| Autor | VINTILESCU, DOINA chat |
| Editura | Facla chat |
| Loc publicare | Timişoara |
| An | 1977 |
| Subiect | Motivaţie (psihologie) chat |
| Aspiraţie (psihologie) chat | |
| Subiect (psihologie) chat | |
| Note | Bibliogr. p. 182-192 |
| Anexe |
| Titlu | |
| Titlu | Motivaţia învăţării şcolare : studiu asupra preadolescenţei |
| Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
| Titlu | 68140 |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 159.953.5 |
| 159.947.5 | |
| 373.3 | |
| [nedefinit] | 1 |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Motivaţia învăţării şcolare |
| Alte informaţii la titlu | studiu asupra preadolescenţei |
| Prima menţ. de resp. | Doina Vintilescu |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | VINTILESCU, DOINA |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 159.9/V64 |
| C.II.28621 | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 159.953.5+371.015.3 |
| 159.947.5 | |
| 373.3 | |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Motivaţie (psihologie) |
| Aspiraţie (psihologie) | |
| Subiect (psihologie) | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | Romania |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Timişoara |
| Editura | Facla |
| Data publicării | 1977 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 207 p. |
| Alte detalii fizice | fig. |
| Notă generală | |
| Textul notei | Bibliogr. p. 182-192 |
| Anexe | |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | CUPRINS Contribuţii la explorarea factorilor dinamogeni ai succesului şcolar5 Introducere15 CAPITOLUL I Scurt istoric asupra concepţiilor cu privire la mo¬tivaţie ^25 CAPITOLUL II Natura motivaţiei învăţăriişcolare40 A.Motivaţie, motiv, stimul (incentiv) — consi¬ deraţii teoretice şi precizări privind învăţarea şcolară40 B.Motiv şi scop în învăţarea şcolară49 C.Clasificarea motivelor învăţării şcolare....53 1.Criterii de clasificare53 2.Clasificarea motivelor învăţării şcolare adop¬tată în lucrarea de faţă62 CAPITOLUL III Psihogeneza motivelorînvăţăriişcolare69 A.Consideraţii generale69 B.Geneza şi dinamica motivelor învăţăriişcolare.72 205 CAPITOLUL IV Metode de cercetare a motivelor învăţării şocalare .92 A.Metodele psiho-diagnostice ale motivelor învă¬ţării şcolare92 B.Metodologia cercetării defaţă106 1.Obiectivele şi cadrulcercetării106 2.Metode (observarea, chestionarul, teste, con¬ vorbirea, analiza psihologică a produselor activităţii elevilor)107 CAPITOLUL V Prezentarea şi comentarea rezultatelor117 A.Determinarea structurii motivaţiei învăţării şco¬lare la elevii claselor V—VIII din şcoala ge¬ nerală 117 B.Dinamica motivaţiei învăţării elevilor claselor V—VIII137 C.Conştientizarea motivelor152 CAPITOLUL VI Concluzii173 Bibliografie182 ANEXE193 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 599599 / 599599 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 2. | 139146 / 139146 | L | Împrumut | Da | 159.9 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 1 |
|
| L | Împrumut | 1 |
|