îţi poţi imagina?361 ANEXĂ. Bucură-te de cultura îmbrăţişării365 Mulţumiri374.
    ISBN 9786069136560

    I Lixandru, Romică(note)
    II Simionescu, Ines(note)

    1. Afacere (marketing)
    2. Comunicare (în afaceri)
    3. Vânzare (marketing)
    4. Client (management)

339.138
658.8


299 __ $aÎmbrăţişează-ţi clienţii : metoda dovedită de a-ţi personaliza vânzările şi a obţine rezultate uimitoare
955 __ $a1
200 __ $aÎmbrăţişează-ţi clienţii $emetoda dovedită de a-ţi personaliza vânzările şi a obţine rezultate uimitoare $fJack Mitchell $gtraducere din limba engleză de Romică Lixandru şi Ines Simionescu $bCarte tipărită
700 __ $aMITCHELL, JACK
702 __ $aLixandru, Romică $4traducător $4note
702 __ $aSimionescu, Ines $4traducător $4note
010 __ $a9786069136560
035 __ $a33/M81
035 __ $aC.II.45314
675 __ $a339.138
675 __ $a658.8
686 __ $a33
606 __ $aAfacere (marketing)
606 __ $aComunicare (în afaceri)
606 __ $aVânzare (marketing)
606 __ $aClient (management)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
205 __ $aEd. revizuită și actualizată
210 __ $aBucureşti $cACT și Politon $d2020
215 __ $a384 p.
225 __ $aBusiness. Marketing. Management
300 __ $aBestsellerul de business ”Wall Street Journal”
300 __ $aIndex de nume
330 __ $aCuprins Prefaţă la ediţia din 201513 Prolog: Nu aşa face toată lumea?17 Partea întâi. Curs introductiv de îmbrăţişări27 1.Cum să creezi o cultură a îmbrăţişării29 2.Noul peisaj al lumii afacerilor34 3.Organizaţia centrată pe client39 4.Principiul de aur44 5.îmbrăţişarea este o mentalitate49 6.Toată lumea în bucătărie56 7.Trebuie să ştii şi numele căţelului60 8.O mulţime de îmbrăţişări63 9.Să vinzi lenjerie intimă duminica65 10.Smochinguri la pachet69 11.îmbrăţişarea de răspuns73 GHIDUL NR. 1 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI76 Partea a doua. De la trei costume la trei mii 79 12.Preocuparea pentru oameni se află pe primul loc81 13.Nu este vorba de vad şi iar vad - ci de servicii şi numai servicii 85 14.Cele trei principii ale expansiunii90 15.Cucereşte-1 pe nr. 1 şi vei cuceri şi nr.100097 16.Croieşte-ţi drum îmbrăţişând până încelălalt capăt al ţării 100 17.Regulile familiei109 18 Azi jumătate din şifonier, mâine toateumeraşele114 GHIDUL NR. 2 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI117 Partea a treia. Marele secret119 19.Oamenii sunt pe primul loc121 20.Angajarea - trăsăturile unui vânzător excelent124 21.Acum lasă-le mână liberă131 22.Cooperare versus competiţie134 23.Câinii se instruiesc, oamenii se educă139 24.Acum ai grijă de ei150 GHIDUL NR. 3 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI157 Partea a patra. Olive nu mai lucrează aici159 25.Tehnologia trebuie să susţină îmbrăţişările161 26.Ştim cine sunteţi şi ce cravată preferaţi166 27.Contează felul în care foloseşti datele - contează mentalitatea 170 28.îmbrăţişarea călduroasă wireless176 29.Cum să ai produse atât cât trebuie182 30.Escaladarea piramidei186 31.Unu la unu193 32.Ne place să scriem câteva rânduri199 GHIDUL NR. 4 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI204 Partea a cincea. Ziua meciului207 33.Caută să câştigi209 34.Cele trei P-uri = Profituri213 35.Toată lumea pe teren221 36.Ocupă-te tu însuţi de iluminat224 37.Fii o oglindă227 38.Vizitează teritoriul230 39.Zece tactici excelente care îţi vor aduce victoria233 40.Consecvenţa contează240 41.Fă rost de un permis de conducere şi de un costum244 42.Este ora două, cât e scorul?247 GHIDUL NR. 5 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI252 Partea a şasea. Formula255 43.De ce îmbrăţişările îţi aduc bani257 44.Cum s-a născut formula263 45.Numerarul e suveran273 46.Flori de la contabil şi flori pentru recuperator276 4". Integritatea mai presus de toate279 GHIDUL NR. 6 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI281 Partea a şaptea. Iubim greşelile283 48. Provocări, nu probleme285 49 Cinci paşi pentru remedierea greşelilor289 50.Nu pedepsi, aplică educaţia parentală eficientă295 51.0 dată este suficient298 52.Uneori trebuie să închizi301 53.Cum procedăm?305 GHIDUL NR. 7 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI308 Partea a opta. Este mai uşor să îmbrăţişezi în vremuri bune311 54.Nu lăsa clienţii să simtă greutăţile313 55.Noua realitate317 56.înapoi în ofensivă327 GHIDUL NR. 8 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI334 Partea a noua. Puterea noului335 57.Trebuie să ai o organizaţie vie337 58.Nu te împiedica de experienţă342 59.Nu ţine ideile bune doar pentru tine347 60.Ce va fi în 2030?350 GHIDUL NR. 9 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI359 Epilog. îţi poţi imagina?361 ANEXĂ. Bucură-te de cultura îmbrăţişării365 Mulţumiri374
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 606705 / 606705 L Împrumut la sala de lectură Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu