Îndrumător pentru studierea şi caracterizarea psihologică şi pedagogică a elevilor : (întocmit de colectivul Secției de Psihologie pedagogică și defectologie din Cluj)

Editura de Stat Didactică și Pedagogică chat
Loc publicare Bucureşti
An 1957
Subiect Învăţământ chat
Note Înaintea titlului: Ministerul Învățămîntului și Culturii. Institutul de Științe Pedagogice

37/I-50; C.II.26373

    Îndrumător pentru studierea şi caracterizarea psihologică şi pedagogică a elevilor : (întocmit de colectivul Secției de Psihologie pedagogică și defectologie din Cluj) / [I. Radu, B. Zörgö, V. Mare].- Bucureşti : de Stat Didactică și Pedagogică , 1957.
    40 p..    
    Înaintea titlului: Ministerul Învățămîntului și Culturii. Institutul de Științe Pedagogice
    Cuprinsul Cuvînt înainte / 3; I. Importanța studierii și caracterizării psihologice și pedagogice a elevilor / 5; II. Metodele care pot fi întrebuințate pentru cunoașterea elevilor în școală / 10; 1. Observația / 10; 2. Analiza produselor activității elevilor / 18; 3. Convorbirea / 20; 4. Analiza datelor biografice / 22; III. Programa studierii psihologice și pedagogice a elevului / 24; 1. Date generale asupra elevului; 2. Aspectele principale ale activității și conduitei elevului în școală / 26; 3. Trăsăturile principale ale personalității elevului / 28; IV. Caracterizarea psiho-pedagogică a elevului / 31; Anexa / 38..

    1. Învăţământ

371:159.9

299 __ $aÎndrumător pentru studierea şi caracterizarea psihologică şi pedagogică a elevilor : (întocmit de colectivul Secției de Psihologie pedagogică și defectologie din Cluj)
975 __ $a371
200 __ $aÎndrumător pentru studierea şi caracterizarea psihologică şi pedagogică a elevilor $e(întocmit de colectivul Secției de Psihologie pedagogică și defectologie din Cluj) $f[I. Radu, B. Zörgö, V. Mare] $bBroşură tipărită
035 __ $a37/I-50
035 __ $aC.II.26373
675 __ $a371:159.9
686 __ $a37
101 __ $arum
606 __ $aÎnvăţământ
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cde Stat Didactică și Pedagogică $d1957
215 __ $a40 p.
300 __ $aÎnaintea titlului: Ministerul Învățămîntului și Culturii. Institutul de Științe Pedagogice
330 __ $aCuprinsul Cuvînt înainte / 3; I. Importanța studierii și caracterizării psihologice și pedagogice a elevilor / 5; II. Metodele care pot fi întrebuințate pentru cunoașterea elevilor în școală / 10; 1. Observația / 10; 2. Analiza produselor activității elevilor / 18; 3. Convorbirea / 20; 4. Analiza datelor biografice / 22; III. Programa studierii psihologice și pedagogice a elevului / 24; 1. Date generale asupra elevului; 2. Aspectele principale ale activității și conduitei elevului în școală / 26; 3. Trăsăturile principale ale personalității elevului / 28; IV. Caracterizarea psiho-pedagogică a elevului / 31; Anexa / 38.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 578059 / 578059 K Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
K Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu