| Autor | MARIN, TUDOR chat |
| Editura | Pro Universitaria chat |
| Loc publicare | Bucureşti |
| An | 2017 |
| Subiect | Învăţământ chat |
| Evaluare şcolară chat | |
| ISBN | 9786062607098 |
| Note | Conţine bibliografie |
| Anexe |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9786062607098 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 37/M39 |
| C.III.12056 | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | RO |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Introducere în teoria şi metodologia evaluării |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Prima menţ. de resp. | Tudor Marin, Conona Petrescu |
| Urm. menţ. de responsabilitate | referenți științifici: Marin Ileana, Sima Geani |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Bucureşti |
| Editura | Pro Universitaria |
| Data publicării | 2017 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 94 p. |
| Alte detalii fizice | tab. |
| Titlu | |
| Titlu | Introducere în teoria şi metodologia evaluării |
| Notă generală | |
| Textul notei | Conţine bibliografie |
| Anexe | |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Învăţământ |
| Evaluare şcolară | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 371.26 |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | MARIN, TUDOR |
| Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
| Autor alternativ | Petrescu, Conona |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Cod de legătură | referent ştiinţific |
| Autor secundar | Marin, Ileana |
| Cod de legătură | referent ştiinţific |
| Autor secundar | Sima, Geani |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 371.26 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 543387 / 543387 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|