Autor | KUZMA, KAY chat |
Editura | Viaţă şi sănătate chat |
Loc publicare | Pantelimon |
An | 2018 |
Subiect | Educaţie familială chat |
Parenting chat | |
Psihologia copilului chat | |
ISBN | 9786069115299 |
Note | Bibliogr. p. 135 |
Titlu | |
Titlu | Înțelege-ți copilul |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Înțelege-ți copilul |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Urm. menţ. de responsabilitate | [traducere: Gianina Floricel] |
Prima menţ. de resp. | Kay Kuzma |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | KUZMA, KAY |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Floricel, Gianina |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786069115299 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/K96 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.018.1:159.922.7 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educaţie familială |
Parenting | |
Psihologia copilului | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. a 7-a |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2018 |
Editura | Viaţă şi sănătate |
Loc publicare | Pantelimon |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 135 p. |
Alte detalii fizice | fig. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 135 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Prefaţă 9 f Să înţelegem nevoile copiilor11 Copiii au nevoie să fie IUBIŢI 11 Copiii au nevoie să li se acorde ÎNCREDERE15 Copiii au nevoie să fie LIBERI să trăiască experienţele vieţii19 Copiii au nevoie de STIMULARE25 Copiii au nevoie să fie ÎNVĂŢAŢI27 2 înţelegerea caracteristicilor individuale37 Activitatea în contrast cu inactivitatea 3 9 Stăpânirea de sine în contrast cu impulsivitatea44 Adaptabilitatea în contrast cu rigiditatea 47 Reacţii calme şi reacţii intense 48 O proastă dispoziţie în contrast cu buna dispoziţie 49 Abordarea în contrast cu retragerea 5 0 Concentrarea în contrast cu lipsa atenţiei52 Creativitatea în contrast cu conformismul 5 4 Generozitatea în contrast cu egoismul 5 7 Jînţelegereaemoţiilor60 Supărarea63 Agresivitatea67 8 ÎNŢELEGE-ŢI COPILUL Accesele de mânie 70 Caracterul certăreţ72 Gelozia şi rivalitatea74 Frica 80 Semne ale unor posibile probleme emoţionale86 4 înţelegerea disciplinei89 Ce este disciplina? 89 Premisele unei discipline eficiente90 Impune-te ca o autoritate91 Sfaturi generale99 Tehnici de disciplinare104 J înţelegerea valorii personale112 Egoismul, mândria şi valoarea personală115 Principiile creştine ale valorii personale116 Cum să dezvoltăm în copii simţământul propriei valori119 Semnele subaprecierii valorii personale124 Copilul este cuprins de temeri nejustificate 125 Copilul prezintă un comportament neobişnuit sau deficitar126 Copilul este excesiv de preocupat să fie plăcut şi acceptat127 Copilul exagerează sau este nerealist în anumite situaţii128 Copilul întâmpină dificultăţi în stabilirea relaţiilor sociale129 Provocarea: Fii curajos!130 Un gând de încheiere132 Bibliografie selectată135 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 596584 / 596584 | F3 | Împrumut | Da | 37 | |
2. | 596583 / 596583 | F2 | Împrumut | Da | 37 | |
3. | 596582 / 596582 | F1 | Împrumut | Da | 37 | |
4. | 596581 / 596581 | C | Împrumut | Da | 37 | |
5. | 596580 / 596580 | C | Împrumut | Da | 37 | |
6. | 596579 / 596579 | C | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
C | Împrumut | 3 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|