| ISBN | |
| Număr ISBN | 9789734658272 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 37/C34 |
| C.III.11715 | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | RO |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Învățarea în mediul virtual |
| Alte informaţii la titlu | Ghid de utilizare a calculatorului în educație |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Iaşi |
| Editura | Polirom |
| Data publicării | 2016 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 209 p. |
| Alte detalii fizice | tab. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
| Titlu | |
| Titlu | Învățarea în mediul virtual : Ghid de utilizare a calculatorului în educație |
| Notă generală | |
| Textul notei | Bibliografie p. 199-209 |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Prefaţă (Constantin Cucoş)7 Introducere11 Partea I EDUCAŢIA ÎN ERA DIGITALĂ 1.O perspectivă istorică privind utilizarea computerului în învăţare19 2.Mediile şi comunităţile virtuale de învăţare25 3.Obiectele educaţionale33 4.Paradigma nativilor digitali40 5.Efecte educaţionale ale mediei de socializare48 Partea a Il-a ÎNVĂŢAREA ÎN MEDIUL VIRTUAL 6.Teorii psihologice care explică învăţarea în mediul virtual61 7.Teoria cognitivă a învăţării multimedia66 8.Stilul cognitiv şi stilul de învăţare în mediul virtual74 9.Forme şi metode de învăţare în e-learning. Un model al învăţării în mediul virtual88 Partea a IlI-a E-LEARNING-UL ÎN CONTEXTUL EDUCAŢIONAL CONTEMPORAN 10. Ce (mai) este e-learning-ul ? 99 11. Evoluţia e-learning-ului ca model de formare105 12. Modelul e-learning ca alternativă educaţională111 13. Interogaţii şi soluţii educaţionale în contexte on-line115 14. Standarde de calitate în e-learning .125 Partea a IV-a E-LEARNING-UL ÎN CADRUL CLASEI DE ELEVI -DOMENIUL INSTRUIRII ASISTATE DE CALCULATOR 15.Caracteristici generale ale instruirii asistate de calculator137 16.Interactivitate şi multimedia în contextul instruirii asistate de calculator141 17.Softul educaţional - funcţionalităţi şi utilizare în contextul instruirii asistate de calculator152 18.Clasificări ale softurilor educaţionale162 Partea a V-a E-LEARNING-UL ÎN MIŞCARE : M-LEARNING 19.Provocările şi oportunităţile m-learning-ului169 20.De la învăţarea mobilă la învăţarea ubicuă175 21.Principii de design instrucţional pentru m-learning182 22.învăţarea mobilă în spaţii educaţionale „tradiţionale"188 Bibliografie199 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Pedagogie |
| Instruire asistată de calculator | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 37:004 |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | CEOBANU, CIPRIAN |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Cod de legătură | prefaţă |
| Autor secundar | Cucoș, Constantin |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 37 |
| :004 | |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 528126 / 528126 | F2 | Împrumut | Nu | 37 | |
| 2. | 528125 / 528125 | A | Împrumut | Da | 37 | |
| 3. | 528124 / 528124 | A | Împrumut | Da | 37 | |
| 4. | 528123 / 528123 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 2 |
|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|