ISBN | |
Număr ISBN | 9789734658272 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/C34 |
C.III.11715 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Învățarea în mediul virtual |
Alte informaţii la titlu | Ghid de utilizare a calculatorului în educație |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2016 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 209 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
Titlu | |
Titlu | Învățarea în mediul virtual : Ghid de utilizare a calculatorului în educație |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 199-209 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Prefaţă (Constantin Cucoş)7 Introducere11 Partea I EDUCAŢIA ÎN ERA DIGITALĂ 1.O perspectivă istorică privind utilizarea computerului în învăţare19 2.Mediile şi comunităţile virtuale de învăţare25 3.Obiectele educaţionale33 4.Paradigma nativilor digitali40 5.Efecte educaţionale ale mediei de socializare48 Partea a Il-a ÎNVĂŢAREA ÎN MEDIUL VIRTUAL 6.Teorii psihologice care explică învăţarea în mediul virtual61 7.Teoria cognitivă a învăţării multimedia66 8.Stilul cognitiv şi stilul de învăţare în mediul virtual74 9.Forme şi metode de învăţare în e-learning. Un model al învăţării în mediul virtual88 Partea a IlI-a E-LEARNING-UL ÎN CONTEXTUL EDUCAŢIONAL CONTEMPORAN 10. Ce (mai) este e-learning-ul ? 99 11. Evoluţia e-learning-ului ca model de formare105 12. Modelul e-learning ca alternativă educaţională111 13. Interogaţii şi soluţii educaţionale în contexte on-line115 14. Standarde de calitate în e-learning .125 Partea a IV-a E-LEARNING-UL ÎN CADRUL CLASEI DE ELEVI -DOMENIUL INSTRUIRII ASISTATE DE CALCULATOR 15.Caracteristici generale ale instruirii asistate de calculator137 16.Interactivitate şi multimedia în contextul instruirii asistate de calculator141 17.Softul educaţional - funcţionalităţi şi utilizare în contextul instruirii asistate de calculator152 18.Clasificări ale softurilor educaţionale162 Partea a V-a E-LEARNING-UL ÎN MIŞCARE : M-LEARNING 19.Provocările şi oportunităţile m-learning-ului169 20.De la învăţarea mobilă la învăţarea ubicuă175 21.Principii de design instrucţional pentru m-learning182 22.învăţarea mobilă în spaţii educaţionale „tradiţionale"188 Bibliografie199 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Pedagogie |
Instruire asistată de calculator | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37:004 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | CEOBANU, CIPRIAN |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | prefaţă |
Autor secundar | Cucoș, Constantin |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37 |
:004 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 528126 / 528126 | F2 | Împrumut | Nu | 37 | |
2. | 528125 / 528125 | A | Împrumut | Da | 37 | |
3. | 528124 / 528124 | A | Împrumut | Nu | 37 | |
4. | 528123 / 528123 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|