Înțelege-ți copilul

Autor chat
Editura Viaţă şi sănătate chat
Loc publicare Pantelimon
An 2018
Subiect Educaţie familială chat
Parenting chat
Psihologia copilului chat
ISBN 9786069115299
Note Bibliogr. p. 135

37/K96

KUZMA, KAY
    Înțelege-ți copilul / Kay Kuzma ; [traducere: Gianina Floricel].- Ed. a 7-a.- Pantelimon : Viaţă şi sănătate , 2018.
    135 p. : fig..    
    Bibliogr. p. 135
    Cuprins Prefaţă 9 f Să înţelegem nevoile copiilor11 Copiii au nevoie să fie IUBIŢI 11 Copiii au nevoie să li se acorde ÎNCREDERE15 Copiii au nevoie să fie LIBERI să trăiască experienţele vieţii19 Copiii au nevoie de STIMULARE25 Copiii au nevoie să fie ÎNVĂŢAŢI27 2 înţelegerea caracteristicilor individuale37 Activitatea în contrast cu inactivitatea 3 9 Stăpânirea de sine în contrast cu impulsivitatea44 Adaptabilitatea în contrast cu rigiditatea 47 Reacţii calme şi reacţii intense 48 O proastă dispoziţie în contrast cu buna dispoziţie 49 Abordarea în contrast cu retragerea 5 0 Concentrarea în contrast cu lipsa atenţiei52 Creativitatea în contrast cu conformismul 5 4 Generozitatea în contrast cu egoismul 5 7 Jînţelegereaemoţiilor60 Supărarea63 Agresivitatea67 8 ÎNŢELEGE-ŢI COPILUL Accesele de mânie 70 Caracterul certăreţ72 Gelozia şi rivalitatea74 Frica 80 Semne ale unor posibile probleme emoţionale86 4 înţelegerea disciplinei89 Ce este disciplina? 89 Premisele unei discipline eficiente90 Impune-te ca o autoritate91 Sfaturi generale99 Tehnici de disciplinare104 J înţelegerea valorii personale112 Egoismul, mândria şi valoarea personală115 Principiile creştine ale valorii personale116 Cum să dezvoltăm în copii simţământul propriei valori119 Semnele subaprecierii valorii personale124 Copilul este cuprins de temeri nejustificate 125 Copilul prezintă un comportament neobişnuit sau deficitar126 Copilul este excesiv de preocupat să fie plăcut şi acceptat127 Copilul exagerează sau este nerealist în anumite situaţii128 Copilul întâmpină dificultăţi în stabilirea relaţiilor sociale129 Provocarea: Fii curajos!130 Un gând de încheiere132 Bibliografie selectată135.
    ISBN 9786069115299

    I Floricel, Gianina(traducător)

    1. Educaţie familială
    2. Parenting
    3. Psihologia copilului

37.018.1:159.922.7

299 __ $aÎnțelege-ți copilul
955 __ $a1
200 __ $aÎnțelege-ți copilul $bCarte tipărită $g[traducere: Gianina Floricel] $fKay Kuzma
700 __ $aKUZMA, KAY
702 __ $aFloricel, Gianina $4traducător
010 __ $a9786069115299
035 __ $a37/K96
675 __ $a37.018.1:159.922.7
686 __ $a37
606 __ $aEducaţie familială
606 __ $aParenting
606 __ $aPsihologia copilului
101 __ $arum
102 __ $aRomania
205 __ $aEd. a 7-a
210 __ $d2018 $cViaţă şi sănătate $aPantelimon
215 __ $a135 p. $cfig.
300 __ $aBibliogr. p. 135
330 __ $aCuprins Prefaţă 9 f Să înţelegem nevoile copiilor11 Copiii au nevoie să fie IUBIŢI 11 Copiii au nevoie să li se acorde ÎNCREDERE15 Copiii au nevoie să fie LIBERI să trăiască experienţele vieţii19 Copiii au nevoie de STIMULARE25 Copiii au nevoie să fie ÎNVĂŢAŢI27 2 înţelegerea caracteristicilor individuale37 Activitatea în contrast cu inactivitatea 3 9 Stăpânirea de sine în contrast cu impulsivitatea44 Adaptabilitatea în contrast cu rigiditatea 47 Reacţii calme şi reacţii intense 48 O proastă dispoziţie în contrast cu buna dispoziţie 49 Abordarea în contrast cu retragerea 5 0 Concentrarea în contrast cu lipsa atenţiei52 Creativitatea în contrast cu conformismul 5 4 Generozitatea în contrast cu egoismul 5 7 Jînţelegereaemoţiilor60 Supărarea63 Agresivitatea67 8 ÎNŢELEGE-ŢI COPILUL Accesele de mânie 70 Caracterul certăreţ72 Gelozia şi rivalitatea74 Frica 80 Semne ale unor posibile probleme emoţionale86 4 înţelegerea disciplinei89 Ce este disciplina? 89 Premisele unei discipline eficiente90 Impune-te ca o autoritate91 Sfaturi generale99 Tehnici de disciplinare104 J înţelegerea valorii personale112 Egoismul, mândria şi valoarea personală115 Principiile creştine ale valorii personale116 Cum să dezvoltăm în copii simţământul propriei valori119 Semnele subaprecierii valorii personale124 Copilul este cuprins de temeri nejustificate 125 Copilul prezintă un comportament neobişnuit sau deficitar126 Copilul este excesiv de preocupat să fie plăcut şi acceptat127 Copilul exagerează sau este nerealist în anumite situaţii128 Copilul întâmpină dificultăţi în stabilirea relaţiilor sociale129 Provocarea: Fii curajos!130 Un gând de încheiere132 Bibliografie selectată135
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 596584 / 596584 F3 Împrumut Da 37
2. 596583 / 596583 F2 Împrumut Da 37
3. 596582 / 596582 F1 Împrumut Da 37
4. 596581 / 596581 C Împrumut Da 37
5. 596580 / 596580 C Împrumut Da 37
6. 596579 / 596579 C Împrumut Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
C Împrumut 3
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1

Disponibile: 6

Lăsați un comentariu