Marketingul în structurile infodocumentare

Autor chat
Editura Editura Universităţii din Bucureşti chat
Loc publicare Bucureşti
An 2006
Subiect Marketing (sistem informaţional) chat
ISBN 9789737372178
Note Bibliogr. p.191-206

0/E52; C.II.38758

ENACHE, IONEL
    Marketingul în structurile infodocumentare.- Bucureşti : Editura Universităţii din Bucureşti , 2006.
    208p. : sche..    
    Bibliogr. p.191-206
    CUPRINS INTRODUCERE7 L MARKETING 11 1.Definire. Funcţii. Concepte. Evoluţie 11 2.Marketingul serviciilor19 2.1Definire. Caracteristici. Calitate 20 3.Marketingul serviciilor culturale26 4.Marketingul organizaţiilor non-profit31 5.Marketingul în bibliotecă39 5.1.Apariţie. Definire. Evoluţie39 5.2.Necesitatea implementării marketingului în bibliotecă42 5.3.Marketingul strategic în bibliotecă 47 5.3.1.Analiza de piaţă48 5.3.2.Stabilirea obiectivelor54 II. MIXUL DE MARKETING57 1.Definire. Componente57 2.Produse de bibliotecă 62 2.1.Definire. Caracteristici62 2.2.Produse realizate de serviciile de informare ...63 3.Servicii de bibliotecă66 3.1.Factorii care influenţează serviciile de bibliotecă 66 3.2.Oferta şi cererea de servicii. Raportul ofertă-cerere 68 3.3.Forme şi modalităţi de difuzare 73 3.4.Constrângeri şi obstacole în furnizarea serviciilor 75 3.5.Tipuri de servicii 76 3.5.1.Relaţiile cu publicul76 3.5.2.împrumutul de publicaţii77 3.5.3.Consultarea publicaţiilor în sala de lectură 82 3.5.4.Serviciul de informare bibliografică şi documentară.'83 3.5.5.Sistemul de cataloage al unei biblioteci (cataloage pentru public)86 3.5.6.Servicii de referinţe90 3-5.". Accesul şi regăsirea informaţiilor în sistem electronic 102 3_5.8. Accesul la Internet. Servicii oferite de Internet 104 3.5.9.Serviciul de traducere 109 3.5.10.Servicii specializate 109 3.5.11.Servicii de bibliotecă pentru categoriile de public cu handicap 110 3.5.12.Servicii pentru vârstnici şi bolnavi 112 3.5.13.Alte servicii 112 4.Plasamentul (distribuţia) 113 4.1.Definire 113 4.2.Factori care influenţează politica de distribuţie . 114 4.3.Imaginea bibliotecii 120 5.Preţul 123 5.1.Definire 123 5.2.Strategii de stabilire a preţului 124 5.3.Preţul informaţiei 131 5.4.Achiziţia documentelor în condiţiile exploziei informaţionale 133 5.5.Introducerea taxelor debibliotecă 139 5.6.Introducerea serviciilorcu platăîn bibliotecă .... 141 6.Promovarea 146 6.1.Definire. Obiective 146 6.2.Reclama - publicitatea 147 6.2.1.începuturile publicităţii 147 6.2.2.Definire 148 6.2.3.Controverse 151 6.2.4.Teorii despre eficienţa reclamei şi publicităţii 154 6.2.5.Măsurarea efectelor reclamei şi publicităţii157 6.2.6.Relaţia cu mass-media 158 6.2.7.Funcţiile publicităţii şi reclamei159 6.2.8.Obiectivele reclamei şi publicităţii 161 6.2.9.Principiile publicităţii şi reclamei 162 6.2.10.Clasificarea publicităţii şi reclamei163 6.3.Reclama în bibliotecă165 6.3.1.Creativitatea în activitatea de promovare .166 6.3.2.Formularea mesajului167 6.3.3.Condiţiile mesajului publicitar168 6.3.4.Elementele componente ale reclamei169 6.3.5.Factori care influenţează anunţul publicitar171 6.3.6.Medii de difuzare 171 6.4.Publicitatea în bibliotecă173 6.4.1.Căi de publicitate ale bibliotecii 173 6.5.Materiale utilizate în activitatea de promovare ..178 CONCLUZII181 Listă de termeni . 185 BIBLIOGRAFIE191 ANEXE 205.
    ISBN 9789737372178

    1. Marketing (sistem informaţional)

02:65.012.4(075.8)

010 __ $a9789737372178
035 __ $a0/E52
035 __ $aC.II.38758
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aMarketingul în structurile infodocumentare
210 _# $aBucureşti $cEditura Universităţii din Bucureşti $d2006
215 __ $a208p. $csche.
299 __ $aMarketingul în structurile infodocumentare
300 __ $aBibliogr. p.191-206
330 __ $aCUPRINS INTRODUCERE7 L MARKETING 11 1.Definire. Funcţii. Concepte. Evoluţie 11 2.Marketingul serviciilor19 2.1Definire. Caracteristici. Calitate 20 3.Marketingul serviciilor culturale26 4.Marketingul organizaţiilor non-profit31 5.Marketingul în bibliotecă39 5.1.Apariţie. Definire. Evoluţie39 5.2.Necesitatea implementării marketingului în bibliotecă42 5.3.Marketingul strategic în bibliotecă 47 5.3.1.Analiza de piaţă48 5.3.2.Stabilirea obiectivelor54 II. MIXUL DE MARKETING57 1.Definire. Componente57 2.Produse de bibliotecă 62 2.1.Definire. Caracteristici62 2.2.Produse realizate de serviciile de informare ...63 3.Servicii de bibliotecă66 3.1.Factorii care influenţează serviciile de bibliotecă 66 3.2.Oferta şi cererea de servicii. Raportul ofertă-cerere 68 3.3.Forme şi modalităţi de difuzare 73 3.4.Constrângeri şi obstacole în furnizarea serviciilor 75 3.5.Tipuri de servicii 76 3.5.1.Relaţiile cu publicul76 3.5.2.împrumutul de publicaţii77 3.5.3.Consultarea publicaţiilor în sala de lectură 82 3.5.4.Serviciul de informare bibliografică şi documentară.'83 3.5.5.Sistemul de cataloage al unei biblioteci (cataloage pentru public)86 3.5.6.Servicii de referinţe90 3-5.". Accesul şi regăsirea informaţiilor în sistem electronic 102 3_5.8. Accesul la Internet. Servicii oferite de Internet 104 3.5.9.Serviciul de traducere 109 3.5.10.Servicii specializate 109 3.5.11.Servicii de bibliotecă pentru categoriile de public cu handicap 110 3.5.12.Servicii pentru vârstnici şi bolnavi 112 3.5.13.Alte servicii 112 4.Plasamentul (distribuţia) 113 4.1.Definire 113 4.2.Factori care influenţează politica de distribuţie . 114 4.3.Imaginea bibliotecii 120 5.Preţul 123 5.1.Definire 123 5.2.Strategii de stabilire a preţului 124 5.3.Preţul informaţiei 131 5.4.Achiziţia documentelor în condiţiile exploziei informaţionale 133 5.5.Introducerea taxelor debibliotecă 139 5.6.Introducerea serviciilorcu platăîn bibliotecă .... 141 6.Promovarea 146 6.1.Definire. Obiective 146 6.2.Reclama - publicitatea 147 6.2.1.începuturile publicităţii 147 6.2.2.Definire 148 6.2.3.Controverse 151 6.2.4.Teorii despre eficienţa reclamei şi publicităţii 154 6.2.5.Măsurarea efectelor reclamei şi publicităţii157 6.2.6.Relaţia cu mass-media 158 6.2.7.Funcţiile publicităţii şi reclamei159 6.2.8.Obiectivele reclamei şi publicităţii 161 6.2.9.Principiile publicităţii şi reclamei 162 6.2.10.Clasificarea publicităţii şi reclamei163 6.3.Reclama în bibliotecă165 6.3.1.Creativitatea în activitatea de promovare .166 6.3.2.Formularea mesajului167 6.3.3.Condiţiile mesajului publicitar168 6.3.4.Elementele componente ale reclamei169 6.3.5.Factori care influenţează anunţul publicitar171 6.3.6.Medii de difuzare 171 6.4.Publicitatea în bibliotecă173 6.4.1.Căi de publicitate ale bibliotecii 173 6.5.Materiale utilizate în activitatea de promovare ..178 CONCLUZII181 Listă de termeni . 185 BIBLIOGRAFIE191 ANEXE 205
606 _0 $aMarketing (sistem informaţional)
675 __ $a02:65.012.4(075.8)
686 __ $a0
700 _0 $aENACHE, IONEL
975 _0 $a02 $a:65.012.4
975 _0 $a(075.8)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 530521 / 530521 A Circuit intern Da
2. 530520 / 530520 A Consultare în bibliotecă Da
3. 530519 / 530519 L Împrumut la sala de lectură Da
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Circuit intern 1
A Consultare în bibliotecă 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu