Introducere în merchandising

Autor chat
Editura Editura Muşatinii chat
Loc publicare Suceava
An 2000
Subiect Comerţ cu amănuntul (comerţ interior) chat
Comerţ (amenjare spaţiu comercial) chat
ISBN 9738122147
Note Bibliogr. p. 141-142.

65/N79

NIȚĂ, VALENTIN
    Introducere în merchandising / Valentin Niță, Bogdan Scripcaru.- Suceava : Editura Muşatinii , 2000.
    142 p. : fig., tab..    
    Bibliogr. p. 141-142.
    CUPRINS. CAPITOLUL I Merchandisingul — începutul unei noi ere în comerţ. 1.1.Concepţia modernă asupra comerţului cu amănuntul / 7; 1.2.Importanţa merchandisingului în comerţul cu amănuntul / 9; 1.3.Concept / 12; 1.4.Alegerea magazinului / 17; 1.5.Consideraţii finale / 22; CAPITOLUL II Elemente de comportamentul consumatorului. 2.1.Factori generali care influenţează comportamentul consumatorilor / 31; 2.2.Decizia de cumpărare / 39; 2.3.Comportamentul specific în autoservire / 45; 2.3.1.Cumpărătura impulsivă / 45; 2.3.2.Comportamentul faţă de preţ / 47; 2.3.3.Comportamentul faţă de ruptura de stoc / 49; 2.3.4.Clienţii şi acţiunea de promovare a vânzărilor / 51; CAPITOLUL III Organizarea spaţiului de vânzare şi a vânzării. 3.1.Consideraţii generale / 57; 3.2.Autoservirea: principii de bază şi avantaje / 58; 3.3.Amplasarea, dimensionarea şi amenajarea raioanelor / 60; 3.3.1. Principii generale / 60; 3.3.2. Dispunerea mobilierului pe suprafaţa de vânzare / 66; 3.3.3. Fluxul clienţilor în sala de vânzare / 72; 3.3.4. Reguli de amenajare / 75; 3.4. Asortimentul sau “Ce se vinde” / 80; 3.4.1. Caracteristici şi constituire / 80; 3.4.2. îmbunătăţirea asortimentului / 84; 3.5. Linearul / 89; 3.6. Echipamente de prezentare şi de vânzare a produselor / 120; 3.7. Etalarea mărfurilor / 124; 3.8. Publicitatea la locul vânzării / 134; Bibliografie / 141..
    ISBN 9738122147

    I Scripcă, Bogdan

    1. Comerţ cu amănuntul (comerţ interior)
    2. Comerţ (amenjare spaţiu comercial)

658.6
339.37


299 __ $aIntroducere în merchandising
975 __ $a658.6 $a339.37
200 __ $aIntroducere în merchandising $fValentin Niță, Bogdan Scripcaru $bCarte tipărită
700 __ $aNIȚĂ, VALENTIN
701 __ $aScripcă, Bogdan
010 __ $a9738122147
035 __ $a65/N79
675 __ $a658.6
675 __ $a339.37
686 __ $a65
606 __ $aComerţ cu amănuntul (comerţ interior)
606 __ $aComerţ (amenjare spaţiu comercial)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aSuceava $cEditura Muşatinii $d2000
215 __ $a142 p. $cfig., tab.
300 __ $aBibliogr. p. 141-142.
330 __ $aCUPRINS. CAPITOLUL I Merchandisingul — începutul unei noi ere în comerţ. 1.1.Concepţia modernă asupra comerţului cu amănuntul / 7; 1.2.Importanţa merchandisingului în comerţul cu amănuntul / 9; 1.3.Concept / 12; 1.4.Alegerea magazinului / 17; 1.5.Consideraţii finale / 22; CAPITOLUL II Elemente de comportamentul consumatorului. 2.1.Factori generali care influenţează comportamentul consumatorilor / 31; 2.2.Decizia de cumpărare / 39; 2.3.Comportamentul specific în autoservire / 45; 2.3.1.Cumpărătura impulsivă / 45; 2.3.2.Comportamentul faţă de preţ / 47; 2.3.3.Comportamentul faţă de ruptura de stoc / 49; 2.3.4.Clienţii şi acţiunea de promovare a vânzărilor / 51; CAPITOLUL III Organizarea spaţiului de vânzare şi a vânzării. 3.1.Consideraţii generale / 57; 3.2.Autoservirea: principii de bază şi avantaje / 58; 3.3.Amplasarea, dimensionarea şi amenajarea raioanelor / 60; 3.3.1. Principii generale / 60; 3.3.2. Dispunerea mobilierului pe suprafaţa de vânzare / 66; 3.3.3. Fluxul clienţilor în sala de vânzare / 72; 3.3.4. Reguli de amenajare / 75; 3.4. Asortimentul sau “Ce se vinde” / 80; 3.4.1. Caracteristici şi constituire / 80; 3.4.2. îmbunătăţirea asortimentului / 84; 3.5. Linearul / 89; 3.6. Echipamente de prezentare şi de vânzare a produselor / 120; 3.7. Etalarea mărfurilor / 124; 3.8. Publicitatea la locul vânzării / 134; Bibliografie / 141.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 582148 / 582148 F2 Împrumut Da 65
2. 582147 / 582147 A Împrumut Da 65
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
F2 Împrumut 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu