Mecanismele decizionale în marketing : Aplicarea teoriei sistemelor pentru rezolvarea problemelor

Autor chat
Editura Politică chat
Loc publicare Bucureşti
An 1983
Subiect Economia afacerilor (comerţ)
Economie comercială chat
Piaţă (comerţ) chat

33; C.II.17304

DEMETRESCU, MIHAI C.
    Mecanismele decizionale în marketing : Aplicarea teoriei sistemelor pentru rezolvarea problemelor.- Bucureşti : Politică , 1983.
    559p.:fig.,tab..- (Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice).

    1. Economia afacerilor (comerţ)
    2. Economie comercială
    3. Piaţă (comerţ)

339.138:519.816

035 __ $a 33
035 __ $a C.II.17304
101 __ $arum
200 __ $aMecanismele decizionale în marketing $eAplicarea teoriei sistemelor pentru rezolvarea problemelor
210 __ $aBucureşti $cPolitică $d1983
215 __ $a559p.:fig.,tab.
225 __ $aBiblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice
299 __ $aMecanismele decizionale în marketing : Aplicarea teoriei sistemelor pentru rezolvarea problemelor
606 __ $aEconomia afacerilor (comerţ)
606 __ $aEconomie comercială
606 __ $aPiaţă (comerţ)
675 __ $a339.138:519.816
686 __ $a33
700 __ $aDEMETRESCU, MIHAI C.
920 __ $a23665
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 191951 / 191951 L Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu