Managementul organizaţiilor publice : metode de evaluare a performanţelor serviciilor publice locale

Autor chat
Editura C.H. Beck chat
Loc publicare Bucureşti
An 2022
Subiect Management chat
Administraţie publică locală chat
Servicii publice chat
România chat
ISBN 9786061812554
Note Referințe bibliografice p. 333-335
Bibliografie p. 336-358

65/G93

GUDANĂ VRABIE, TINCUȚA
    Managementul organizaţiilor publice : metode de evaluare a performanţelor serviciilor publice locale / Tincuţa Gudană Vrabie, Nicoleta Cristache.- Bucureşti : C.H. Beck , 2022.
    370 p. : fig., graf..- (Afaceri).    
    Referințe bibliografice p. 333-335
    Bibliografie p. 336-358
    Cuprins PrefaţăIX IntroducereXI Capitolul I. Managementul performanţei serviciilor publice1 Secţiunea 1. Managementul performanţei1 Secţiunea a 2-a. Managementul performanţei serviciilor5 Secţiunea a 3-a. Managementul performanţelor serviciilor publice8 Secţiunea a 4-a. Instrumente de evaluare a performanţei serviciilor publice11 §1. Conceptul de Balanced Scorecard al serviciilor publice12 §2. Indicatori cheie de performanţă (KPIs)20 §3. Analiza SWOT 24 §4. Benchmarking-ul - instrument al performanţei serviciilor publice31 §5. Sistemul piramidei performanţei (SPP)36 §6. Modelul prismei performanţei al lui NEELY şi ADAMS 40 §7. Modelul valorilor serviciului public (PSV - Public Service Values)43 Capitolul II. Cadrul actual al sistemului serviciilor publice din Regiunea de Sud-Est a României47 Secţiunea 1. înfiinţarea serviciilor publice locale49 Secţiunea a 2-a. Organizarea şi funcţionarea serviciilor publice locale53 Secţiunea a 3-a. Managerii din cadrul sistemului de management local59 Secţiunea a 4-a. Entităţi publice locale63 §1. Instituţii publice63 Secţiunea a 5-a. Societăţi comerciale şi regii autonome66 Secţiunea a 6-a. Analiza sistemului serviciilor publice locale din judeţele Regiunii de Sud-Est a României70 Capitolul III. Evaluarea performanţelor serviciilor publice locale90 Secţiunea 1. Contextul actual de analiză a percepţiei privind performanţele serviciilor publice locale90 Secţiunea a 2-a. Metodologia cercetării92 Secţiunea a 3-a. Evaluarea performanţelor managerilor serviciilor publice locale95 § 1. Analiza şi interpretarea datelor în cadrul studiului ce a vizat angajaţii din cadrul serviciilor publice locale din Regiunea de Sud-Est a României96 Secţiunea a 4-a. Evaluarea serviciilor publice locale de către cetăţeni203 § 1. Analiza şi interpretarea datelor în cadrul studiului ce a vizat cetăţenii ca beneficiari ai serviciilor publice locale din Regiunea de Sud-Est a României204 Secţiunea a 5-a. Evaluarea performanţei serviciilor publice locale prin utilizarea instrumentului Balanced Scorecard296 §1. Perspectiva financiară298 §2. Perspectiva cetăţenilor/contribuabililor/clienţilor305 §3. Perspectiva proceselor interne311 §4. Perspectiva inovării, învăţării şi dezvoltării317 Capitolul IV. Concluzii329 Referinţe bibliografice333 Bibliografie selectivă336 Anexe359 Anexa 1. Lista figurilor359 Anexa 2. Lista tabelelor370.
    ISBN 9786061812554

    I Cristache, Nicoleta

    1. Management
    2. Administraţie publică locală
    3. Servicii publice
    4. România

65.012.4:352(498)
338.465:352(498)


299 __ $aManagementul organizaţiilor publice : metode de evaluare a performanţelor serviciilor publice locale
955 __ $a1
200 __ $aManagementul organizaţiilor publice $emetode de evaluare a performanţelor serviciilor publice locale $fTincuţa Gudană Vrabie, Nicoleta Cristache $bCarte tipărită
700 __ $aGUDANĂ VRABIE, TINCUȚA
701 __ $aCristache, Nicoleta
010 __ $a9786061812554
035 __ $a65/G93
675 __ $a65.012.4:352(498)
675 __ $a338.465:352(498)
686 __ $a65
606 __ $aManagement
606 __ $aAdministraţie publică locală
606 __ $aServicii publice
606 __ $aRomânia
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cC.H. Beck $d2022
215 __ $a370 p. $cfig., graf.
225 __ $aAfaceri
300 __ $aReferințe bibliografice p. 333-335
300 __ $aBibliografie p. 336-358
330 __ $aCuprins PrefaţăIX IntroducereXI Capitolul I. Managementul performanţei serviciilor publice1 Secţiunea 1. Managementul performanţei1 Secţiunea a 2-a. Managementul performanţei serviciilor5 Secţiunea a 3-a. Managementul performanţelor serviciilor publice8 Secţiunea a 4-a. Instrumente de evaluare a performanţei serviciilor publice11 §1. Conceptul de Balanced Scorecard al serviciilor publice12 §2. Indicatori cheie de performanţă (KPIs)20 §3. Analiza SWOT 24 §4. Benchmarking-ul - instrument al performanţei serviciilor publice31 §5. Sistemul piramidei performanţei (SPP)36 §6. Modelul prismei performanţei al lui NEELY şi ADAMS 40 §7. Modelul valorilor serviciului public (PSV - Public Service Values)43 Capitolul II. Cadrul actual al sistemului serviciilor publice din Regiunea de Sud-Est a României47 Secţiunea 1. înfiinţarea serviciilor publice locale49 Secţiunea a 2-a. Organizarea şi funcţionarea serviciilor publice locale53 Secţiunea a 3-a. Managerii din cadrul sistemului de management local59 Secţiunea a 4-a. Entităţi publice locale63 §1. Instituţii publice63 Secţiunea a 5-a. Societăţi comerciale şi regii autonome66 Secţiunea a 6-a. Analiza sistemului serviciilor publice locale din judeţele Regiunii de Sud-Est a României70 Capitolul III. Evaluarea performanţelor serviciilor publice locale90 Secţiunea 1. Contextul actual de analiză a percepţiei privind performanţele serviciilor publice locale90 Secţiunea a 2-a. Metodologia cercetării92 Secţiunea a 3-a. Evaluarea performanţelor managerilor serviciilor publice locale95 § 1. Analiza şi interpretarea datelor în cadrul studiului ce a vizat angajaţii din cadrul serviciilor publice locale din Regiunea de Sud-Est a României96 Secţiunea a 4-a. Evaluarea serviciilor publice locale de către cetăţeni203 § 1. Analiza şi interpretarea datelor în cadrul studiului ce a vizat cetăţenii ca beneficiari ai serviciilor publice locale din Regiunea de Sud-Est a României204 Secţiunea a 5-a. Evaluarea performanţei serviciilor publice locale prin utilizarea instrumentului Balanced Scorecard296 §1. Perspectiva financiară298 §2. Perspectiva cetăţenilor/contribuabililor/clienţilor305 §3. Perspectiva proceselor interne311 §4. Perspectiva inovării, învăţării şi dezvoltării317 Capitolul IV. Concluzii329 Referinţe bibliografice333 Bibliografie selectivă336 Anexe359 Anexa 1. Lista figurilor359 Anexa 2. Lista tabelelor370
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 593087 / 593087 IC Împrumut Da 65
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
IC Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu