Editura | Curtea Veche chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2011 |
Subiect | Psihologie |
Inteligenţă emoţională chat | |
Relaţii interumane (psihologie) chat | |
ISBN | 9789736699740 |
Note | Index. Bibliogr. la sf. de cap. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789736699740 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/M30 |
C.III.10527 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Manual de inteligenţă emoţională |
Alte informaţii la titlu | Teorie, dezvoltare, evaluare şi aplicaţii în viaţa de familie, la şcoală şi la locul de muncă |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Curtea Veche |
Data publicării | 2011 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 507p.:tab.,sche. |
Serii | |
Titlul seriei | Biblioterapia |
Titlu | |
Titlu | Manual de inteligenţă emoţională : Teorie, dezvoltare, evaluare şi aplicaţii în viaţa de familie, la şcoală şi la locul de muncă |
Notă generală | |
Textul notei | Index. Bibliogr. la sf. de cap. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Inteligenţa socială. Dezvoltarea şi menţinerea comportamentului intenţional |
Competenţa socială. Construcţia socială a conceptului | |
O prezentare a conceptului de alexitimie | |
Competenţa emoţională. Dezvoltarea | |
Inteligenţa emoţională ca Zeitgeist, personalitate şi aptitudine mentală | |
Autoanaliza psihologică şi inteligenţa emoţională | |
Prea multe inteligenţe? Integrarea inteligenţei sociale, emoţionale şi practice | |
Nivelurile de conştientizare emoţională. Perspectivele neurologică, psihologică şi socială | |
Erori de raţionament în ciuda unei capacităţi intelectuale superioare. Dovezi neurologice ale inteligenţei emoţiomnale | |
Inteligenţa practică şi dezvoltarea ei | |
Dezvoltarea exprimării, înţelegerii şi reglării emoţiilor la bebeluşi şi copii mici | |
Inteligenţa emoţională din perspectiva modelului " Big Five " | |
Inteligenţa, emoţia şi creativitatea | |
Evaluarea alexitimiei. Instrumente de auto-raportare şi cu evaluare prin observatori | |
Selectarea unui instrument de evaluare a inteligenţei emoţionale. Scalele de aptitudini | |
Modelul competenţei ăn inteligenţa emoţională. Concluzii ale plicării Inventarului de Competenţă Emoţională | |
Inteligenţa emoţională şi inteligenţa socială. Observaţii pe baza Inventarului de Calcul al Coeficientului Emoţional | |
Criterii de evaluare a calităţii programelor şcolare de învăţare socială şi emoţională | |
Eficienţa programelor şcolare de promovare a competenţei sociale | |
Inteligenţa emoţională, adaptarea la evenimente strsante şi consecinţele asupra sănătăţii | |
Inteligenţa emoţională. Implicaţii clinice şi terapeutice | |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologie |
Inteligenţă emoţională | |
Relaţii interumane (psihologie) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.9 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 159.9/M30 |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducere |
Autor secundar | Cork Alexandra |
Cod de legătură | coordonator |
Autor secundar | Bar-On Reuven |
Cod de legătură | coordonator |
Autor secundar | Parker James D. A. |
Cod de legătură | prefaţă |
Autor secundar | Goleman Daniel |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 114767 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 499662 / 499662 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 499661 / 499661 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
3. | 499660 / 499660 | L | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 2 |
|
L | Împrumut | 1 |
|