| Autor | CHAMINE, SHIRZAD chat |
| Editura | Curtea Veche chat |
| Loc publicare | Bucureşti |
| An | 2017 |
| Subiect | Inteligenţă (psihologie) chat |
| Gândire pozitivă chat | |
| Dezvoltare personală chat | |
| ISBN | 9786065888975 |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9786065888975 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 159.9/C38 |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | RO |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Inteligența pozitivă |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Alte informaţii la titlu | De ce doar 20% dintre oameni și echipe își ating adevăratul potențial și cum îl poți atinge tu pe al tău |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Bucureşti |
| Editura | Curtea Veche |
| Data publicării | 2017 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 304 p. |
| Alte detalii fizice | il., tab. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Cărţi cheie |
| Desemnarea volumului | 188 |
| Titlu | |
| Titlu | Inteligența pozitivă : De ce doar 20% dintre oameni și echipe își ating adevăratul potențial și cum îl poți atinge tu pe al tău |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Inteligenţă (psihologie) |
| Gândire pozitivă | |
| Dezvoltare personală | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 159.955 |
| 159.923.2 | |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | CHAMINE, SHIRZAD |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Cod de legătură | traducere |
| Autor secundar | Popeescu, Mihaela |
| Cod de legătură | editor |
| Autor secundar | Arsene, Grigore |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 159.955 |
| 159.923.2 | |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 542834 / 542834 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 2. | 542833 / 542833 | A | Împrumut | Da | 159.9 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 1 |
|
| F2 | Împrumut | 1 |
|