Învățarea prin proiecte : Ghid pentru profesori

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iași
An 2016
Subiect Educaţie chat
Învăţământ (proiecte didactice) chat
ISBN 9789734662401
Note Bibliogr. p. 255-270
Anexă

37/U36; C.III.11811

ULRICH, CĂTĂLINA
    Învățarea prin proiecte : Ghid pentru profesori.- Iași : Polirom , 2016.
    276 p. : tab., fig..- (Collegium. Științele educației).    
    Bibliogr. p. 255-270
    Anexă
    Cuprins Cuvânt-înainte 9 Mulțumiri 11 Capitolul 1.Un liceu american în secolul XXI13 Capitolul 2.Când, unde şi cum s-a dezvoltat metoda proiectelor?103 Capitolul 3.Lawrence Stenhouse şi Reggio Emilia121 Capitolul 4.Ce (mai) înseamnă învăţarea prin proiecte? 131 Capiiolul 5.De ce să mergem în această direcţie ?141 Capitolul 6.Cum pregătim, desfăşurăm şi evaluăm învăţarea prin proiecte ? 159 Capiiolul 7.Cum realizăm proiecte împreună cu copiii mici (în creşă şi lagrădiniţă) ? 175 Capiiolul 8.Cum realizăm proiecte cu eleviidin şcoala primară? 185 Capiiolul 9.Cumrealizăm proiecte cu elevii de gimnaziu? 197 C^jitolul 10.Cum realizăm proiecte cu întreaga şcoală?207 C^molul 11.Cum realizăm învăţarea prin proiecte în învăţământul superior?217 Capitolul 12.Ce am învăţat până acum?233 Capiiolul 13.Cum să depăşim dificultăţile?241 Capiiolul 14. Ce alegem pentru viitor?245 În loc de încheiere. Superputeri şi super eroi251 Bibliografie255.
    ISBN 9789734662401

    1. Educaţie
    2. Învăţământ (proiecte didactice)

371.3

010 __ $a9789734662401
035 __ $a37/U36
035 __ $aC.III.11811
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aÎnvățarea prin proiecte $eGhid pentru profesori
210 _# $aIași $cPolirom $d2016
215 __ $a276 p. $ctab., fig.
225 _0 $aCollegium. Științele educației
299 __ $aÎnvățarea prin proiecte : Ghid pentru profesori
300 __ $aBibliogr. p. 255-270
300 __ $aAnexă
330 __ $aCuprins Cuvânt-înainte 9 Mulțumiri 11 Capitolul 1.Un liceu american în secolul XXI13 Capitolul 2.Când, unde şi cum s-a dezvoltat metoda proiectelor?103 Capitolul 3.Lawrence Stenhouse şi Reggio Emilia121 Capitolul 4.Ce (mai) înseamnă învăţarea prin proiecte? 131 Capiiolul 5.De ce să mergem în această direcţie ?141 Capitolul 6.Cum pregătim, desfăşurăm şi evaluăm învăţarea prin proiecte ? 159 Capiiolul 7.Cum realizăm proiecte împreună cu copiii mici (în creşă şi lagrădiniţă) ? 175 Capiiolul 8.Cum realizăm proiecte cu eleviidin şcoala primară? 185 Capiiolul 9.Cumrealizăm proiecte cu elevii de gimnaziu? 197 C^jitolul 10.Cum realizăm proiecte cu întreaga şcoală?207 C^molul 11.Cum realizăm învăţarea prin proiecte în învăţământul superior?217 Capitolul 12.Ce am învăţat până acum?233 Capiiolul 13.Cum să depăşim dificultăţile?241 Capiiolul 14. Ce alegem pentru viitor?245 În loc de încheiere. Superputeri şi super eroi251 Bibliografie255
606 _0 $aEducaţie
606 _0 $aÎnvăţământ (proiecte didactice)
675 __ $a371.3
686 __ $a37
700 _0 $aULRICH, CĂTĂLINA
975 _0 $a371.3
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 534769 / 534769 A Împrumut Nu 37
2. 534768 / 534768 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu