Titlu | |
Titlu | Pedagogie : hărți conceptuale Vol. 1 |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Pedagogie |
Alte informaţii la titlu | hărți conceptuale |
Prima menţ. de resp. | Sorin Cristea |
Urm. menţ. de responsabilitate | editor: Florentina Ion |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Numărul părţii | Vol. 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | CRISTEA, SORIN |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | editor |
Autor secundar | Ion, Florentina |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060484646 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/C87 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Pedagogie |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Didactica Publishing House |
Data publicării | 2021 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 144 p. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p.143-144 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | PARTEA I. ARGUMENTE 1.Argumentul editorial8 2.Argumentul psihologic şi informatic - Hărţile conceptuale ca modele de învăţare14 3.Argumentul pedagogic - Teorii generale. Modele ideale. Hărţi conceptuale20 PARTEA a ll-a. FUNDAMENTELE PEDAGOGIEI Model ideal nr. 1 - Fundamentele pedagogiei42 Harta nr. 1 - Fundamentele pedagogiei42 Model ideal nr. 2 - Fundamentele generale ale pedagogiei 43 Harta nr. 2 - Fundamentele generale ale pedagogiei44 Model ideal nr. 3 - Fundamentele specifice ale pedagogiei45 Harta nr. 3 - Fundamentele specifice ale pedagogiei47 Model ideal nr. 4 - Pedagogia generală48 Harta nr. 4 - Pedagogia generală48 Model ideal nr. 5 - Sistemul ştiinţelor pedagogice/educaţiei 49 Harta nr. 5 - Sistemul ştiinţelor pedagogice/educaţiei54 PARTEA a lll-a. TEORIA GENERALĂ A EDUCAŢIEI Model ideal nr. 1 - Teoria generală a educaţiei. Statut epistemologic58 Harta nr. 1-Teoria generală a educaţiei59 Model ideal nr. 2 - Educaţia - obiect de studiu specific al pedagogiei60 Harta nr. 2 - Educaţia - obiect de studiu specific al pedagogiei63 Model ideal nr. 3 - Normativitatea educaţiei (NE)64 Harta nr. 3 - Analiza normativităţii educaţiei67 Model ideal nr. 4 - Funcţiile generale ale educaţiei (FGE)68 Harta nr. 4 - Funcţiile generale ale educaţiei69 Model ideal nr. 5 - Structura de funcţionare a educaţiei (SFE)70 Harta nr. 5 - Analiza structurii de funcţionare a educaţiei74 Model ideal nr. 6 - Caracteristicile generale ale educaţiei75 Harta nr. 6 - Caracteristicile generale ale educaţiei 77 Model ideal nr. 7 - Finalităţile educaţiei (FE)78 Harta nr. 7 - Clasificarea finalităţilor educaţiei81 Model ideal nr. 8 - Analiza finalităţilor educaţiei (FE)82 Harta nr. 8 - Analiza finalităţilor educaţiei88 Model ideal nr. 9 - Conţinuturile generale ale educaţiei (CGE)90 Harta nr. 9 - Conţinuturile generale ale educaţiei92 Model ideal nr. 10 - Analiza conţinuturilor generale ale educaţiei (CGE) în contextul proiectării curriculare93 Harta nr. 10 - Analiza conţinuturilor generale ale educaţiei100 Model ideal nr. 11 - Formele generale ale educaţiei (FGE)102 Harta nr. 11 - Clasificarea formelor generale ale educaţiei109 Model ideal nr. 12 - Contextul în care este realizată-dezvoltată educaţia110 Harta nr. 12 - Contextul de realizare-dezvoltare a educaţiei111 Model ideal nr. 13 - Sistemul de învăţământ (SÎ)112 -arta nr. 13 - Analiza structurii de funcţionare a sistemului de învăţământ117 Model ideal nr. 14 - Direcţiile de dezvoltare a educaţiei determinate social (de modelul cultural al societăţii informaţionale) şi pedagogic (de paradigma curriculumului)118 Harta nr. 14- Direcţiile de dezvoltare a educaţiei (determinate social şi pedagogic)119 Model ideal nr. 15 - Educaţia permanentă (EP)120 Harta nr. 15.1 - Fundamentele educaţiei permanente126 Harta nr. 15.2 - Strategia de proiectare şi realizare a educaţiei permanente128 Model ideal nr. 16 - Autoeducaţia 129 Harta nr. 16.1 - Premisele saltului valoric de la educaţie la autoeducaţie132 Harta nr. 16.2 - Strategia de realizare-dezvoltare a autoeducaţiei133 Model ideal nr. 17 - Valorificarea deplină a educabilităţii la nivelul relaţiei optime dintre ereditate - mediu - educaţie134 Harta nr. 17 - Analiza conceptului pedagogic de „Educabilitate"139 Model ideal nr. 18 - Sinteză. Conceptele pedagogice fundamentale elaborate de Teoria generală a educaţiei140 Harta nr. 18 - Harta finală. Conceptele pedagogice fundamentale elaborate de Teoria generală a educaţiei142 BIBLIOGRAFIE 143 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 585095 / 585095 | F2 | Împrumut | Da | 37 | |
2. | 585094 / 585094 | A | Împrumut | Da | 37 | |
3. | 585093 / 585093 | A | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 2 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|