Intervenția asistențială în scopul combaterii devianței școlare

Autor chat
Editura Cetatea Doamnei chat
Loc publicare Piatra-Neamţ
An 2022
Subiect Persoană cu deficienţă de adaptare (educaţie) chat
Devianţă (psihologie socială) chat
Probleme sociale și culturale chat
Comportament social (sociologie) chat
ISBN 9786066436441
Note Biograf. p. 116-119
Anexe

37/G57; DL.II.779

GILARDI, AURELIA-LIANA
    Intervenția asistențială în scopul combaterii devianței școlare / Aurelia-Liana Gilardi.- Piatra-Neamţ : Cetatea Doamnei , 2022.
    132 p. : tab., graf..- (Educaţional).    
    Biograf. p. 116-119
    Anexe
    INTRODUCEREpag.3 I.ABORDĂRI TEORETICEpag8 1.1.Repere conceptuale cu privire la devianţa şcolarăpag.8 1.2.Tipuri ale devianţei şcolarepag.21 1.3.Cauze şi consecinţe ale devianţei şcolarepag.27 1.4.Concluziipag.35 II.METODOLOGIA CERCETĂRII EMPIRICEpag.43 II.1. Organizarea, desfăşurarea şi analiza rezultatelor cercetăriipag.43 III PROGRAME DE INTERVENŢIE ASISTENŢIALĂ IN ŞCOALĂ, A COPIILOR CARE MANIFESTĂ DEV1ANŢĂ ŞCOLARĂpag.100 III.1 Reabilitarea psiho-socială a copiilor cu devianţă şcolarăpag.100 CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRIpag.113 BIBLIOGRAFIEpag.116 ANEXEpag.120 131.
    ISBN 9786066436441

    1. Persoană cu deficienţă de adaptare (educaţie)
    2. Devianţă (psihologie socială)
    3. Probleme sociale și culturale
    4. Comportament social (sociologie)

376.5
316.624:371.212
364


299 __ $aIntervenția asistențială în scopul combaterii devianței școlare
955 __ $a1
200 __ $aIntervenția asistențială în scopul combaterii devianței școlare $fAurelia-Liana Gilardi $bCarte tipărită
700 __ $aGILARDI, AURELIA-LIANA
010 __ $a9786066436441
035 __ $a37/G57
035 __ $aDL.II.779
675 __ $a376.5
675 __ $a316.624:371.212
675 __ $a364
686 __ $a37
606 __ $aPersoană cu deficienţă de adaptare (educaţie)
606 __ $aDevianţă (psihologie socială)
606 __ $aProbleme sociale și culturale
606 __ $aComportament social (sociologie)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
225 __ $aEducaţional
210 __ $aPiatra-Neamţ $cCetatea Doamnei $d2022
300 __ $aBiograf. p. 116-119
300 __ $aAnexe
215 __ $a132 p. $ctab., graf.
330 __ $aINTRODUCEREpag.3 I.ABORDĂRI TEORETICEpag8 1.1.Repere conceptuale cu privire la devianţa şcolarăpag.8 1.2.Tipuri ale devianţei şcolarepag.21 1.3.Cauze şi consecinţe ale devianţei şcolarepag.27 1.4.Concluziipag.35 II.METODOLOGIA CERCETĂRII EMPIRICEpag.43 II.1. Organizarea, desfăşurarea şi analiza rezultatelor cercetăriipag.43 III PROGRAME DE INTERVENŢIE ASISTENŢIALĂ IN ŞCOALĂ, A COPIILOR CARE MANIFESTĂ DEV1ANŢĂ ŞCOLARĂpag.100 III.1 Reabilitarea psiho-socială a copiilor cu devianţă şcolarăpag.100 CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRIpag.113 BIBLIOGRAFIEpag.116 ANEXEpag.120 131
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 597746 / 597746 DL Împrumut Da 37
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Notificare la disponibilitate

Lăsați un comentariu