Autor | STIFFELMAN, SUSAN chat |
Editura | Curtea Veche chat |
Loc publicare | București |
An | 2017 |
Subiect | Psihologie chat |
Psihologia copilului chat | |
Educaţie familială chat | |
Copil - Părinte (psihologie) chat | |
Părinte chat | |
Parenting chat | |
ISBN | 9786065889156 |
Note | Note. Indice |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786065889156 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/S85 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Parenting conștient |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Cum să creștem copii responsabili, încrezători și afectuoși |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Curtea Veche |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 362 p. |
Titlu | |
Titlu | Parenting conștient : Cum să creștem copii responsabili, încrezători și afectuoși |
Notă generală | |
Textul notei | Note. Indice |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologie |
Psihologia copilului | |
Educaţie familială | |
Copil - Părinte (psihologie) | |
Părinte | |
Parenting | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.018.1 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | STIFFELMAN, SUSAN |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Dumitrescu, Dragoș-Teodor |
Cod de legătură | prefaţator |
Autor secundar | Tolle, Eckhart |
Cod de legătură | editor |
Autor secundar | Arsene, Grigore |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
37.018.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 542871 / 542871 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 542870 / 542870 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
3. | 542869 / 542869 | A | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 2 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|