Motivaţia învăţării şcolare : studiu asupra preadolescenţei

Autor chat
Editura Facla chat
Loc publicare Timişoara
An 1977
Subiect Motivaţie (psihologie) chat
Aspiraţie (psihologie) chat
Subiect (psihologie) chat
Note Bibliogr. p. 182-192
Anexe

159.9/V64; C.II.28621

VINTILESCU, DOINA
    Motivaţia învăţării şcolare : studiu asupra preadolescenţei / Doina Vintilescu.- Timişoara : Facla , 1977.
    207 p. : fig..    
    Bibliogr. p. 182-192
    Anexe
    CUPRINS Contribuţii la explorarea factorilor dinamogeni ai succesului şcolar5 Introducere15 CAPITOLUL I Scurt istoric asupra concepţiilor cu privire la mo¬tivaţie ^25 CAPITOLUL II Natura motivaţiei învăţăriişcolare40 A.Motivaţie, motiv, stimul (incentiv) — consi¬ deraţii teoretice şi precizări privind învăţarea şcolară40 B.Motiv şi scop în învăţarea şcolară49 C.Clasificarea motivelor învăţării şcolare....53 1.Criterii de clasificare53 2.Clasificarea motivelor învăţării şcolare adop¬tată în lucrarea de faţă62 CAPITOLUL III Psihogeneza motivelorînvăţăriişcolare69 A.Consideraţii generale69 B.Geneza şi dinamica motivelor învăţăriişcolare.72 205 CAPITOLUL IV Metode de cercetare a motivelor învăţării şocalare .92 A.Metodele psiho-diagnostice ale motivelor învă¬ţării şcolare92 B.Metodologia cercetării defaţă106 1.Obiectivele şi cadrulcercetării106 2.Metode (observarea, chestionarul, teste, con¬ vorbirea, analiza psihologică a produselor activităţii elevilor)107 CAPITOLUL V Prezentarea şi comentarea rezultatelor117 A.Determinarea structurii motivaţiei învăţării şco¬lare la elevii claselor V—VIII din şcoala ge¬ nerală 117 B.Dinamica motivaţiei învăţării elevilor claselor V—VIII137 C.Conştientizarea motivelor152 CAPITOLUL VI Concluzii173 Bibliografie182 ANEXE193.

    1. Motivaţie (psihologie)
    2. Aspiraţie (psihologie)
    3. Subiect (psihologie)

159.953.5+371.015.3
159.947.5
373.3


299 __ $aMotivaţia învăţării şcolare : studiu asupra preadolescenţei
920 __ $a68140
975 __ $a159.953.5 $a159.947.5 $a373.3
955 __ $a1
200 __ $aMotivaţia învăţării şcolare $estudiu asupra preadolescenţei $fDoina Vintilescu $bCarte tipărită
700 __ $aVINTILESCU, DOINA
035 __ $a159.9/V64
035 __ $aC.II.28621
675 __ $a159.953.5+371.015.3
675 __ $a159.947.5
675 __ $a373.3
686 __ $a1
606 __ $aMotivaţie (psihologie)
606 __ $aAspiraţie (psihologie)
606 __ $aSubiect (psihologie)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aTimişoara $cFacla $d1977
215 __ $a207 p. $cfig.
300 __ $aBibliogr. p. 182-192
300 __ $aAnexe
330 __ $aCUPRINS Contribuţii la explorarea factorilor dinamogeni ai succesului şcolar5 Introducere15 CAPITOLUL I Scurt istoric asupra concepţiilor cu privire la mo¬tivaţie ^25 CAPITOLUL II Natura motivaţiei învăţăriişcolare40 A.Motivaţie, motiv, stimul (incentiv) — consi¬ deraţii teoretice şi precizări privind învăţarea şcolară40 B.Motiv şi scop în învăţarea şcolară49 C.Clasificarea motivelor învăţării şcolare....53 1.Criterii de clasificare53 2.Clasificarea motivelor învăţării şcolare adop¬tată în lucrarea de faţă62 CAPITOLUL III Psihogeneza motivelorînvăţăriişcolare69 A.Consideraţii generale69 B.Geneza şi dinamica motivelor învăţăriişcolare.72 205 CAPITOLUL IV Metode de cercetare a motivelor învăţării şocalare .92 A.Metodele psiho-diagnostice ale motivelor învă¬ţării şcolare92 B.Metodologia cercetării defaţă106 1.Obiectivele şi cadrulcercetării106 2.Metode (observarea, chestionarul, teste, con¬ vorbirea, analiza psihologică a produselor activităţii elevilor)107 CAPITOLUL V Prezentarea şi comentarea rezultatelor117 A.Determinarea structurii motivaţiei învăţării şco¬lare la elevii claselor V—VIII din şcoala ge¬ nerală 117 B.Dinamica motivaţiei învăţării elevilor claselor V—VIII137 C.Conştientizarea motivelor152 CAPITOLUL VI Concluzii173 Bibliografie182 ANEXE193
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 599599 / 599599 A Împrumut Da 159.9
2. 139146 / 139146 L Împrumut Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
L Împrumut 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu