Metode cantitative în studiul pieţii vol. 1

Autor chat
Editura Economică chat
Loc publicare Bucureşti
An 1996
Subiect Marketing informaţional
Marketing industrial (strategii - studii de caz) chat
Marketing (comerţ) chat
Economia afacerilor (comerţ) chat
Economie comercială chat
Piaţă (comerţ) chat
Studiu de piaţă chat
Vânzare (promovare - organizare comercială) chat
ISBN 9739198465
Note Anexe
Bibliogr. p.317-319
storage

Conține volumele... (Nivel subset)

Identificarea problemelor şi analiza posibilităţilor de explorare cantitativă a informaţiilor...

Identificarea problemelor şi analiza posibilităţilor de explorare cantitativă a informaţiilor de piaţă

9739198465

MIHĂIŢĂ, NICULAE V.

1996

Bucureşti

Economică

Rolul metodelor cantitative în studierea pieţelor interne şi internaţionale, Informaţia de piaţă în secolul XXI şi rolul marketingului informaţional, Identificarea surselor de date primare şi secundare necesare studiilor "De Birou" - cazul aparaturii electronice medicale, Prospectarea pieţei informaţiilor bunurilor de consum

Marketing informaţional, Marketing industrial (strategii - studii de caz), Marketing (comerţ), Economia afacerilor (comerţ), Economie comercială, Piaţă (comerţ), Studiu de piaţă, Vânzare (promovare - organizare comercială)


33; C.II.26617

MIHĂIŢĂ, NICULAE V.
    Metode cantitative în studiul pieţii.- 2.- Bucureşti : Economică , 1996.
    335p.:tab..    
    Anexe
    Bibliogr. p.317-319
    Rolul metodelor cantitative în studierea pieţelor interne şi internaţionale
    Informaţia de piaţă în secolul XXI şi rolul marketingului informaţional
    Identificarea surselor de date primare şi secundare necesare studiilor "De Birou" - cazul aparaturii electronice medicale
    Prospectarea pieţei informaţiilor bunurilor de consum.
    ISBN 9739198465

    1. Marketing informaţional
    2. Marketing industrial (strategii - studii de caz)
    3. Marketing (comerţ)
    4. Economia afacerilor (comerţ)
    5. Economie comercială
    6. Piaţă (comerţ)
    7. Studiu de piaţă
    8. Vânzare (promovare - organizare comercială)

339.138(076)
658.82(076)
339.13.012.42
339:303.425


010 __ $a9739198465
035 __ $a 33
035 __ $a C.II.26617
101 __ $arum
200 __ $aMetode cantitative în studiul pieţii $hvol. 1
205 __ $a2
210 __ $aBucureşti $cEconomică $d1996
215 __ $a335p.:tab.
299 __ $aMetode cantitative în studiul pieţii vol. 1
300 __ $aAnexe
300 __ $aBibliogr. p.317-319
330 __ $aRolul metodelor cantitative în studierea pieţelor interne şi internaţionale
330 __ $aInformaţia de piaţă în secolul XXI şi rolul marketingului informaţional
330 __ $aIdentificarea surselor de date primare şi secundare necesare studiilor "De Birou" - cazul aparaturii electronice medicale
330 __ $aProspectarea pieţei informaţiilor bunurilor de consum
462 __ $tIdentificarea problemelor şi analiza posibilităţilor de explorare cantitativă a informaţiilor de piaţă
606 __ $aMarketing informaţional $b35-94
606 __ $aMarketing industrial (strategii - studii de caz) $b191-241
606 __ $aMarketing (comerţ)
606 __ $aEconomia afacerilor (comerţ)
606 __ $aEconomie comercială
606 __ $aPiaţă (comerţ)
606 __ $aStudiu de piaţă
606 __ $aVânzare (promovare - organizare comercială)
675 __ $a339.138(076)
675 __ $a658.82(076)
675 __ $a339.13.012.42
675 __ $a339:303.425
686 __ $a33
700 __ $aMIHĂIŢĂ, NICULAE V.
920 __ $a64160
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 379583 / 379583 L Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu