| Editura | de Stat Didactică și Pedagogică chat |
| Loc publicare | Bucureşti |
| An | 1957 |
| Subiect | Învăţământ chat |
| Note | Înaintea titlului: Ministerul Învățămîntului și Culturii. Institutul de Științe Pedagogice |
| Titlu | |
| Titlu | Îndrumător pentru studierea şi caracterizarea psihologică şi pedagogică a elevilor : (întocmit de colectivul Secției de Psihologie pedagogică și defectologie din Cluj) |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 371 |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Îndrumător pentru studierea şi caracterizarea psihologică şi pedagogică a elevilor |
| Alte informaţii la titlu | (întocmit de colectivul Secției de Psihologie pedagogică și defectologie din Cluj) |
| Prima menţ. de resp. | [I. Radu, B. Zörgö, V. Mare] |
| Desemnarea gen. a materialului | Broşură tipărită |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 37/I-50 |
| C.II.26373 | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 371:159.9 |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Învăţământ |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | Romania |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Bucureşti |
| Editura | de Stat Didactică și Pedagogică |
| Data publicării | 1957 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 40 p. |
| Notă generală | |
| Textul notei | Înaintea titlului: Ministerul Învățămîntului și Culturii. Institutul de Științe Pedagogice |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Cuprinsul Cuvînt înainte / 3; I. Importanța studierii și caracterizării psihologice și pedagogice a elevilor / 5; II. Metodele care pot fi întrebuințate pentru cunoașterea elevilor în școală / 10; 1. Observația / 10; 2. Analiza produselor activității elevilor / 18; 3. Convorbirea / 20; 4. Analiza datelor biografice / 22; III. Programa studierii psihologice și pedagogice a elevului / 24; 1. Date generale asupra elevului; 2. Aspectele principale ale activității și conduitei elevului în școală / 26; 3. Trăsăturile principale ale personalității elevului / 28; IV. Caracterizarea psiho-pedagogică a elevului / 31; Anexa / 38. |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 578059 / 578059 | K | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| K | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|