Pedagogie : hărți conceptuale Vol. 1

Autor chat
Editura Didactica Publishing House chat
Loc publicare București
An 2021
Subiect Pedagogie chat
ISBN 9786060484646
Note Bibliogr. p.143-144

37/C87

CRISTEA, SORIN
    Pedagogie : hărți conceptuale / Sorin Cristea ; editor: Florentina Ion.- București : Didactica Publishing House , 2021.
    144 p..    
    Bibliogr. p.143-144
    PARTEA I. ARGUMENTE 1.Argumentul editorial8 2.Argumentul psihologic şi informatic - Hărţile conceptuale ca modele de învăţare14 3.Argumentul pedagogic - Teorii generale. Modele ideale. Hărţi conceptuale20 PARTEA a ll-a. FUNDAMENTELE PEDAGOGIEI Model ideal nr. 1 - Fundamentele pedagogiei42 Harta nr. 1 - Fundamentele pedagogiei42 Model ideal nr. 2 - Fundamentele generale ale pedagogiei 43 Harta nr. 2 - Fundamentele generale ale pedagogiei44 Model ideal nr. 3 - Fundamentele specifice ale pedagogiei45 Harta nr. 3 - Fundamentele specifice ale pedagogiei47 Model ideal nr. 4 - Pedagogia generală48 Harta nr. 4 - Pedagogia generală48 Model ideal nr. 5 - Sistemul ştiinţelor pedagogice/educaţiei 49 Harta nr. 5 - Sistemul ştiinţelor pedagogice/educaţiei54 PARTEA a lll-a. TEORIA GENERALĂ A EDUCAŢIEI Model ideal nr. 1 - Teoria generală a educaţiei. Statut epistemologic58 Harta nr. 1-Teoria generală a educaţiei59 Model ideal nr. 2 - Educaţia - obiect de studiu specific al pedagogiei60 Harta nr. 2 - Educaţia - obiect de studiu specific al pedagogiei63 Model ideal nr. 3 - Normativitatea educaţiei (NE)64 Harta nr. 3 - Analiza normativităţii educaţiei67 Model ideal nr. 4 - Funcţiile generale ale educaţiei (FGE)68 Harta nr. 4 - Funcţiile generale ale educaţiei69 Model ideal nr. 5 - Structura de funcţionare a educaţiei (SFE)70 Harta nr. 5 - Analiza structurii de funcţionare a educaţiei74 Model ideal nr. 6 - Caracteristicile generale ale educaţiei75 Harta nr. 6 - Caracteristicile generale ale educaţiei 77 Model ideal nr. 7 - Finalităţile educaţiei (FE)78 Harta nr. 7 - Clasificarea finalităţilor educaţiei81 Model ideal nr. 8 - Analiza finalităţilor educaţiei (FE)82 Harta nr. 8 - Analiza finalităţilor educaţiei88 Model ideal nr. 9 - Conţinuturile generale ale educaţiei (CGE)90 Harta nr. 9 - Conţinuturile generale ale educaţiei92 Model ideal nr. 10 - Analiza conţinuturilor generale ale educaţiei (CGE) în contextul proiectării curriculare93 Harta nr. 10 - Analiza conţinuturilor generale ale educaţiei100 Model ideal nr. 11 - Formele generale ale educaţiei (FGE)102 Harta nr. 11 - Clasificarea formelor generale ale educaţiei109 Model ideal nr. 12 - Contextul în care este realizată-dezvoltată educaţia110 Harta nr. 12 - Contextul de realizare-dezvoltare a educaţiei111 Model ideal nr. 13 - Sistemul de învăţământ (SÎ)112 -arta nr. 13 - Analiza structurii de funcţionare a sistemului de învăţământ117 Model ideal nr. 14 - Direcţiile de dezvoltare a educaţiei determinate social (de modelul cultural al societăţii informaţionale) şi pedagogic (de paradigma curriculumului)118 Harta nr. 14- Direcţiile de dezvoltare a educaţiei (determinate social şi pedagogic)119 Model ideal nr. 15 - Educaţia permanentă (EP)120 Harta nr. 15.1 - Fundamentele educaţiei permanente126 Harta nr. 15.2 - Strategia de proiectare şi realizare a educaţiei permanente128 Model ideal nr. 16 - Autoeducaţia 129 Harta nr. 16.1 - Premisele saltului valoric de la educaţie la autoeducaţie132 Harta nr. 16.2 - Strategia de realizare-dezvoltare a autoeducaţiei133 Model ideal nr. 17 - Valorificarea deplină a educabilităţii la nivelul relaţiei optime dintre ereditate - mediu - educaţie134 Harta nr. 17 - Analiza conceptului pedagogic de „Educabilitate"139 Model ideal nr. 18 - Sinteză. Conceptele pedagogice fundamentale elaborate de Teoria generală a educaţiei140 Harta nr. 18 - Harta finală. Conceptele pedagogice fundamentale elaborate de Teoria generală a educaţiei142 BIBLIOGRAFIE 143.
    ISBN 9786060484646

    I Ion, Florentina(editor)

    1. Pedagogie

371.3

299 __ $aPedagogie : hărți conceptuale Vol. 1
975 __ $a371.3
200 __ $aPedagogie $ehărți conceptuale $fSorin Cristea $geditor: Florentina Ion $bCarte tipărită $hVol. 1
700 __ $aCRISTEA, SORIN
702 __ $4editor $aIon, Florentina
010 __ $a9786060484646
035 __ $a37/C87
675 __ $a371.3
686 __ $a37
606 __ $aPedagogie
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucurești $cDidactica Publishing House $d2021
215 __ $a144 p.
300 __ $aBibliogr. p.143-144
330 __ $aPARTEA I. ARGUMENTE 1.Argumentul editorial8 2.Argumentul psihologic şi informatic - Hărţile conceptuale ca modele de învăţare14 3.Argumentul pedagogic - Teorii generale. Modele ideale. Hărţi conceptuale20 PARTEA a ll-a. FUNDAMENTELE PEDAGOGIEI Model ideal nr. 1 - Fundamentele pedagogiei42 Harta nr. 1 - Fundamentele pedagogiei42 Model ideal nr. 2 - Fundamentele generale ale pedagogiei 43 Harta nr. 2 - Fundamentele generale ale pedagogiei44 Model ideal nr. 3 - Fundamentele specifice ale pedagogiei45 Harta nr. 3 - Fundamentele specifice ale pedagogiei47 Model ideal nr. 4 - Pedagogia generală48 Harta nr. 4 - Pedagogia generală48 Model ideal nr. 5 - Sistemul ştiinţelor pedagogice/educaţiei 49 Harta nr. 5 - Sistemul ştiinţelor pedagogice/educaţiei54 PARTEA a lll-a. TEORIA GENERALĂ A EDUCAŢIEI Model ideal nr. 1 - Teoria generală a educaţiei. Statut epistemologic58 Harta nr. 1-Teoria generală a educaţiei59 Model ideal nr. 2 - Educaţia - obiect de studiu specific al pedagogiei60 Harta nr. 2 - Educaţia - obiect de studiu specific al pedagogiei63 Model ideal nr. 3 - Normativitatea educaţiei (NE)64 Harta nr. 3 - Analiza normativităţii educaţiei67 Model ideal nr. 4 - Funcţiile generale ale educaţiei (FGE)68 Harta nr. 4 - Funcţiile generale ale educaţiei69 Model ideal nr. 5 - Structura de funcţionare a educaţiei (SFE)70 Harta nr. 5 - Analiza structurii de funcţionare a educaţiei74 Model ideal nr. 6 - Caracteristicile generale ale educaţiei75 Harta nr. 6 - Caracteristicile generale ale educaţiei 77 Model ideal nr. 7 - Finalităţile educaţiei (FE)78 Harta nr. 7 - Clasificarea finalităţilor educaţiei81 Model ideal nr. 8 - Analiza finalităţilor educaţiei (FE)82 Harta nr. 8 - Analiza finalităţilor educaţiei88 Model ideal nr. 9 - Conţinuturile generale ale educaţiei (CGE)90 Harta nr. 9 - Conţinuturile generale ale educaţiei92 Model ideal nr. 10 - Analiza conţinuturilor generale ale educaţiei (CGE) în contextul proiectării curriculare93 Harta nr. 10 - Analiza conţinuturilor generale ale educaţiei100 Model ideal nr. 11 - Formele generale ale educaţiei (FGE)102 Harta nr. 11 - Clasificarea formelor generale ale educaţiei109 Model ideal nr. 12 - Contextul în care este realizată-dezvoltată educaţia110 Harta nr. 12 - Contextul de realizare-dezvoltare a educaţiei111 Model ideal nr. 13 - Sistemul de învăţământ (SÎ)112 -arta nr. 13 - Analiza structurii de funcţionare a sistemului de învăţământ117 Model ideal nr. 14 - Direcţiile de dezvoltare a educaţiei determinate social (de modelul cultural al societăţii informaţionale) şi pedagogic (de paradigma curriculumului)118 Harta nr. 14- Direcţiile de dezvoltare a educaţiei (determinate social şi pedagogic)119 Model ideal nr. 15 - Educaţia permanentă (EP)120 Harta nr. 15.1 - Fundamentele educaţiei permanente126 Harta nr. 15.2 - Strategia de proiectare şi realizare a educaţiei permanente128 Model ideal nr. 16 - Autoeducaţia 129 Harta nr. 16.1 - Premisele saltului valoric de la educaţie la autoeducaţie132 Harta nr. 16.2 - Strategia de realizare-dezvoltare a autoeducaţiei133 Model ideal nr. 17 - Valorificarea deplină a educabilităţii la nivelul relaţiei optime dintre ereditate - mediu - educaţie134 Harta nr. 17 - Analiza conceptului pedagogic de „Educabilitate"139 Model ideal nr. 18 - Sinteză. Conceptele pedagogice fundamentale elaborate de Teoria generală a educaţiei140 Harta nr. 18 - Harta finală. Conceptele pedagogice fundamentale elaborate de Teoria generală a educaţiei142 BIBLIOGRAFIE 143
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 585095 / 585095 F2 Împrumut Da 37
2. 585094 / 585094 A Împrumut Da 37
3. 585093 / 585093 A Împrumut Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
F2 Împrumut 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu