Titlu | |
Titlu | În lumea cîntului : studii muzicale, apologii, butade și critici |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 9951 |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | În lumea cîntului |
Alte informaţii la titlu | studii muzicale, apologii, butade și critici |
Prima menţ. de resp. | Hector Berlioz |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba franceză de Ileana Rațiu |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | BERLIOZ, HECTOR |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Raţiu, Ileana |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 78(44)/B48 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 78.072 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 78/79 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Critică muzicală |
Muzicologie | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Muzicală |
Data publicării | 1982 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 239 p. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS I. Muzica7 II. Studiu critic al simfoniilor lui Beethoven...17 III.Citeva consideraţii asupra triourilor şi sonatelorluiBeethoven47 IV.Fidelio, operă în trei acte de Beethoven; reprezentarea sa la Teatrul Liric51 V. Beethoven în inelul lui Saturn. Mediumuri63 VI. Veniturile cîntăreţilor66 VII. Despre stadiul actual al artei cîntului în teatrele lirice din Franţa şi din Italia, şi cauzele care l-au provocat; marile săli, simbriaşii aplauzelor, instrumentele de percuţie...67 VIII. Cîntăreţii proşti, eintăreţii buni, publicul, cei tocmiţisăaplaude77 IX. Or/eu de Gluck la Teatrul Liric79 X. Rinduri scrise puţin timp după prima reprezentaţie a lui Orfeu la Teatrul Liric88 XI. Alcesta de Euripide, cele de Quinault şi de Calzabigi; parti¬turile lui Lulli, Gluck, Schweizer, Gulielmi şi Hăndel cu acest subiect93 XII.Reluarea Alcestei de Gluck la Operă140 XIII.Instrumentele adăugate de moderni în partiturile vechilor maeştri151 XIV.Sunetele acute şi sunetele grave, registrul acut şi registrul grav al pianului153 XV. Freyschutz de Weber155 XVI. Oberon, operă fantastică de K. M. Weber; prima ei repre¬zentare la Teatrul Liric159 XVII. Abu-Hasan, operă într-un act a tînărului Weber; Răpirea din Serai, operă in două acte a tînărului Mozart; prima lor repre¬zentare la Teatrul Liric169 XVIII. Metoda inventată de domnul Delsarte pentru a acorda instru¬mentele cu coarde fărăajutorulurechii173 XIX. Muzica în biserică de domnul Joseph d’Ortigue....175 XX. Muzica în China179 XXI. Domnilor membri ai Academiei de ArteFrumoasedinInstitut184 XXII. Diapazonul197 XXIII.Vine vremea205 XXIV.Concerte ale lui RichardWagner;muzicaviitorului...207 XXV.Sunt lacrymae rerum216 237 XXVI.Simfonii de H. Reber; StephenHeller219 XXVII. Romeo şi Julieta, operă în patru acte de Bellini; prima ei reprezentaţie la Operă; debutuldoamneiVestvali...224 XXVIII. In legătură cu un balet cu titlul Faust; o replicăalui Beethoven23 XXIX. To be or not to be, parafrază234 XXX. Şcoala căţeluşului ..../236 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 185087 / 185087 | AV | Împrumut | Da | 78(44) |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
AV | Împrumut | 1 |
|